R.B.

|
Nog mensen die mee gaan doen met de O'neill downwinder? Ik heb me alweer ingeschreven, ebn heb er nu al zin in.
|
|
|
ROBST3R

|
Nog mensen die mee gaan doen met de O'neill downwinder? Ik heb me alweer ingeschreven, ebn heb er nu al zin in.
ik wil misschien wel mee, lijkt me wel lachen! Ga jij met meer mensen die je kent?
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
El Rudo is ook ingeschrijft. Had nog geen team naam ingevuld, we kunnen wel als nog als team denk ik.
lijstje (alleen als je je al hebt ingeschreven): R.B. Martijn El Rudo
|
|
|
martijn

|
hehe, toen ik zaterdga nog ff met thomas naar de slufter was gevaren zag ik hem loops trekken waar veel mensen stil van zouden worden. Echt alla Len10, hoog en hard, hij hing een keer op 1 horizontale lijn met zn kite. Respect dude!
|
|
|
martijn

|
El Rudo is ook ingeschrijft. Had nog geen team naam ingevuld, we kunnen wel als nog als team denk ik.
lijstje (alleen als je je al hebt ingeschreven): R.B. Martijn El Rudo
ik heb me nog niet ingeschreven. Ik denk wel dat ik het snel ga doen, ff vragen of thomasr ook mee gaat. Alleen ff kijken of ik in hvh kan komen met de trein. Wat overigens in te vullen bij team naam want ik wil uiteraard wel bij jullie, anders doe ik niet mee 
|
|
|
martijn

|
R.B en Rudo, onder welke naam hebben jullie ingeschreven, dan schrijf ik me vanavond gelijk in.
|
|
|
El Rudo

|
OK komt 'ie (uit de vorige editie, http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,23915.3800.html): Rotjeknorzwijntjes Oostvarkens Wroetstrand Oostvoornse groene vrinden Kitehigh Parnassia Team De Playa Pooiers Kiteclub Rotterdam Rijnmond locals Rijnmond Rakkers Kitehigh Rijnmond Team: Kiters uit Rotterdam , meld je! Kiters uit Rijnmond/Rotterdam Rijnmond Rammers Rijnmond Rossers Winden voor het leven Wind voor allen, allen voor de wind kitehigh - rotterdam en omgeving De Ridders van Ronnies Rotonde OostvoornExtreme voor vanavond (maandag 8-9) 10:00uur stem uitbrengen (top drie) dan hebben we een naam. Ik stem: 1: Winden voor het leven  2. De Ridders van Ronnies Rotonde 3. De Playa Pooiers
|
|
|
D.D

|
Ik heb nog wat foto's van zondag, ze komen vanavond.
|
|
|
martijn

|
1. kitehigh - rotterdam en omgeving
2. Kiteclub Rotterdam
3. Winden voor het leven
|
|
|
ROBST3R

|
1: Kitehigh - rotterdam en omgeving 2: Team: Kiters uit Rotterdam , meld je! 3: Wind voor allen, allen voor de wind
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
voor vanavond (maandag 8-9) 10:00uur stem uitbrengen (top drie) dan hebben we een naam. Ik stem: 1: Winden voor het leven  2. De Ridders van Ronnies Rotonde 3. De Playa Pooiers Ron heeft dit topic ooit gestart! Dus tja... 2. De Ridders van Ronnies Rotonde of 16. Der Wunder Grossteil Kiters!
|
|
|
ROBST3R

|
Ja maar waar is Ron? Wij zijn dan ridders van een geest?
|
|
|
|
martijn

|
ik vraag me dat dus ook af.
Datum van registratie: Juni 23, 2006, 01:43:22 Laatst actief: Januari 25, 2008, 22:51:07
heeft niemand een nummer ofzo van hem?
|
|
|
El Rudo

