Kiters uit Rotterdam , meld je!

Mriek

Antwoord #9825 September 25, 2008, 22:51:40
edit2Rapporteer  
Michiel! Welkom terug! Heb ze gemist, die uitgebreide analyses van je. Eindelijk weer wat zinnigs op het R'damtopic Grin Grin  En 't ziet ernaar uit dat je wind hebt meegebracht. What can i say... THANK YOU!!!!!!!!! (BTW: heb een Jeckyll 6m gevonden  YeSS)
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9826 September 25, 2008, 23:00:49
edit2Rapporteer  
Nou, iets zinnigs Roll Eyes Tongue
Ik ben hard toe aan echte lekkere wind. Heb weinig tot niets nieuws kunnen toevoegen aan het reportoire vanwege de matige wind in Spanje (en teveel chop als er wel wind stond). Had echt een grotere kite nodig (Roll Eyes klaag-klaag-klaag, terwijl jullie helemaal niet konden varen  Embarrassed)

Zo, een 6m2, en gevonden nog wel. Er hing toch geen stuk Duitser ofzo aan, aangevreten door jaws? Of laat ik nu mijn fantasie de vrije loop? Grin

Ik wil ook wind, en ma/di is nog niet vroeg genoeg  Undecided
Mriek

Antwoord #9827 September 25, 2008, 23:06:51
edit2Rapporteer  
Fantasie of wishfull thinking, zeikerd... Wink

Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #9828 September 26, 2008, 05:57:43
edit2Rapporteer  
er komt een lekkere bak wind aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ListenToMe  ListenToMe

KNMI.
donderdag 02 oktober tot en met zondag 05 oktober 2008
Grote kans op aanhoudend wisselvallige weer met van tijd tot tijd veel wind. Temperaturen rond normaal.

Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie
 YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS
Lex

Antwoord #9829 September 26, 2008, 09:15:11
edit2Rapporteer  
Hopen op komend weekend dan! Ik hoop dat ik het nog kan na al die tijd .... 
Tsss

Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #9830 September 26, 2008, 09:52:56
edit2Rapporteer  
Hey MB-D, ik heb ze nog niet kunnen testen. Als het goed is heeft wouter ze gister binnen gekregen, dus nog een paar daagjes geduld... Ik hoor niks over een lekke strut, dus de plak actie is goed verlopen?

Mriek, dit weekend kon je em ophalen toch? Precies mooi op tijd voor de dikke wind die er aan komt  ThumpsUp
Mriek

Antwoord #9831 September 26, 2008, 10:19:17
edit2Rapporteer  
Yeps, beter kan niet! En hopelijk is ook m'n Psycho 2 voor die tijd gearriveerd, al ging het afgelopen dinsdag eigenlijk nog prima met 3/2 en korte mouwen. Windguru geeft voor komende dinsdag en woensdag 25 knopen... KWIJLLLLLLLL.... dat wordt werkafspraken verzetten! Grin
d@ni

Antwoord #9832 September 26, 2008, 12:32:37
edit2Rapporteer  
Ik wordt helemaal geil als ik naar windguru kijk!! YeSS

Hopen dat het zo blijft!!! Joepie (De wind dan...)
martijn

Antwoord #9833 September 26, 2008, 17:57:52
edit2Rapporteer  
als het het volgende weekend maar waait!
hans

Antwoord #9834 September 26, 2008, 18:28:13
edit2Rapporteer  
inderdaad lekker downwinderen Joepie
The O

Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #9835 September 26, 2008, 21:35:44
edit2Rapporteer  
het is weer bijna voeder tijd  Grin en gele kaart voor MB omdat hij de wind had meegenomen.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #9836 September 26, 2008, 21:54:23
edit2Rapporteer  
O wat zit je nou te roken?
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #9837 September 26, 2008, 23:34:50
edit2Rapporteer  
Yo gasten! Ik ben gelukkig ook weer thuis online, dus ik kan weer mee spammen!

