DENNS
|
yoo lex waar ga je autostrand of slufter?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Michiel wanneer komen je kites binnen? Reviews zijn top tot nu toe!
Ik en de twee andere mus-kite-iers zijn er morgen om een uur of één.
Ik wil eerst de Bandit-Dos en de Rabbit testen, alvorens ik tot aanschaf over ga. Dus dat zal nog wel even duren met de hoeveelheid "kite-tijd" die ik de afgelopen tijd heb mogen genieten Nu nog dus nog steeds aan de opperbeulende 9m2 Michiel, wil je nog aan die rise hangen, dan hoor ik het wel Dat is goed, als ik nog kracht over heb. Net naar de stad fietsen was al teveel voor mij. Werken is slecht voor een mens: totaal geen beweging meer Mriek en Martijn, zie jullie zo. Wie zijn die andere twee kiteketiers?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ga nu rijden, zie jullie daar. H2H ligt ziek op bed helaas, sterkte ermee
|
|
|
martijn
|
hij trek nu lekker door : 16 -21!
helaas ben ik er wat later (2 uur ofzo), vervoer had vertraging.
tot zo!
|
|
|
JO'Neill
|
Morgen vroeg naar de playa om een hele dag lekker te knallen
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ik ga nu rijden, zie jullie daar. H2H ligt ziek op bed helaas, sterkte ermee :'( :'( :'( bedankt MB2. zit niet echt mee de laatste tijd met kiten misschien dat ik toch nog effe kom kijken strax
|
|
|
Lex
|
Zoooo was weer lekker! Eindelijk Michiel is gesproken ipv hem zien vliegen . Iedereen was weer lekker bezig!
|
|
|
hans
|
hoop dat morgen lekker is want ik heb er zin an
|
|
|
JO'Neill
|
Morgen wordt ie top!! Heb er zin annnn
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Was echt top vandaag!! Heerlijk zonnetje en lekkere wind op de Slufter. Eerst ff naar de zanbanken geweest en lekker 360's geoefend en ook mn repetoire aangevuld met de backroll to toeside...
Morgen wellicht weer!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hij was toch nog heerlijk inderdaad..morgen iemand naar ter heijde? Heb wel zin in een paar lekkere golfjes:)
|
|
|
|
Mr the Emperor
|
Wauw, wat was het vandaag lekker zeg. Toen ik vanavond in het donker met bibberbenen richting de parkeerplaats strompelde, struikelde ik nog over een boardje. Moest ik deze ook nog meezeulen... Als iemand een 'Choc' kwijt is, meld u maar. Hoop dat het niet dezelfde persoon is als de schoentjes van Alferink, ik zit echt niet op een board met stinkende footpads te wachten.
|
|
|
R.B.
|
Zow ben behoorlijk gesloopt van vandaag zeg. Ik reed pas om 19.00 uur bij de parkeer plaats weg en was er om 13.00 uur. Met vloed heerlijk over de zandbank gevlogen. Maar martijn kun je mij PB als je die foto's hebt van die man.
Rauwe morgen ter heijden klinkt goed dus als het gaat waaien dan ben ik wel voor.
|
|
|
Lieketjee
|
faaack jongens, sommige mensen moeten gewoon werken...fijne dagen mannen!
|
|
|
|
martijn
|
hehe wat een dag zeg!! was er wat later dan gepland, maargoed de bandit van Michiel nog misbruikt, wat gaat dat ding hoog zeg! , wanneer ruilen we weer R.B (Robin toch), zodra ik ze heb zal ik ze naar je mailen + zn email . en h2h is ook een beul zeg, komt gewoon ff hakken terwijl die ziek is! kan ik btw maandag nog met iemand meerijden naar de slufter?
|
|
|
martijn
|
btw, Lex: waar was je nou??
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
martijn, je kan met mij wel meerijden:) ik ga maandag denk ik wel (90% zeker)
|
|
|
martijn
|
ok Laurens:), ik had je eergister nog n PB'tje gestuurd. Misschien dan ff de kleinere maat van de rise testen PB'tje
|
|
|
Lex
|
Ik was er van 12 tot half 4 Martijn...Morgen weer:D
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zo, wat was het gisteren lekker: zonnetje, 5 tot 6 Bfrt en schoentjes hoefden nog net niet aan. Hoewel mijn kadaver na 5wk niet kiten, en nul lichaamsbeweging (werken, werken, werken) zo houterig was als een plank toch nog heerlijk gevaren. Eindelijk Lex ontmoet , en wat waren de overige forumgenoten allemaal laat zeg Ik heb de zon onder zien gaan en het was weer lastig omkleding met alleen het lichtje in de kofferbak. Maar wat een topdag @ Poor: ik ben ook nog op de Slufter geweest, en ik zag niemand bekends, hoe laat was je er? @rjen, waar was jij?
|
|
|
|