martijn
|
haha, Michiel die van mij waren niet van Oostvoorne maar op de grevelingen. Het zit nu nog in het gaas etc . en jeutje, op de fiets naar school, te koud overigens zie ik volgende week alweer betere temperaturen, kunnen die flipflops misschien toch nog uit de kast dit jaar . ik moet nog even kijken wat het wordt dit weekend
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
ONO idd, Ouddorp beter dan Lake Eastphornography Zaterdag, wel de hele tijd laag water vlgs mij
iemand nog een handschoen van mij in z'n auto? Mystic XXL de linker...
Haha
|
|
|
martijn
|
kan met ono niet gewoon de poeltjes van de sluf?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
haha, Michiel die van mij waren niet van Oostvoorne maar op de grevelingen. Het zit nu nog in het gaas etc . Op de grevelingen liggen die linke japanse oesters. Ik ken een local daar, en daar trappen ze in de zomer af en toe met kevlar zooltjes nog dwars door die dingen heen, zo sherp zijn ze.
|
|
|
|
martijn
|
haha, Michiel die van mij waren niet van Oostvoorne maar op de grevelingen. Het zit nu nog in het gaas etc . Op de grevelingen liggen die linke japanse oesters. Ik ken een local daar, en daar trappen ze in de zomer af en toe met kevlar zooltjes nog dwars door die dingen heen, zo sherp zijn ze. dan nog niet over stenen etc gesproken . even afwachten dan, waarschijnlijk dan vpolder
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Wie gaat er eigenlijk niet door 's winters van dit topic?
@Thomasr denk dat je beter kan vragen wie er WEL door gaat van de winter. ik in ieder geval wel. idd echt al koud in de ochtend, moest echt hard krabben, dacht dat m'n krabber kapot was zo dik was het ijs op m'n voorruit.
|
|
|
|
R.B.
|
@Thomasr denk dat je beter kan vragen wie er WEL door gaat van de winter. ik in ieder geval wel. Ik ga in de winter wel door maar ik wordt wel een stukkie selectiever in mijn dagen zeg maar. En jullie hebben geluk zeg, daar ik van de week lekker aan de schijt zat is het poeltje in ouddorp nu echt weer een schijtpoeltje. Maar als jullie gaan dan ga ik ook maar al te graag door mijn eigen schijt rollen haha.
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@Thomasr denk dat je beter kan vragen wie er WEL door gaat van de winter. ik in ieder geval wel. Ik ga in de winter wel door maar ik wordt wel een stukkie selectiever in mijn dagen zeg maar. En jullie hebben geluk zeg, daar ik van de week lekker aan de schijt zat is het poeltje in ouddorp nu echt weer een schijtpoeltje. Maar als jullie gaan dan ga ik ook maar al te graag door mijn eigen schijt rollen haha. die poel in Oudorp is geil.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
@Thomasr denk dat je beter kan vragen wie er WEL door gaat van de winter. ik in ieder geval wel. Ik ga in de winter wel door maar ik wordt wel een stukkie selectiever in mijn dagen zeg maar. En jullie hebben geluk zeg, daar ik van de week lekker aan de schijt zat is het poeltje in ouddorp nu echt weer een schijtpoeltje. Maar als jullie gaan dan ga ik ook maar al te graag door mijn eigen schijt rollen haha. die poel in Oudorp is geil. He Goorpijp!!!! Is dat een eigen creatie of heb je deze ergens gepikt?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@Thomasr denk dat je beter kan vragen wie er WEL door gaat van de winter. ik in ieder geval wel. Ik ga in de winter wel door maar ik wordt wel een stukkie selectiever in mijn dagen zeg maar. En jullie hebben geluk zeg, daar ik van de week lekker aan de schijt zat is het poeltje in ouddorp nu echt weer een schijtpoeltje. Maar als jullie gaan dan ga ik ook maar al te graag door mijn eigen schijt rollen haha. die poel in Oudorp is geil. He Goorpijp!!!! Is dat een eigen creatie of heb je deze ergens gepikt? nee, net gezien op de dames wc.
|
|
|
Boykie
|
Hallo jongens
Ben nieuw op dit forum Ik heet Boy en ben 25 jaar oud en kom uit Rotterdam Vaar zelf meestal op Autoplaya , dit is me eerste seizoen en wil in de winter door varen Ik heb zelf nooit ergens anders gevaren dan autoplaya Nou komt mij vraag wat is het relax met oost , vrouwenpolder, ouddorp of brouwersdam?
|
|
|
Alferink
|
@Thomasr denk dat je beter kan vragen wie er WEL door gaat van de winter. ik in ieder geval wel. Ik ga in de winter wel door maar ik wordt wel een stukkie selectiever in mijn dagen zeg maar. En jullie hebben geluk zeg, daar ik van de week lekker aan de schijt zat is het poeltje in ouddorp nu echt weer een schijtpoeltje. Maar als jullie gaan dan ga ik ook maar al te graag door mijn eigen schijt rollen haha. die poel in Oudorp is geil. He Goorpijp!!!! Is dat een eigen creatie of heb je deze ergens gepikt? nee, net gezien op de dames wc. Valt nog mee dat je hem er niet in 1280*1024 op zet... Hallo jongens
Ben nieuw op dit forum Ik heet Boy en ben 25 jaar oud en kom uit Rotterdam Vaar zelf meestal op Autoplaya , dit is me eerste seizoen en wil in de winter door varen Ik heb zelf nooit ergens anders gevaren dan autoplaya Nou komt mij vraag wat is het relax met oost , vrouwenpolder, ouddorp of brouwersdam?
Whuee, welkom zou ik zeggen , Oost is eigenlijk nergens relaxt... maar ikzelf ga met Oost naar t Oostvoornsemeer. Was dat plaatje van Rodeo de doorslag om een berichtje neer te zetten??
|
|
|
Boykie
|
hhaha jah man Dacht nu moet het gebeuren maar oostvoornse meer is eigenlijk verboden he ( niet dat het mij uit maakt !) Ga je zaterdag ook daar ?
|
|
|
Alferink
|
Dat is volgens mij al uitgepraat, ze waren bang dat iedereen van slufter naar het meer zouden gaan als sluf dicht gaat. Volgens die gasten van Eurofun mag het ook gewoon weer.
Ik moet werken dus ik ben er niet.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Thomasr denk dat je beter kan vragen wie er WEL door gaat van de winter. ik in ieder geval wel. Ik ga in de winter wel door maar ik wordt wel een stukkie selectiever in mijn dagen zeg maar. En jullie hebben geluk zeg, daar ik van de week lekker aan de schijt zat is het poeltje in ouddorp nu echt weer een schijtpoeltje. Maar als jullie gaan dan ga ik ook maar al te graag door mijn eigen schijt rollen haha. die poel in Oudorp is geil. He Goorpijp!!!! Is dat een eigen creatie of heb je deze ergens gepikt? nee, net gezien op de dames wc. gatverdamme man zit net m'n boterhammetje weg te werken achter m'n laptop. eet smakkelijk.
|
|
|
Spoon
|
Zoals elk jaar vaar ik de winter gewoon door en hopelijk dit jaar met een NPX Lucifer.
jah idd!! .. helaas komen ze pas eind november :S....
|
|
|
d@ni
|
hhaha jah man Dacht nu moet het gebeuren maar oostvoornse meer is eigenlijk verboden he ( niet dat het mij uit maakt !) Ga je zaterdag ook daar ?
Wilkommen Boykie! Oostvoornse meer is niet verboden, maar niet geschikt voor beginners! (Gebruik de zoekfunctie, dan kan je eea hierover vinden )
|
|
|
|