Kiters uit Rotterdam , meld je!

TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #9950 September 30, 2008, 20:43:13
edit2Rapporteer  
KNAP!!,    zeiden me lijnen vandaag toen er iemand met zijn kite door heen ging Embarrassed

maar daar voor wel heerlijk kunne kiten met vloet op playa
was lang geleden zulke wind ThumpsUp

aleen nu ff geen kite Angry  tot k nieuwe lijnen heb
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #9951 September 30, 2008, 20:51:45
edit2Rapporteer  
KNAP!!,    zeiden me lijnen vandaag toen er iemand met zijn kite door heen ging Embarrassed

maar daar voor wel heerlijk kunne kiten met vloet op playa
was lang geleden zulke wind ThumpsUp

aleen nu ff geen kite Angry  tot k nieuwe lijnen heb


Ooh ging die HPT ging bij jouw door je lijnen, stond op het water en zag het gebeuren nou gelukkig niemand gewond.
Ach man even vrouw\vriendin\vriend of ouders lief aan kijken dan kan je vast wel wat lenen.

haha, top dag gemist dus... maar er komen er nog genoeg!

wat is er eigenlijk met je rib gebeurd Olten??
Wees niet bang genoeg dagen ten zei je mooi weer kiter ben.
Rib gekneusd paar maanden geleden maar vooral de spieren er omheen voelen nog steeds aan als spelden kussen als je er op druk, ach met een beetje rust en training los dat ook wel weer op.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9952 September 30, 2008, 21:34:28
edit2Rapporteer  
Is dit forum ook om heel erg zielig te doen? Ik stond een uur geleden met m'n spullen op station Rotterdam. Zes uur m'n bed uitgegaan om op tijd te kunnen stoppen met werken. Kwam ik er daar pas achter dat m'n lift niet doorging, wat ie keurig op tijd gemeld had, maar m'n telefoon had even geen zin om de oproep en bijbehorende voicemail op tijd af te leveren. Nu dus weer terug in Utreg en maar weer aan het werk. Hoef er niet bij te vermelden dat ik BAAL... werd wel aangesproken door een medekiter op wiens schouder ik mocht uithuilen. Erg fijn die collegialiteit onder kiters. Grin

Godverk#t, wat is dat balen joh ThumpDown

Maar Alferink spant de kroon. Wat jij allemaal niet meemaakt. 3 weken geleden stond ook een van de leraren van Harry ineens voor me op de weg tegen de vangrail. Eenzijdige aanrijding. Dat was ook schrikken. Sterkte ermee! Undecided

@TtHoM@s: balen man, heb je diegene niet aangesproken, of heeft er niemand schuld?

@ Fer: gelukkig ontsmet zout water en bruist het de boel weer mooi schoon van binnen loser Grin
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #9953 September 30, 2008, 21:35:03
edit2Rapporteer  
@mriek dan had je even moeten bellen want ik ben vandaag pas rond die tijd naar het strand gegaan. Ach een mooie dag gemist maar er komen nu genoeg mooie dagen aan.

Eindelijk kan weer lopen  Grin ook al blijft die rib pijn doen  Grin.
Met mijn grote mond naar beneden lopen en zeggen dat ik het niet zou doen maar ja hang je onder de kite ben je net een  Cheesy kleuter  Embarrassed toch even proberen Roll Eyes.

Nou als ik je nummer gehad had... Grin Maar je hebt gelijk, mijn tijd komt ook wel. En ik begin over een maand met rijlessen, dus in 't voorjaar is dat geleur om een lift hopelijk over en mogen mensen in plaats daarvan met mij mee rijden. Bij deze beloofd!
He maar dat duurt stiekem toch nog lang met die rib. Fijn dat je in elk geval weer het water op kunt!

