Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Playa was vet!! stond om 9 uur al op den plas met dikke Zuidwester 25-30 knoop, lekkerrrr. vanaf een uur of 1 kakte het ineens in en draaide plots naar zuid. Vandaag ook weerveel mensen in het vogelgebied, de gele boeien zijn niet voor niks geplaatst i.p.v nog meer palen zorg er dan ook voor dat je uit het vogelgebied blijf. Vandaag is ook gecontroleerd door de groenboeren en mensen zijn erop gewezen hoe het kitegebied in elkaar zit. En de wind kwam na 30min super terug, wat een lekker windje jammer van de vlagen. Die air Le@n&MB gingen weer hoog. heee vertel! is er nieuws? Boeien? ipv palen of erbij? en zijn de vogelvrinden daadwerkelijk op de kiters afgestapt? Gele boeien inderdaad. Die had ik nog niet eerder gezien. Had niet echt het idee dat ze een gebied afbakenden, maar goed... Kon er wel lekker overheen springen
|
|
|
ROBST3R
|
Vandaag ook echt een vette dag gehad! Eerst de lekkage op zolder moeten stelpen en ook nog een paar familie bezoekjes afgelegd. Gelukig gisteren nog geweest!
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Playa was vet!! stond om 9 uur al op den plas met dikke Zuidwester 25-30 knoop, lekkerrrr. vanaf een uur of 1 kakte het ineens in en draaide plots naar zuid. toen gestopt om de krachten maar voor dinsdag te sparen. tot dinsdag Was inderdaad top vandaag Ron! Was lekker tot 12.30 en toen bij mij wel een beetje op. Hoelaat ga je dinsdag? Ik kan er rond 12.00 zijn. Gr, @rjen
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Dinsdag Present!
|
|
|
JO'Neill
|
@ Boy: Check je PB...
|
|
|
Micky
|
Dinsdag Present!
Als ik mag komen dan ben ik er ook om een uur of half 11... Met of zonder bolderkar... Eindelijke die 7m ff testen...
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ja inderdaad, gisteren heb ik ze ook gesproken; onze vogelvriendenopzichters palen beheerders van oostvoorne. Heb kortweg beleefd gezegd dat velen van ons en ik de natuur én beleid respecteren maar heb duidelijk aangeven bij de 2 heren dat de palen weg moeten en een alternatief moet komen. voor de rest is het allemaal best, je doet er toch niks aan. Verder geen woorden over vuil gemaakt, deze 2 badgasten moet je als vrienden houden, zij maken of breken de spot. als wij ons wel of niet aan de regels houden. Let op ze doen nu alleen nog waarschuwen maar gaan binnenkort wel boetes uit(laten)schrijven maar eh...... dinsdag rammen op palen playa. ben er rond een uurtje of 10.
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@Jeromez vooral over de boeien heen springen Zit een anker ketting aanvast en als je verkeerd land raak je ook nog een blok beton met een stalenring erin waar deze keting aan bevestigd zit. Vandaag gaat hem niet worden te veel regen wind is in gekakt en vrachtwagen ergens voor botlek omgevallen (file) dus 1 rijbaan vrij..
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
olten, beter, ff rust na 3 dagen mag wel:) morgen weer allemaal present? sluf/playa?
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
olten, beter, ff rust na 3 dagen mag wel:) morgen weer allemaal present? sluf/playa?
Morgen rond de middag hoog dus ik zeg playa.
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Dinsdag Present!
Als ik mag komen dan ben ik er ook om een uur of half 11... Met of zonder bolderkar... Eindelijke die 7m ff testen... Je moet! Want wij gaan ook allemaal! Bolderkar mag mee, mits de eigenaar ervan nog in redelijke conditie is om te kiten na de wandeling!
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
nee, nu te laat, straks file en vroeg donker, wind is wel bizar hard nu:)
|
|
|
The O
|
Kon het niet laten dus ben even op de plas geweest, toch nog lekker dagje. Hoe laat willen jullie morgen gaan? PaalBoeYa of brouwersdam want dan kan je vanuit de auto zo het water in stappen.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ik zeg eigenlijk brouwersdam?? en olten welke plas ben jij geweest ? zevenhuizen? Of heb jij in 3 en half uur tijd, naar playa gereden, omgekleed, lopen, kite optuigen, kiten, kite aftuigen, terug lopen, omkleden, file rijden,thuis zijn. Dan heb je volgens mij een half uur kunnen kiten:P
|
|
|
The O
|
Morgen gaan we waar de hoogste golven binnen komen rollen of heb je daar geen zin in..
|
|
|
Lauw
Administrator
|
okee ter heijde dan?? heb ook wel zin in golfjes rippen, maar ik ga niet in mijn eentje met dit weer/kou:)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Het gaat aardig los hier buiten zeg?
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Het gaat aardig los hier buiten zeg? Wat zeg je? Ik versta je niet het waait zo hard!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Het gaat aardig los hier buiten zeg? Wat zeg je? Ik versta je niet het waait zo hard! DAT HET NOGAL AARDIG LOS GAAT HIEROOOOO!!!!!!!
|
|
|
|