|
The lucky BASTARD!
|
als de wind zo blijft of oploopt als vandaag @oostvoorne ga ik kiten morgen,(te herkennen aan RRD hyper type 2 7m2 ZWART)
|
|
|
thomasr
|
dan kun je beter vandaag gaan morgen geven ze helemaal niks op
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
sorry hardtohandle ik moet eens een paar lenzen kopen Ik verveelde me dus ik dacht de rolleash maar eens te gaan filmen, Als je hetfilmpje wil zien moet je gewoon effe berichtje plaatse zeg maar gewoon H2H hoor. maakt iig niet uit wat de lengte van dat ding is, je kan hem beter thuis laten of je geld weer terug proberen te krijgen van de winkel waar je em gekocht hebt. gistere zaten we wel met je te dollen maar dit is echt serieus, neem maar van mij aan dat je beter gelijk in het begin zoder dat ding kan gaan kiten, vooral bij de Playa.
|
|
|
Lieketjee
|
als het zo doorgaat ben ik misschien maandag , maar zoiezo dinsdag weer te vinden op autostrand gelukkig!!! na 3 weken in't buitenland eindelijk weer in NL dus 't water op..
|
|
|
|
The lucky BASTARD!
|
ik heb dat ding gestest in ons zwembad en hij komt egt niet hard terug deze, ik probeer het gewoon een keer ben ik zelf ook overtuigd, en ben ik nu wel aangesloten bij de kiters zonder gedold te worden
|
|
|
Alferink
|
ik heb dat ding gestest in ons zwembad en hij komt egt niet hard terug deze, ik probeer het gewoon een keer ben ik zelf ook overtuigd, en ben ik nu wel aangesloten bij de kiters zonder gedold te worden Wacht maar... --- Dinsdag woei?? IK BEN D'R BIJ !!!
|
|
|
|
Alferink
|
En maar zeggen dat die tuin te klein is, opzouten nou, volgend weekend is het dus duidelijk.
|
|
|
The lucky BASTARD!
|
Het is niet zozeer de tuin die te klein is maar onze 2 witte honden die niet van indringers houden
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Ons zwembad! jaaaaa we hebben en zwembad bij de barbeque! Bedankt!
We hebben er zin an!! Hoe laat boss?
|
|
|
|
Mriek
|
Het is niet zozeer de tuin die te klein is maar onze 2 witte honden die niet van indringers houden Komt die leash toch nog van pas
|
|
|
|
|
martijn
|
haha, geweldig dit.
Boss je bent nu denk ik genoeg gewaarschuwd over de rollleash, na het zien van dat plaatje zou ik zo'n ding geeneens meer aan durven raken. In "je zwembad" springen en kijken of hij hard terug komt kun je niet vergelijken met de snelheid die je met het kiten hebt. Als jij van 10 meter hoogte crasht kan je mij niet vertellen dat je boardje langzaam naar je toekomt, nog erger je verliest je boardje tijdens een kiteloop... alleen de gedachte al.
Maarja, je moet het zelf weten, met zo'n gebit versier je iig geen chicks.
hopenlijk heb ik maandag ook vervoer!
|
|
|
|
The lucky BASTARD!
|
Nee maar even serieus(voor zover dat nog gaat op het rotterdam Forum) Mijn muis is leeg ,(Had ik maar een electrische leash gekocht) De Bbq komt voorlopig niet,jullie trouwens ook niet denk ik en het begint pas volgende week weer egt goed te waaien. Dus misschien ga ik mijn tijd maar niet achter een forum verspillen,
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Het is niet zozeer de tuin die te klein is maar onze 2 witte honden die niet van indringers houden Zo herkenbaar! Hebben mijn ouders ook altijd last van.... Dommel links 80 kilo Loebas rechts 100 kilo
|
|
|
|