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9954 September 30, 2008, 21:44:28
edit2Rapporteer  
hij was top, hield ook op met regenen toen ik het zat was. beetje vlagerig, was ook wel werken met de 10m, ik had toch maar weer op standje 1 gezet, standje 4 is meer voor als er minder wind is.
Ook even Wouters OR Mako 150-34 geprobeerd, na een minuutje of tien heb je 'm door en vaart íe super smooth, carven is echte DE SHIZLLE met dat ding. als je in een golf tegen de lip aan carved voel je je gelijk zo'n figuur op een foto! Alleen dingen als pop en flex zit er niet op dus wel anders varen.
Het is wel raar om echt met druk op 2 benen te varen, heel erg snowboard gevoel. Het is nog raarder om daarna weer op de 666 te stappen, faceplant recept!
Het viel me op hoe snel die gaat voor een board met zo'n mega rocker. Het is geen low end beest zoals de 666, dus tussen de vlagen door is het echt zoeken. Maar als je van een golf afrijd voel je de drive van de golf veel beter, en je draait 'm op een postzegel. Een bijzonder plankje!

Moet je niet de Mako Wide testen met jou gewicht? 34cm is wel erg smal. Wil hem ook weleens testen. Ik heb een waveboard, maar dat is echt lastig varen.
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #9955 September 30, 2008, 21:52:49
edit2Rapporteer  

Wie zegt dat dan? Roll Eyes En wat zijn de argumenten?  Huh Undecided
Onder golfsurfers is dit het pak in die prijsklasse. Er zijn nog duurdere pakken en die zijn nog flexibeler. Maar dit is toch echt wel een top pak. Op Hanglos is ie een paar maanden geleden getest.

Dat was ook mijn conclusie na wat research en navraag. Veel mensen zijn enthousiast, maar ik hoorde van anderen (teamrijdster van Gaastra en verkoper van Funsport van Vliet) weer dat zij van veel kiters horen dat ie minder warm is dan het vergelijkbare pak van Neilpryde of Ripcurl, vanwege de windchill en spuitwater wat erin komt en blijft hangen. Maar goed, 't is toch persoonlijk en je kunt ze niet testen, dus ik ga maar met de massa mee. Undecided
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #9956 September 30, 2008, 22:37:38
edit2Rapporteer  
@TtHoM@s: balen man, heb je diegene niet aangesproken, of heeft er niemand schuld?

ja, hij kwan van achter aan vliegen over het land, ging niet helemaal goed met oplaten ofzo
tja kan gebeuren
hij zou even bij zijn verzekering aankloppen en mij wat centjes overmaken
das dus wel gewoon netjes ThumpsUp en zo hoort het

altijd opblijven passen het is voor de rest goed afgelopen
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #9957 September 30, 2008, 22:43:29
edit2Rapporteer  
Dit zal je nu veel meer krijgen nu wel allemaal in een hoekje gedrongen zijn door onze vogel vrienden.

Als er geen onweer is wie is in voor een lange down winder Laten we zeggen, hvh --> den helder en dan met de trein terug.

Anders wordt het maar weer gewoon sluf.
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #9958 September 30, 2008, 22:45:00
edit2Rapporteer  
TIP:

ik heb op het redbull kitesurfe camp een mystic Battle Jacket in ontvangst mogen nemen

heb hem vandaag en gister even getest op het auto strand
en die dingen helpen echt ThumpsUp heerlijk  Grin
Reijer

Berichten: 97
Antwoord #9959 Oktober 01, 2008, 00:59:28
edit2Rapporteer  
duusssss hoe laat waneer waar en wie effe kijken ben denk ik ergens om 12 uur op play of slufter morgen(woensdag)

Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #9960 Oktober 01, 2008, 07:59:34
edit2Rapporteer  
TIP:

ik heb op het redbull kitesurfe camp een mystic Battle Jacket in ontvangst mogen nemen

heb hem vandaag en gister even getest op het auto strand
en die dingen helpen echt ThumpsUp heerlijk  Grin

