Rich@rd>>>238,2
|
haha H2H ken dat met de vrouw heb dat vandaag gedaan gezellie naar scheveningen.... Dus morge kan ik lekker weg het word of de playa maar denk rockanje
Hoop jullie ook te zien
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
pas op dat het niet te hard waait voor je 9 morgen Michiel Denk ut nie, Martijn
|
|
|
martijn
|
haha, ik hoop het ook van niet!
|
|
|
thomasr
|
Lauw en Michiel: toppie bedankt, ik denk dat ik het golfsurfboardje dus maar laat voor wat hij is, en er weer aan denk zodra ik wat meer geld dan nu heb... en als ik de kans heb het shortboard van mn broer 'lenen'! @lauw, is goed! ik hoop a.s. zaterdag op het strand te zijn mits het niet te hard waait voor me.. ik ben dan waarschijnlijk op slufter, maar kan eventueel ook naar playa komen... ik Pb je dan wel als ik ga, in ieder geval super bedankt dat ik hem mag testen!!! ik ga dan vanavond mn boardje maar eens te koop zetten als ik tussen de verjaardag door kans zie een fotootje te schieten en advertentie te typen!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Goedesmorgens, berichten zien er goed uit, wind gaat vanavond pas echt poeieren.8-9 bft. overdag iets rustiger met zonnetje en stapelwolken. Ben om 09:00 op palenplaya
|
|
|
Lex
|
YES! 12 uur op het strand!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik ben er tussen 10-11 uur. Hopen snel langs die troep van een botlektunnel te komen. Pondje duurt sowieso al veel te lang normaal gesproken
|
|
|
hans
|
belooft een super dagje te worden ik vertrek rond 11 uur
|
|
|
|
Lex
|
Hmm..heb er alle vertrouwen in dat we zo nog lekker kunnen knallen
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
wie gaat er zo nog lekker naar ter heijde?? of gaat iedereen paalya en sluf?
|
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ben klaar met werken ga ook maar eens naar het strand rijden om het laatste beetje wind op te maken.
|
|
|
|
Ondabeach
|
See ya ondabeach @ autoplaya
|
|
|
JO'Neill
|
Damn..ik wil ook!!! Maar helaas geen vervoer
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Playa was vet!! stond om 9 uur al op den plas met dikke Zuidwester 25-30 knoop, lekkerrrr. vanaf een uur of 1 kakte het ineens in en draaide plots naar zuid. toen gestopt om de krachten maar voor dinsdag te sparen. tot dinsdag
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
's ochtends was idd vet rippen. In de loop van de middag kakte ie in. hoe laat dinsdag?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Playa was vet!! stond om 9 uur al op den plas met dikke Zuidwester 25-30 knoop, lekkerrrr. vanaf een uur of 1 kakte het ineens in en draaide plots naar zuid. Vandaag ook weerveel mensen in het vogelgebied, de gele boeien zijn niet voor niks geplaatst i.p.v nog meer palen zorg er dan ook voor dat je uit het vogelgebied blijf. Vandaag is ook gecontroleerd door de groenboeren en mensen zijn erop gewezen hoe het kitegebied in elkaar zit. En de wind kwam na 30min super terug, wat een lekker windje jammer van de vlagen. Die air Le@n&MB gingen weer hoog.
|
|
|
Boykie
|
@Ron , ron ik ben die ozer waar je meeer terug liep . wat voor merk jou board ookalweeer?
|
|
|
Boykie
|
NOG MENSEN MORGEN KITEN ??? [/glow]
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Playa was vet!! stond om 9 uur al op den plas met dikke Zuidwester 25-30 knoop, lekkerrrr. vanaf een uur of 1 kakte het ineens in en draaide plots naar zuid. Vandaag ook weerveel mensen in het vogelgebied, de gele boeien zijn niet voor niks geplaatst i.p.v nog meer palen zorg er dan ook voor dat je uit het vogelgebied blijf. Vandaag is ook gecontroleerd door de groenboeren en mensen zijn erop gewezen hoe het kitegebied in elkaar zit. En de wind kwam na 30min super terug, wat een lekker windje jammer van de vlagen. Die air Le@n&MB gingen weer hoog. heee vertel! is er nieuws? Boeien? ipv palen of erbij? en zijn de vogelvrinden daadwerkelijk op de kiters afgestapt?
|
|
|
Rich@rd>>>238,2
|
Hallo gasten was weer een leuk dag op de playa Jammer van het in kakke van de wind maar heb toch nog een leuke sessie gevaren daarna Na goed 2 uur terug rijden en nu eindelijk thuis ga ik nog even douche en NIGHTY NIGHT
Tot de volgende keer
|
|
|