El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
en dat is 3000! tjeez gat hard zeg. gelukkig allemaal kwaliteits posts natuurlijk. maar ik wil vooral wind, enkie ziet er wel beter uit:
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm das waar! zaterdag roadtrip to enkhuizen dan?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
water is daar wel een stukkie warmer in het ijsselmeer.
er zouden twee man met mij mee kunnen rijden.
|
|
|
Boykie
|
YO O Ik ben die kale indo met die roze best en blauwe north van autoplaya waar ga jij heen het weekend dan ?
|
|
|
|
JO'Neill
|
Hee Boykie!! Dan heb jij laatst onder mijn kite geschuilt met die 3 dikke regenbuien Ik ben die met de goudgele torch...Nog lekker kunnen varen daarna??? Was raar dagje haha!
|
|
|
JO'Neill
|
Zondag NO..ziet er ook al weer beter uit..+10 graden!...denk ouddorp..als t daar stinkt rijden we door naar bdam!
|
|
|
thomasr
|
YO O Ik ben die kale indo met die roze best en blauwe north van autoplaya waar ga jij heen het weekend dan ?
eej boy! heb je toch nog een best erbij gekocht? netjes hoor!
|
|
|
|
thomasr
|
MASTERLIJK!!
|
|
|
martijn
|
hahaha, ik MOET dat ook nog een keer doen!
|
|
|
|
|
Lex
|
Ik alleen zondag, ben op voruwenpolder.
|
|
|
hans
|
kan ook alleen zondag en ook vrouwenpolder
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ik ga schellinkwood maar is proberen een Zaterdag! Gekke bui!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
de wind is gecanculeerd voor zaterdag... hoewel alle voorspelling zeggen wat anders.
|
|
|
R.B.
|
Tja op me werk hebben ze bedacht een opendag te houden zaterdag dus dan kan ik ook niet. Maar zondag wil ik wel weer ff het water op. Waar weet ik niet denk waar de wind me heen brengt .
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Slootboarden, meesterlijk! Gaat iedereen zaterdag naar de voormalige zuiderzee? Zondag ziet er nog beter uit voor Enkhuizen, Schellinkhout of Ijburg. Waarschijnlijk kan ik ook zaterdag weer eens niet, maar ik doe mijn best. H2H, you've got pb Is helemaal niks zeker, eerst moet de wind hard genoeg zijn en dan kijken welke richting. Want Sluf en Ouddrop is een heel stuk dichter bij. En als de wind echt hard is gewoon ergens een plas dichter bij huis pakken . Maar zo te zien morgen naar het noorden (kust en op het IJsselmeer (vrij) krachtig, 5 a 6. In het noordelijk kustgebied later toenemend tot hard, 7.) Misschien vanmiddag nog even als de wind op tijd aantrekt want 17u is het al bijna donker. h2h&RP hoe laat gaan jullie morgen rijden?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
olten, ik weet nog niet waarheen, NO tot O, zou net zo goed nog kunnen op ouddorp! Ga daar liever heen en marifoon zegt: 01:00 tot 13:00 uur : Hoek van Holland oost tot noordoost 4-5, toenemend 6-7
Straks kunnen we morgen nog met den 7m beuken:-)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Denk dat ik het achteraf toch ook dichter bij huis ga zoeken, en Oldvillage geen slecht plan is!
|
|
|
d@ni
|
@ Alferink : Waar was dat slootboarden? Ik wil dat ook echt een X doen! Bij ons zie je echter weinig slootjes waarlangs dat kan.
|
|
|
Alferink
|
Dat is bij Spijkenisse, is niet een heel lang stuk helaas, denk 400m, je kan heel misschien de 100 halen maar dan moet je goed vasthouden en op tijd remmen.
|
|
|
martijn
|
Daniel, gaan we dat ook een keer doen!
hehe, ziet er goed uit morgen. ff kijken, het wordt ouddorp of vrpolder
|
|
|