martijn
|
er is nog steeds plek....
|
|
|
hans
|
ik heb ook net ingeschreven voor de downhil hoop dat er nog plek is
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Was vandaag opzich nog best wel een geslaagde dagje om te kiten. Okay het was alleen maar heen en weer varen en niet eens hoogte lopen maar goed om 13:00 geen wind meer en dus richting het terras @ oostvoorne eetcafe centraal heerlijke after voor het kiten. Moeten we eens een hapje gaan eten en drinken na het kiten
|
|
|
martijn
|
Was vandaag opzich nog best wel een geslaagde dagje om te kiten. Okay het was alleen maar heen en weer varen en niet eens hoogte lopen maar goed om 13:00 geen wind meer en dus richting het terras @ oostvoorne eetcafe centraal heerlijke after voor het kiten. Moeten we eens een hapje gaan eten en drinken na het kiten hehe, onbeperkt spareribs ?
|
|
|
|
ROBST3R
|
hallo daarrrrrr. heb mij toch ook maar ingeschreven voor de benedenwinder van HVH naar Scheef. Ik ga ervan dat er nog plek is. ik kan wel niet op 20 sept maar dan gaat het (denk ik) toch niet door. de lange termijn verwachting ziet er niet goed uit. dus...........ik gok op 4 okt. A.K.A RON PAULUSMA?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
kijk probeer hier maar es chocola van te maken WRF9km en WRF27km WTF... iig noordwest, vrijdag ochtend potje blokkendam uitlijnen, wie? laag om 8:00
|
|
|
jeroen90
|
mag ik ook een raggend zeehondje worden haha
|
|
|
Alferink
|
Ik heb ook een poging gedaan
|
|
|
Micky
|
duurt ongeveer 3 uur en dan aan de sate Vorig jaar was de eerste in 25 minuten "thuis"...... Was toen wel een topdag met ca. 23 kn en zon.... Of ik die saté ook ga halen is nog even de vraag.....moet waarschijnlijk werken om 18.00 uur.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
hallo daarrrrrr. heb mij toch ook maar ingeschreven voor de benedenwinder van HVH naar Scheef. Ik ga ervan dat er nog plek is. ik kan wel niet op 20 sept maar dan gaat het (denk ik) toch niet door. de lange termijn verwachting ziet er niet goed uit. dus...........ik gok op 4 okt. A.K.A RON PAULUSMA? nee Ron Timoteef
|
|
|
|
Alferink
|
Shit, reservelijst :'( Doen er veel kiters aan ramadan?
|
|
|
|
martijn
|
Kan je niet eens betalen MARTIJN met je hongersloontje als krantenloper Was vandaag opzich nog best wel een geslaagde dagje om te kiten. Okay het was alleen maar heen en weer varen en niet eens hoogte lopen maar goed om 13:00 geen wind meer en dus richting het terras @ oostvoorne eetcafe centraal heerlijke after voor het kiten. Moeten we eens een hapje gaan eten en drinken na het kiten hehe, onbeperkt spareribs ? dude wat lul jij, weetjij veel wat ik nog naast de kranten doe. ga ergens anders spammen ofzo.
|
|
|
ROBST3R
|
hey als `t meezit zaterdag weer kiten!!!!!!!!
|
|
|
Spoon
|
jah maar ik kan alleen maar zondag :S... duim ook ff mee voor zondag dan.. ff mn nieuwe boardje testen..
|
|
|
El Rudo
|
lekker, waar ga je heen? 100% oostenwind.. ik zit naar morgen te loeren, de voorspelling is ingekakt maar mss leeft die nog op vanavond. en voor zondag weer blauwe sterretjes?!?
|
|
|
martijn
|
misschien morgen een middag/avond sessie boeken.
Wat houden die sterretjes in ER? ik vraag met dat al een tijdje af
|
|
|
Spoon
|
hmmm... dus zaterdag en zondag word hm nie... das nou jammer...
|
|
|
martijn
|
vrouwenpolder is prima te doen hoor met oost
|
|
|
El Rudo
|
DEZE sterretjes zeggen iets over de kitebaarheid, en als ze blauw zijn dan ben jij dat ook (van de kou) dus onder de 10 graden luchttemp. Vrouwenpolder is idd super (ver weg)
|
|
|
Spoon
|
waar is vrouwenpolder eigenlijk? ben daar nog nooit geweest... Hoeveel verder dan oostvoorne is dat dan?
|
|
|
|