Leon aero2
Gast
|
Nog mensen in voor een avondsessie? Tis alweer zo lang geleden dat ik op het water heb gestaan!
|
|
|
|
d@ni
|
Ze geven echt hoosbuien op voor vanavond, maar als je buienradar chekt, kan het weleens net langstrekken.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Leon vanavond ben ik van de partij, maar dan bij Monster. Waar was jij van plan heen te gaan?
Ha! Ik gaat playa even aandoen! De zuidelijke wind is matig, kracht 3 tot 4, langs de kust en op het IJsselmeer krachtig of hard, 6 tot 7 Bft. Vanmiddag en in het begin van de avond kunnen er ook windstoten tot 75 km/u voorkomen.
|
|
|
Spoon
|
tsjah... ze geven wel eens meer dingen op bij het weer ... ik bedoel. zoals die paulusma het weer doet kan ik het ook.. "t word tussen de 13 en de 28 graden. Soms schijnt het zonnetje met kans op een bui." Nu heb je in 2 zinnen bijna alle weertypes gehad. maar idd.. pas wel op vanavond.. als er hoosbuien aankomen dan kan dat heel gevaarlijk zijn
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ze geven echt hoosbuien op voor vanavond, maar als je buienradar chekt, kan het weleens net langstrekken.
Paraplu meenemen dan!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
tsjah... ze geven wel eens meer dingen op bij het weer ... ik bedoel. zoals die paulusma het weer doet kan ik het ook.. "t word tussen de 13 en de 28 graden. Soms schijnt het zonnetje met kans op een bui." Nu heb je in 2 zinnen bijna alle weertypes gehad. maar idd.. pas wel op vanavond.. als er hoosbuien aankomen dan kan dat heel gevaarlijk zijn Hopen op die laatste zin dan maar!!
|
|
|
d@ni
|
Paraplu meenemen dan! Paraplu van 7m² neem ik mee
|
|
|
d@ni
|
tsjah... ze geven wel eens meer dingen op bij het weer ... ik bedoel. zoals die paulusma het weer doet kan ik het ook.. "t word tussen de 13 en de 28 graden. Soms schijnt het zonnetje met kans op een bui." En in de middag kans op nachtvorst...
|
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Hmm volgens mij wordt het niets vanavond qua buien, buienrader.nl en BNR voorspellen in de vroege avond flinke buien aan de kust
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
En in de middag kans op nachtvorst...
Dat was de missende 3de zin haha
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Maakt al die regen nou uit? Als er maar wind is!
|
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Maakt al die regen nou uit? Als er maar wind is!
ik wil niet nat worden hoor. Mijn vrouw zegt altijd het tegenovergestelde.
|
|
|
|
|
|
Spoon
|
je ziet er goed uit ron
|
|
|
|
d@ni
|
Komen er nog mensen op playa straks ondanks het water van boven?
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Weet het nog niet, heb wel zin om te gaan, maar weet niet of ik die regen zo leuk vind......
Heb mijn spullen wel in de auto liggen dus kan binnen 5min op de playa staan.
Wie gaat er eventueel nogmeer?
|
|
|