Lex
|
Nou..ik heb daar zowiezo al afgesproken, maar dacht zal wel lachen zijn als jullie ook kwamen . Maar als jullie het serieus lachen vinden.....andere keer dan?
|
|
|
jeroen90
|
lex morgen dampie doen in rotterdam liefste moderator van me
|
|
|
Lex
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
euhmm goed plan, kunnen we alleen iets anders doen dan de skihut:P heb het niet zo op die tent, olten kent wss nog wel een paar leuke plekjes (uitgaansteiger)
Nee ik doe aan geen enkele vorm van drugs dus dat kan je niet aan mij vragen. Het maakt niet uit waar jullie gaan je moet het zelf gezellig maken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
wha Lowres was nog bezorgd toen Bandit Baarvader et moi even overstaken naar de zeehondjes bank, en uit beeld vedwenen... volgende keer mss even de achterblijvers informeren. Het was wel vrij magisch daar trouwens.
Achteraf idd. ff moeten informeren. Ondanks ons superieure materiaal kan er altijd wat kapot gaan bijvoorbeeld. En met 45km/u op een zeer zeldzame scheldepuntzwartevlekwaterschijtleister te knallen is ook niet zonder risico. Levensgevaarlijk al die vogels daar Enneh, aanhangers van 's lands grootste agrarische exportproduct: stay low or kitehigh
|
|
|
Alferink
|
lex morgen dampie doen in rotterdam liefste moderator van me
Ga ik nu ff naar bed, houdoe
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gasten valt het jullie ook op dat het deze herfst niet echt veel veel gewaaid heeft? Vorig jaar kon ik zo'n beetje elk weekend varen maar dit jaar is het echt een uienpan zeg. En dat terwijl ik zo'n zin heb.
Valt mij tot nu toe ook erg tegen , ik kan meestal ook alleen maar ik het weekeind, ben nu al bijna een maand niet meer geweest . Dit weekeind is ook weer prut. Daar in tegen ziet volgende week er wel weer goed uit.
|
|
|
Spoon
|
ik wil verdorie ook weer...
bel al zo lang niet geweest.. elke keer is er weer wat..
geen auto dit, stage verslag zus, vriendinnetje zo...
bah....
|
|
|
Mriek
|
Balen Spoon! Ben je helemaal niet meer geweest? Maar komende week ziet er idd steeds beter uit H2H! Dus da's je kans Spoon! Beetje wipselturige wind wel, maar ga zelf heel hard m'n best doen om afspraken te verzetten!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Vrees niet er komt sneeuw dus kan je leuke andere dingen doen met je kite.
Ik weet niet wat jullie klagen er is genoeg wind je moet gewoon de juiste dagen vrij nemen.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
precies zoals olten zegt, volgende week kan het ijzig koud worden..
|
|
|
|
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Michiel! Heb jij geen droogpak dan? Dat werkt fantasties man! De kou bestaat dan gewoon niet meer. Het enige wat je dan nodig hebt is veel wind. Ik ben helemaal startklaar, maar het waait niet! Ik ben net terug uit Cumbuco, dat is echt het paradijs.... stop maar met zoeken, daar moet je zijn, echt de hemel.
|
|
|
jeroen90
|
ah niks nederland veel te koud hier, en geen wind. Hoop dat het weekend snel komt en het gaat waaien + een normale temperatuur van rond de 10 graden!!
|
|
|
Lex
|
DAMES,
Vrijdag Rotterdam?
|
|
|
|
|
|
Alferink
|
Ja, kijk nou toch, wat doet die dat goed he die opvoeding.
|
|
|
|
Lex
|
Dat bedoelde ik ja
|
|
|