Vandaag wel weer ff heftig geconfronteerd met het feit dat het om 20.00 gewoon donker is. Dus avondsessies gaan erg kort worden. En de weekenden dus nog drukker. Hoop dat ik deze week een keer vroeg weg kan...en dan een partner in wind kan vinden...

Tot snel weer!
Mriek

Antwoord #9838 September 27, 2008, 00:51:11
edit2Rapporteer  
Nu de afkickverschijnselen hun hoogtepunt beginnen te bereiken kan ik wat nostalgisch kitegezwijmel niet meer binnenhouden (als je daar niet tegenkunt vooral stoppen met lezen nu Grin). Was oude blogs terug aan het lezen en dit was het moment waarop het in mijn geval allemaal begon:

12 maart 2008
"Het stormt als werkend Nederland de kantoren verlaat om huiswaarts te gaan. De schelle stem van de nieuwslezer galmt in mijn oor over fileleed en gebroken bovenleidingen. Op het perron staan de mensen weggedoken achter vertrektijden en glas. Ik loop het perron helemaal af tot voorbij het schuilhuisje en laat de meute alleen met haar verlangen naar verwarmde woonkamers en dampende borden avondvoer. Buiten de overkapping staat niemand meer en is het perron van mij alleen. Ik voel hoe de wind de tuniek van mijn lijf probeert te rukken en verbaas me over de bleekblauwe lucht die zich niets aan lijkt te trekken van de jagende wolken. In mijn rechter ooghoek wordt mijn blik verlicht door een vuurbal laag aan de hemel. Ik draai mijn hoofd haar richting op en sluit mijn ogen. In mijn oren hoor ik tussen opzwepende gitaarklanken iets dat klinkt als 'the sun'. Terwijl ik mijn gezicht iets ophef om de gele gloed vol overgave te ontvangen, trekt de wind mijn haren strak naar achteren. Zo sta ik seconden lang en onderga het momentum waarin de voedende en verwoestende kracht van de natuur samenkomen. Het lijken uren. De rest van de wereld wordt steeds kleiner terwijl ik omhoog gezogen word in het hart van de orkaan.

Als de trein aan komt rijden spat mijn stormachtige geluksbubbel met een zachte plop weer uiteen. Terwijl de geelblauwe wagons in beweging komen, klinken in mijn oordopjes de eerste klanken van een nummer met het refrein 'on a midnight train to Georgia'. Ik besluit dat ik in het voorjaar in mijn eentje per trein naar Spanje ga reizen. In etappes, zonder plan. Lekker zwerven, de wind achterna en de zon tegemoet.'

Als ik toen eens geweten had...
The O

Antwoord #9839 September 27, 2008, 00:53:52
edit2Rapporteer  
weet ik niet maar nog geen wind want rook gaat nog steeds bijna recht omhoog
Micky

Antwoord #9840 September 27, 2008, 01:25:35
edit2Rapporteer  
Nu de afkickverschijnselen hun hoogtepunt beginnen te bereiken kan ik wat nostalgisch kitegezwijmel niet meer binnenhouden (als je daar niet tegenkunt vooral stoppen met lezen nu Grin). Was oude blogs terug aan het lezen en dit was het moment waarop het in mijn geval allemaal begon:

