Spoon
|
bah?? waarom dat dan??
beats amsterdammertje als je het mij vraagt...
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
spoon, jij bent echt nog in de wolken van die geilix hé? mart geeft ook een knipoog.
|
|
|
Spoon
|
sorry:) ik vergat er zelf een knipoog bij te geven ik vroeg me gewoon af waarom:D ...lol geilix... ding vaart nu al brilliant... ik kan nietwachten op die smart loop betere depower en power ..... Nu kan de truckedoos echt beginnen
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
spoon, jij bent echt nog in de wolken van die geilix hé? mart geeft ook een knipoog. Ben meer voor een haageneesje
|
|
|
Spoon
|
Ben meer voor een haageneesje kijk zie je!! daar komt harry uit de mouw! hageneesje heb je al op sheetveningen
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Ben meer voor een haageneesje kijk zie je!! daar komt harry uit de mouw! hageneesje heb je al op sheetveningen Haha Nah harry gaat kite @ autoplaya!! Laterzzzzzzzzzz
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
owkay!! duidelijk... ik loop meestal nog verder!! Ik doop dat paaltje nu om tot "Rotterdammertje" Goed plan Ron!
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ben meer voor een haageneesje kijk zie je!! daar komt harry uit de mouw! hageneesje heb je al op sheetveningen Helix??????????????? Echt een flut kite! Als ik jou was zou ik ze snel weg doen die vogels.
|
|
|
|
|
ROBST3R
|
Is het 13meter weer vanavond? Denk dathet misschien net zal gaan! Pfff wou dat mijn 9 weer gemaakt was...
|
|
|
thomasr
|
ik ga binnen een kwartier/ halfuurtje weg naar playa, mét 2 fotografen!
|
|
|
ROBST3R
|
gisteren was er ook een meid met een gozer en een vlag waarop stond ACTION Pictures! Wie waren dat? hehe
|
|
|
|
|
Spoon
|
hahahahaha!! Vaar zelf de Helix 9 en 12 en zijn top kites!!
weet ik daarom ook het eerste plaatje
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
hahahahaha!! Vaar zelf de Helix 9 en 12 en zijn top kites!!
weet ik daarom ook het eerste plaatje Nog wel, Cult is onderweg.
|
|
|
hans
|
ik vaar ook met een cult 9m, vind het ook een super kiteje maar zit nu ook te kijken voor mijn torch 12m te vervangen voor een best waroo 11 of 13
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nog wel, Cult is onderweg. Wat? Is die Waroo09 toch niets Ik heb nog niets gelezen van Fer dat ie ze heeft kunnen testen. Waar was je gisteren eigenlijk? Ben nog ff op de Slufter wezen kijken, maar de wind was op 5 minuten na rond een uurtje of 19:00 uur niet veel soeps (na al die dagen met wind van de afgelopen weken ) Tering, wat heb ik zitten balen voor het raam bij m'n klant. Die bomen leken wel uit de grond te waaien. Ik heb het deze week erg druk dus ook s'avonds geen tijd :'( Was niet echt voorspeld vandaag. Maar dat het weer zo snel verandert geeft mij hoop voor de komende dagen. Weg met dat mooie weer:
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
de wind van gister is vandaag inderdaad gekomen. Was een heerlijke dag, behalve dan die niks danglepass hoop hem over een maand wel eens over te pakken....:S
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
de wind van gister is vandaag inderdaad gekomen. Was een heerlijke dag, behalve dan die niks danglepass hoop hem over een maand wel eens over te pakken....:S
Mooi, dan mag je het mij daarna uitleggen wat het is Hoe is het met de flat-3?
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Nog wel, Cult is onderweg. Wat? Is die Waroo09 toch niets Ik heb nog niets gelezen van Fer dat ie ze heeft kunnen testen. Waar was je gisteren eigenlijk? Ben nog ff op de Slufter wezen kijken, maar de wind was op 5 minuten na rond een uurtje of 19:00 uur niet veel soeps (na al die dagen met wind van de afgelopen weken ) Tering, wat heb ik zitten balen voor het raam bij m'n klant. Die bomen leken wel uit de grond te waaien. Ik heb het deze week erg druk dus ook s'avonds geen tijd :'( Was niet echt voorspeld vandaag. Maar dat het weer zo snel verandert geeft mij hoop voor de komende dagen. Weg met dat mooie weer:
Tja....................ben bang dat Naish toch mijn merk is en blijft. Vind de foto's van de Waroo'09 ook niet echt bijzonder en de verhalen over degelijkheid van de Waroo'08 zijn toch reden tot twijfel. Kan trouwens ook weer een hele mooie deal maken bij Siem. Was trouwens tot een uur of 4 op Slufter, wat een bagger wind was het met veel prutsers op het water.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Tja....................ben bang dat Naish toch mijn merk is en blijft. Vind de foto's van de Waroo'09 ook niet echt bijzonder en de verhalen over degelijkheid van de Waroo'08 zijn toch reden tot twijfel. Kan trouwens ook weer een hele mooie deal maken bij Siem.
Was trouwens tot een uur of 4 op Slufter, wat een bagger wind was het met veel prutsers op het water. Heb je de 09 cult blijkbaar getest afgelopen week? Was die lekkerder als de nieuwe Helix? En wat doet Fer? Ik was er net denk ik toen jij weg was. De poel was helemaal leeg en men voer bovenop elkaar aan de kant. Ben gelijk de golven op zee ingedoken. Top dat je bij Siem weer een deal kunt maken, met mij is je naamgenoot niet zo heel blij want ik blijf nog bij F-one, en dat wil hij niet leveren
|
|
|