Klopt, heb 'em nu ook al 2 seizoenen, heerlijk!!!!
wil nooit meer zonder.
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #9961 Oktober 01, 2008, 08:54:26
edit2Rapporteer  
Gisteravond eindelijk weer een x fakking lekker gevaren en wat gesprongen op playa!!  Joepie(zelfs een paar geland! YeSS)

Maar het is wel wennen om al die achterlijke paaltjes te zien daar op playa! ThumpDown

Ze gaan best wel ver het water in, mag je nou niet voorbij die rij palen? (Voor de 1e zandbank)
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #9962 Oktober 01, 2008, 08:55:51
edit2Rapporteer  
@The O: Zaq ik jou nou naast iemand met een windmeter? En weet jij hoeveel die aangaf?
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #9963 Oktober 01, 2008, 08:58:02
edit2Rapporteer  
PS: Duitser omgekomen gisteravond @ sluf? ThumpDown

Ik heb nog niets gehoord. Iemand meer info?
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #9964 Oktober 01, 2008, 09:01:24
edit2Rapporteer  
25kn met uitschieters naar 34kn, het zal tijdens het kiten af en toe harder en zachter zijn geweest.

Dat met ongelukken zal nu wel vaker gebeuren het wordt koud de wind zal krachtiger aan gaan voelen en mensen worden gedwongen naar kleinere gebeiden terwijl er steeds meer kiters komen.

Buiten dat het is een sport waar kracht overdracht plaats vind en de minst voorspelbare kracht is moeder natuur.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #9965 Oktober 01, 2008, 09:02:12
edit2Rapporteer  
Maar het is wel wennen om al die achterlijke paaltjes te zien daar op playa! ThumpDown
nieuwe naam: Playa Sateh
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #9966 Oktober 01, 2008, 09:04:20
edit2Rapporteer  
Maar het is wel wennen om al die achterlijke paaltjes te zien daar op playa! ThumpDown
nieuwe naam: Playa Sateh
schater
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #9967 Oktober 01, 2008, 09:09:10
edit2Rapporteer  
Nkv is ondanks dat ze hun best doen niet groot genoeg anders waren die paaltjes boeien geweest.
zoals alle andere normale afzetting op het water
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #9968 Oktober 01, 2008, 09:12:11
edit2Rapporteer  
@rudo,RR,RP,MB zijn jullie vandaag invoor een mega downwinder.
R-dam centraal afspreken naar hvh en dan in den helder weer met de trein naar r-damcs
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #9969 Oktober 01, 2008, 09:26:23
edit2Rapporteer  
r u kidding O?
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #9970 Oktober 01, 2008, 09:30:15
edit2Rapporteer  
Dat met ongelukken zal nu wel vaker gebeuren het wordt koud de wind zal krachtiger aan gaan voelen en mensen worden gedwongen naar kleinere gebeiden terwijl er steeds meer kiters komen.

Buiten dat het is een sport waar kracht overdracht plaats vind en de minst voorspelbare kracht is moeder natuur.

Iig zal het de komende periode (herfst en winter) wel een stuk rustiger zijn. Vooral als het regent kan je heerlijk rustig varen.
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #9971 Oktober 01, 2008, 09:32:56
edit2Rapporteer  
r u kidding O?
tuurlijk niet maar we moeten wel voor 12u vertrekken anders redden we het niet voor donker.
Heb niet zo  zin om alleen te gaan dus moet tenminste 1 persoon mee.
ROBST3R

Berichten: 540
Antwoord #9972 Oktober 01, 2008, 09:37:22
edit2Rapporteer  
wel tof om te doen zeg !!!!
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #9973 Oktober 01, 2008, 09:42:04
edit2Rapporteer  
succes met zoeken, ik zou niet gaan
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #9974 Oktober 01, 2008, 10:26:56
edit2Rapporteer  
de wind is echt te hard voor een downwinder, je bent nu alleen maar aan het kanten en dus upwind aan het varen. Downwind varen met deze wind is mach3 versnelling krijgen:P wie gaan er uberhaupt nog ergens kiten? net was het stoten van 24ms..die pass ik wel ff...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.