Leon aero2
Gast
|
@leon Vette honden wel dood forum nu eigenlijk Geeft niks! Is toch geen wind!
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Le@n, kunnen we die niet voor een karretje spannen als parkeerplaats - autostrand taxi? haha Ze zijn lekker lomp en groot dus kortom na 5 minuten lopen leggen ze het loodje al.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
je moet gewoon een tuc tuc met biobenzine hebben Mag niet van de milieu-terroristen, die zelf wel over het autostrand crossen en donuts draaien (check de sporen maar eens zo af en toe) Na het weekend komt er weer woei, ik hoop op maandag. Dan ben ik vrij. De rest van de week zit ik in Brabant voor een klant
|
|
|
|
|
martijn
|
de lucky bastard! woonde ik maar in oostvoorne... met een zwembad erbij, waarschijnlijk werd die dan niet gebruikt...
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Hhehehe, lekker slap ouwehoeren en lache weer hier. maar eh. maandag ben ik vrij dus het moet wel gaan waaien anders pak ik de dinsdag.
|
|
|
R@bert
|
Ron, vaar jij met Aboards?
|
|
|
|
|
Spoon
|
en ik kan (uiteraard) alleen maar disndag... mits ik vervoer kan regelen en natuurlijk pas na 17:30... :S.... windguru is niet zo positief over het einde van de dinsdag avond... hoop dat die nog word bijgesteld... nog maar 3 maanden, 2 dagen en 7 uur en dan ben klaar met mn stage :S...
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ron, vaar jij met Aboards?
Ja. ik vaar met de Z-serie 2008, fan-tas-tische- plank!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
R@bert
|
I know, heb ze getest. Check www.actionpictures.nl Je staat daar op, check 25augustus Met 1 foto maak je goede reclame voor Aboards, haha...
|
|
|
|
The lucky BASTARD!
|
Ey ik heb misschien een beetje een domme vraag maar die wil ik liever wel weten voor ik weer het water op ga,Voor ieders veiligheid, Ik starte gister mijn kite op, voor de eerste keer maar ik was er nou niet egt zeker van of alles bij mijn bar (safety-Power/depower lijn)wel goed zat en daar wil ik toch wel zeker van zijn. Misschien heeft iemand uitleg of een foto ofzo voordat ik zonder controle het strand op vlieg Gewoon hoe alles van bar naar trapeze vastzit, en hoe de power/depower lijn nou eigenlijk werkt want dat heb ik ook niet geleerd
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ey ik heb misschien een beetje een domme vraag maar die wil ik liever wel weten voor ik weer het water op ga,Voor ieders veiligheid, Ik starte gister mijn kite op, voor de eerste keer maar ik was er nou niet egt zeker van of alles bij mijn bar (safety-Power/depower lijn)wel goed zat en daar wil ik toch wel zeker van zijn. Misschien heeft iemand uitleg of een foto ofzo voordat ik zonder controle het strand op vlieg Gewoon hoe alles van bar naar trapeze vastzit, en hoe de power/depower lijn nou eigenlijk werkt want dat heb ik ook niet geleerd Boss! vraag gewoon even een andere kiter of die even wil kijken, er zijn zoveel manieren en verschillende kites...
|
|
|
Ron Rodeo
|
I know, heb ze getest. Check www.actionpictures.nl Je staat daar op, check 25augustus Met 1 foto maak je goede reclame voor Aboards, haha... Top man , hahaha, ik ga volgende keer eerst m'n haar maar eens kammen! Wat kost het trouwens om je in te huren voor prive sessie? nee, niet in een darkroom of zo. maar op playa, stuur me ff PB of zo.
|
|
|
|
|
Lex
|
Heb al een keer onder een vlieger liggen rollebollen met Leon, dus ik stem voor !
|
|
|