Spoon
|
Moest van boss zeggen..
Vanavond een feestje vanaf 10 uur bij de overboslaan 18 in oostvoorne bbq bier alles erop en eraan.
zo dies flauw
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ga je snel weer zien maar dan niet op dat fucking autostrand waar dat is niet meer te doen. Kom gewoon binnenkort naar Sluf dan kan je meteen eens aan die Cult hangen.
hey arjen.. verkoop jij je helix 9 nou? en woon je in alphen? Als het goed is is mijn broertje geinteresseerd in je helix Hij heeft al contact met je opgenomen..Misschien ga ik vanmiddag wel even met hem mee.. dan ontmoet ik jou ook eens hehe.. Wie gaan er maandag en hoe laat Spoon lees pm want ik ga zo weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
HIER--> woon ik dus Vlab bij het autostrand, (weten jullie me adres ook gelijk ) Moest van boss zeggen.. Vanavond een feestje vanaf 10 uur bij de Overboslaan 18 in Oostvoorne bbq bier alles erop en eraan. En je zwembroek meenemen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ga je snel weer zien maar dan niet op dat fucking autostrand waar dat is niet meer te doen. Kom gewoon binnenkort naar Sluf dan kan je meteen eens aan die Cult hangen. Ben je gelijk weer genezen nadat je Ron bent gaan opzoeken afgelopen? Ik kom nog regelmatig op de Slufter, maar ik vond het de afgelopen weekenden gewoon te bizar druk. Kijk eigenlijk al een beetje uit naar de herfst
|
|
|
|
martijn
|
Om 10 uur lig ik al op bed :'( yeah right!! k*t zooi, ik F*cking hard fietsen om voor 5 uur bij eurofun in alblasserdam te zijn voor een nieuwe leash. kom ik net optijd, wil ik pinnen accepteerd die klote pas mn pincode niet. nu zit ik alsnog zonder nieuwe leash. Maar eerst maar eens kijken of ik vervoer heb maandag.....
|
|
|
The lucky BASTARD!
|
EVEN VOOR DE NIEUWELINGEN OP DIT FORUM BBQ GAAT NIET DOOR!!! BBQ GAAT NIET DOOR!!! BBQ GAAT NIET DOOR!!! BBQ GAAT NIET DOOR!!! BBQ GAAT NIET DOOR!!! BBQ GAAT NIET DOOR!!! BBQ GAAT NIET DOOR!!! BBQ GAAT NIET DOOR!!! BBQ GAAT NIET DOOR!!! BBQ GAAT NIET DOOR!!! BBQ GAAT NIET DOOR!!! BBQ GAAT NIET DOOR!!!
|
|
|
Lex
|
Heb er zin in Boss! Ga zo rijden, is bijna drie kwartier met de auto maar heb het er graag voor over! Tot zo!
|
|
|
martijn
|
Lex ik kom nu naar je toe man, zie je zo. wel chil dat je pa wilde rijden:).
Tot zo boss!
|
|
|
Lex
|
Is goed man! Neem jij nog extra bier mee martijn, hier is alles gister opgegaan
|
|
|
martijn
|
ik ben nog maar 15 man maar ik moet nu echt gaan, anders komen we telaat. tot zo iedereen MB, Check pb
|
|
|
|
thomasr
|
ik kom iets later Martijn, als het goed is wist Lex al dat ik niet meereed omdat nog niet terug was van het strand, en nog moest eten thuis. ik neem ook nog wel wat mee!
|
|
|
jeroen90
|
ik ga nu weg ben er over kwartiertje. Zijn de kolen al opgewarmt? ik heb nog braadwursten en bier gezellig joh boss dat je dat doet speciaal om iedereen te leren kennen.
|
|
|
The lucky BASTARD!
|
Jammergenoeg is de BBQ afgelast wegens aanlandige wind Volgend jaar Mischien BBQ AFGELAST BBQ AFGELAST BBQ AFGELAST BBQ AFGELAST BBQ AFGELAST BBQ AFGELAST BBQ AFGELAST BBQ AFGELAST BBQ AFGELAST BBQ AFGELAST BBQ AFGELAST BBQ AFGELAST BBQ AFGELAST BBQ AFGELAST BBQ AFGELAST BBQ AFGELAST BBQ AFGELAST BBQ AFGELAST
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mwaha maandag is tot gewone proporties afgenomen, dinsdag voor de kleine maatjes. Ik hou het op maandag. stay tuned.
|
|
|
|
thomasr
|
tja, toen ik vanavond aankwam was alles al donker bij huize Boss... jammer hoor!
|
|
|
The lucky BASTARD!
|
@thomasr, En ik speciaal wakker gebleven kolen warm, Biel KOEL
|
|
|
|
Mriek
|
Maandag kakt ie inmiddels wel heel erg in, zeker eind van de dag, nog maar 12 knopen. Tenminste volgens windguru/windfinder. WSW geeft nog wel een knoop of 17. Dinsdag is volgens WF en WG juist 17 knopen met een lekkere avonduitschieter naar 19, terwijl de update van Rudo dan juist poeierwind voorspelt. Ienemienemutte...
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
maandag gaat top worden, windje blijft gewoon doorblazen tot s'avonds laat. ook nog opklaringen in de avond dus.............. mooie middag-avondsessie.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Maandag kakt ie inmiddels wel heel erg in, zeker eind van de dag, nog maar 12 knopen. Tenminste volgens windguru/windfinder. WSW geeft nog wel een knoop of 17. Dinsdag is volgens WF en WG juist 17 knopen met een lekkere avonduitschieter naar 19, terwijl de update van Rudo dan juist poeierwind voorspelt. Ienemienemutte...
Het zijn plaatjes v. windguru Pro, imho de beste voorspellingen voor dit soort dagen. En ik kan alleen morgenochtend duszsz
|
|
|