|
|
|
|
|
|
martijn
|
psst:
psssst, het moet niet te hard gaan waaien voor mn 10! eerst maar eens kijken of ik vervoer heb...
|
|
|
|
martijn
|
mmm, als windguru 26 knopen in de stoten geeft weet ik niet of het wel zo handig is om dan te gaan oefenen...
je kan denk ik voorlopig maar niet boven de 23 knopen gaan oefenen, 7m straft ook sneller fouten af, zeker als het harder waait
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
testen mag maat, ik wil me ook wel even aan de 8m van Ronnn vergrijpen ivm mijn volgende uitbreiding... 6 of 8? De 2009 Rise heeft nog meer low end en meer high end, en ze hebben de kleintjes wat liever gemaakt.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Voor een SLE met een redelijk ronde arc in de grotere maten vind ik de Rise08 echt een zeer goed low-end hebben. Het high-end van de 12m2 heb ik kunnen testen, en dat was goed. ER was er dik gepowered mee, en zonder de strap te verstellen kon ik met mijn lichtere gewicht dat ding toen ook prima houden. Alleen was springen niet zo fijn, je bleef zo lang hangen. Uitzicht begon te vervelen Ben ook erg benieuwd naar de Rise09, hoewel het low-end van de Bandit-Dos zoals ze beweren echt bizar zou moeten zijn, want dat is hij dit jaar al Ondanks de dikke, ubervette marketing movie Addikt koop ik niets voordat ik er aan gehangen heb. Wie weet wordt het dit jaar gewoon doorvaren met de Dandit-uno, met een uitbreiding van een 7.5 of 6.5m2 @ hengeloos: waar blijft die movie nou
|
|
|
El Rudo
|
ja daar moeten we wel even afspraken over maken gozar, net als bij Le@n die laatst "eventjes" m'n 10m Rise leende, die steeg op en kwam echt veel te laat weer naar beneden zetten.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ja daar moeten we wel even afspraken over maken gozar, net als bij Le@n die laatst "eventjes" m'n 10m Rise leende, die steeg op en kwam echt veel te laat weer naar beneden zetten.
Wat een aso. Echt iemand uit omgeving Leiden/DH
|
|
|
El Rudo
|
Wat een aso. Echt iemand uit omgeving Leiden/DH Kinderdijk, meer HI Ambacht en zo... brrrrr
|
|
|
Mriek
|
Beter, dit weekend wind. Ehhh, waar zie jij wind dit weekend? (laat hem alsjebliiieeeft iets gezien hebben dat ik gemist heb)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Beter, dit weekend wind. Ehhh, waar zie jij wind dit weekend? (laat hem alsjebliiieeeft iets gezien hebben dat ik gemist heb) Check de post van vriend El Rudo:
|
|
|
Mriek
|
Ehhh, waar zie jij wind dit weekend? (laat hem alsjebliiieeeft iets gezien hebben dat ik gemist heb)
Check de post van vriend El Rudo: Rudo's fantastische wind post [/quote] Yippie, 12 knopen, 's avonds na 21.00 uur en 's ochtends tot 11.00 uur... Of ben ik nu een verwind kitenest?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Yippie, 12 knopen, 's avonds na 21.00 uur en 's ochtends tot 11.00 uur... Of ben ik nu een verwind kitenest? Als je zondagochtend er niet vroeg uit gaat om te kiten Antwoord: JA
|
|
|
Mriek
|
Da's geen probleem natuurlijk, zelfs vanuit Utreg nie, pak de vroegste trein wel... maar 12 knoopjes, da's de lowste lowend van m'n 10m... kweenie hoor...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Was een grapje. Afwachten maar. En het is Oostenwind en ik hoor vreemde verhalen over een verbod op het Oostvoornsemeer. Overigens is die spot alleen voor gevorderden, dat is vragen om problemen als je niet goed kunt kiten. Ijsselmeer of Vrouwenpolder (zeeland) zijn wel opties voor beginners met Oostenwind. Ik gok nog steeds op maandag. Fingers crossed!
|
|
|
Mriek
|
Was een grapje. Ja hihi weet ik ook wel, ik ga heus niet écht voor een uurtje 12 knopen om 06.00 uur in de trein zitten Bij 14 knopen, ok vooruit... Maandag ben ik van de partij, als ie dan niet juist te hard wordt. We'll see... Edit: OMG wat zie ik nou, ik ben gepromoveerd tot full kitehigh member :'( mooi moment...
|
|
|
The lucky BASTARD!
|
Ik wee het niet meer eerst is de wind te zacht dan weer te hard, ik denk dat ik gewoon zaterdag en zondag ga kiten. Maandag zou weer te hard zijn, Zegge jullie maar wat jullie het verstandigst lijkt voor mij.
|
|
|