12 maart 2008
"Het stormt als werkend Nederland de kantoren verlaat om huiswaarts te gaan. De schelle stem van de nieuwslezer galmt in mijn oor over fileleed en gebroken bovenleidingen. Op het perron staan de mensen weggedoken achter vertrektijden en glas. Ik loop het perron helemaal af tot voorbij het schuilhuisje en laat de meute alleen met haar verlangen naar verwarmde woonkamers en dampende borden avondvoer. Buiten de overkapping staat niemand meer en is het perron van mij alleen. Ik voel hoe de wind de tuniek van mijn lijf probeert te rukken en verbaas me over de bleekblauwe lucht die zich niets aan lijkt te trekken van de jagende wolken. In mijn rechter ooghoek wordt mijn blik verlicht door een vuurbal laag aan de hemel. Ik draai mijn hoofd haar richting op en sluit mijn ogen. In mijn oren hoor ik tussen opzwepende gitaarklanken iets dat klinkt als 'the sun'. Terwijl ik mijn gezicht iets ophef om de gele gloed vol overgave te ontvangen, trekt de wind mijn haren strak naar achteren. Zo sta ik seconden lang en onderga het momentum waarin de voedende en verwoestende kracht van de natuur samenkomen. Het lijken uren. De rest van de wereld wordt steeds kleiner terwijl ik omhoog gezogen word in het hart van de orkaan.

Als de trein aan komt rijden spat mijn stormachtige geluksbubbel met een zachte plop weer uiteen. Terwijl de geelblauwe wagons in beweging komen, klinken in mijn oordopjes de eerste klanken van een nummer met het refrein 'on a midnight train to Georgia'. Ik besluit dat ik in het voorjaar in mijn eentje per trein naar Spanje ga reizen. In etappes, zonder plan. Lekker zwerven, de wind achterna en de zon tegemoet.'

Als ik toen eens geweten had...

Mooi hoor....  ThumpsUp Grin
Ron Rodeo

Antwoord #9841 September 27, 2008, 08:13:29
edit2Rapporteer  

hahaha, het moet nu echt gaan waaien hoor...word steeds gekker hier. schater
The O

Antwoord #9842 September 27, 2008, 09:29:09
edit2Rapporteer  

hahaha, het moet nu echt gaan waaien hoor...word steeds gekker hier. schater

Ron maakt zijn ramen schoon totdat de wind komt
The O

Antwoord #9843 September 27, 2008, 10:12:41
edit2Rapporteer  
@mb je moet ze vanaf baby drillen Cool als je wilt blijven kiten dus hierbij je personal  training schema  Grin
Mriek

Antwoord #9844 September 27, 2008, 11:17:16
edit2Rapporteer  
Arme O, hij is nu echt aan het doorslaan. Nog even volhouden jongen. En anders hebben ze bij Adecco nog wel een baantje dat heel therapeutisch schijnt te werken...

http://www.youtube.com/v/FhqZJ-YrY7A&hl=en&fs=1
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #9845 September 27, 2008, 11:44:35
edit2Rapporteer  
hehe Mriek die is lache, zie je wel weg met die synthesizers en hup echte muziek maken! Oldskool!
Mriek

Antwoord #9846 September 27, 2008, 11:57:43
edit2Rapporteer  
Ok, dan delete ik bij deze 80% van mijn harde schijf... Grin Maarreh, genoeg off topic weer en genoeg virtueel werkontwijkend gedrag. Ik ga me op het strand frustreren over het gebrek aan wind en m'n nieuwe schatje ophalen YeSS
Ron Rodeo

Antwoord #9847 September 27, 2008, 15:03:58
edit2Rapporteer  
Nou, dan doe ik ook maar een duit in het zakje....... Grin

Hier is die dan, onze toekomstige hak- en ram beul van MICHIEL Joepie

hij heeft z'n eerste rompertje al gekregen... YeSS
Micky

Antwoord #9848 September 27, 2008, 15:34:33
edit2Rapporteer  
Nou, dan doe ik ook maar een duit in het zakje....... Grin

Hier is die dan, onze toekomstige hak- en ram beul van MICHIEL Joepie

hij heeft z'n eerste rompertje al gekregen... YeSS

Ahhh, wat een ventje!  ThumpsUp
Gelukkig kijkt ie een stuk snuggerer de wereld in dan zijn vader....  Grin schater
jesse.

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #9849 September 27, 2008, 19:00:11
edit2Rapporteer  
jaaa, egt! masterlijk lief ventje, Grin
dat gezicht.. echt van! '' wat Kijk je! ik wil kite`n '' schater Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.