|
ik vraag me dat dus ook af.
Datum van registratie: Juni 23, 2006, 01:43:22 Laatst actief: Januari 25, 2008, 22:51:07
heeft niemand een nummer ofzo van hem?
als je hem PBt krijgt 'ie toch een e-mail thuis? ik hou je niet tegen hoor.
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
ik ben het niet hoor.  waar is 'ie eigenlijk, Ronnie rotonde of is 'ie al jaren undercover op dit forum, misschien is het Olten wel of zo.... 
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
@Spoon, geen probleem voor de hulp dude. Daar zijn we voor, om elkaar te helpen. Beter dan dat de KNRM ons moet helpen en het weer in krant staat. Toen je je tweede safety trok dacht ik echt van wtf, ik had het niet gedaan igg. Goed dat je er nog om kunt lachen naderhand en dat alles nog heel is.
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
Zou wel mee willen doen met de downwinder maar ik heb dan schoon familie over uit America.  Veel plezier voor de gene die wel gaan. Komende week geen kiten voor mij :'( :'( , sta vanaf morgen de rest van de week op een beurs in Hardenberg (dicht bij de Duitse grens) en moet daar overnachten, heb er echt geen zin in. Ben volgend weekeind pas weer van de partij als er wind is.
|
|
|
D.D

|
|
|
|
Spoon

|
d.d. jij bent een van die maten van max toch? haha!
mooie foto's man!
|
|
|
Micky

|
ik ben het niet hoor.  waar is 'ie eigenlijk, Ronnie rotonde of is 'ie al jaren undercover op dit forum, misschien is het Olten wel of zo....  Olten is het zeker niet....  Ik kwam die gast vaak tegen eind 2006/begin 2007 daarna eigenlijk nooit meer wat vernomen....  Was wel een bikkel die ook met 4 graden op het water stond....  Waarisiedan... 
|
|
|
Micky

|
Ik heb nog wat foto's van zondag, ze komen vanavond.
Hee Maarten, je bent snel voor jouw doen....  Zijn wederom mooie pica's...  Balen dat ik er niet bij kon zijn...onplofte kite donderdag.. 
|
|
|
El Rudo

|
Hey ik kreeg nog een keurige brief van de Kitehigh nachtploeg:
"Geachte heer El Rudo,
In jullie/jouw topic heeft men het over een downwinder die ondernomen gaat worden. Men is nog op zoek naar een teamnaam voor de groep uit jullie/jouw topic die gaat deelnemen. Ik zou graag met jullie mee willen varen maar na een goed gesprek met Bob zit daar wel een voorwaarde aan verbonden. Namelijk, de teamnaam moet dan wel "de raggende zeehonden" worden anders mag ik niet mee... Undecided
Ik weet dat ik een absolute buitenstaander ben in jullie/jouw topic maar zou u dit voorstel in overweging willen nemen?
Met afwachtende groet, Micky and Bob"
Ik wil deze brief graag in openheid beantwoorden.
"Lieve Bob, wij nemen jouw mensenbaasje graag op in ons gezellischap. Ik denk dat ik namens de mede topicleden spreek als ik stel dat jouw baasje helemaal geen buitenstaander is (wij doen niet aan buitenstaanders), en dat hij sowieso welkom is. Ik stel bij deze voor dat onze team naam "raggende zeehonden" wordt. Met vriendelijke groet en aai over de bol, en monder dankzegging voor de oplossing van de naamgevingsproblematiek, El Rudo"
|
|
|
R.B.

|
Nou komt tie dan hé jaj komt tie dan hé: 1: playa flyers
Maar Laurens, lex, michiel, olten, ron, thomas, dennes, maarten, marieke, leon, robert en weet ik veel wie ik nog vergeet schrijf je gewoon in voor de downwinder. Gewoon beetje lachen met zijn alle, beetje gek doen en weet ik veel wat.
@ martijn je kan gewoon naar hvh met de trein alleen de laatste km moet je wel lopen.
Maar ik kom uit maassluis en kan vast wel 1 hooguit 2 personen mee nemen maar ben dan wel van plan om naar scheef te rijden, om de hele sfeer mee te pakken. Of als iedereen in hvh wil afspreken vindt ik dat ook best en wachten we daar op de rest van de horde.
Laat het alemaal maar horen.
|
|
|