|
Lex
|
Word er echt schijtziek van, we hebben geen herfst gehad en dan gaat het in de winter ook niet waaien.....
|
|
|
Alferink
|
Moet je gewoon overwinteren ergens,
Zanzibar lijkt me ook wel wat, maar ook Mauritius staat toch hoog op t lijstje hoor.
Iemand nog ergens kiteinstructeurs nodig voor een maand of 6? Gaat ik ikotje doen.
|
|
|
Lex
|
Haha dat ga ik zeker doen, na mijn opleiding. Ga ik zsm iko doen en naar het buitenland. Maar eerst ff een diplomaatje op zak hebben
|
|
|
Alferink
|
Haha dat ga ik zeker doen, na mijn opleiding. Ga ik zsm iko doen en naar het buitenland. Maar eerst ff een diplomaatje op zak hebben Wanneer ben je klaar?? Iemand moet Vincent (mauritius) aflossen daar natuurlijk. Ga je ook mee met jeroen en mij . Maar weet je wat t is, proberen vanaf hier een baantje te regelen gaat best kudtdt.
|
|
|
Lex
|
Haha, over 3 jaar pas
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Misschien volgende week weer eens een dagje vrij nemen Jij neemt maandag vrij want dan gaat het waaien. niet zeiken, gewoon doen. want de rest van de week is het K*t met peren.
|
|
|
R.B.
|
Ik zeg dat we vandaag rond 13.00 uur lekker kunnen varen en dat het weer ook wel mee zit. Mocht het zo zijn dan ben ik rond deze tijd @ tha Sluftha.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
precies:) letshope so! je kites al binnen robin?
|
|
|
R.B.
|
Nee ik wil vandaag ff naar het strand om ook ff wat foto's van de kites te maken om me oude setje te verkopen. Ik ga nog wel ff proberen vandaag de OR ZEN 09 in mijn bezit te krijgen.
|
|
|
ton
Geen avatar
|
Denk dat ik vandaag ook nog wel een poging ga maken. Denk dat het wel te doen is en het is niet zo achtelijk koud. Eerst nog effe een uurtje het huismannetje uithangen en dan naar slufter of autostrandje.
|
|
|
ton
Geen avatar
|
Zo te zien komt de wind niet echt op gang, ik gooi de handdoek. Maandag dan maar!!
|
|
|
Spoon
|
verdorie zeg..
die oude man is weer weg en iedereen is gelijk weer aggressief en chago bezig. Op mijn werk nu al 4 keer ruzie gehad met klanten. (zucht... lang verhaal) ik wil gewoon weer is kiten.. maja.. verschil moet er zijn..
wat een brilliant jaar voor me had moeten worden word een dikke sof...
Stage in tarifa ging uiteindelijk niet door. werd veranderd door een stage bij een suf bedrij in nederland waar ik 6 maanden niet veel heb gedaan uiterraard is mn stage dus ook afgekeurd... en nog meer hoor maar ff te veel om op te noemen....
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@spoon, balen gast, nu maar gewoon lekker veel kiten en ff schijt aan school;)
@bandit, leuk he, nieuwe kites en herfststormen die zich niet laten horen..wat een niks weer zeg. Is het windje 6-7, sneeuwt het, is het lekker weer is de wind weg...
|
|
|
martijn
|
Ik vind het nu niet zo erg dude's. Ik kan/mag toch niet ivb met school . laat het in de kerstvakantie maar lekker waaien! . (btw, ik hoop voor jullie natuurlijk dat er een lekkere harde woei staat!!)
|
|
|
martijn
|
Oostvoorne: Windsnelheid: 17 knopen (9 m/s, 5 Bft) Windstoten: 23,8 knopen (12,2 m/s) Rijden jullie is als een gek naar het strand
|
|
|
Lex
|
Moet ook nog wat aan school doen...in de kerstvakantie ga ik weer veel werken, buiten de weekends en de feestdagen. Dus hoop dat het heel de vakantie lekker waait:D
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Wind zag er aan het begin van de week goed uit voor het weekeind maar nu ziet het er weer erg somber uit kwa wind, balen zeg. Zit niet echt mee de laatste tijd met de wind. Onze Ron had nog veel wind voorspeld voor de herfst, heb er niet veel van gemerkt, behalve een paar dagen dat ik moest werken. welke Ron bedoel je ? Ron Timoteef? like I said, maandag 6 bft ZW plaatjes maandag ik bedoelden jouw natuurlijk, Ron de Isobaren weerman!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
hmmm, maandag lijkt weer in te kakken, wat een zuigherfst. geef ons dan gewoon 8 weken een temp. van -10 en 1 meter sneeuw i.p.v. dit gekloot.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Helemaal mee eens Ron! Het is na een goed jaar een kwakkelherfst! Idd. waait het nu Martijn, echter mijn kitelights zijn niet opgeladen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Overigens ben ik al de hele dag (en de rest van vorige week in de avond) bezig met het kiezen van een D-SLR camera. Ik weet dat R.B. er wel verstand van heeft, aangezien hij vorig jaar mooie platen van me geschoten heeft. En waar is onze stekfotograaf Snackyman Ik ben aan het kiezen tussen: - Pentax k200D (10,2 Mpx) - Sony alpha300 (10,2 Mpx Sony D-SLR is voormalig Minolta) - Canon 450D (12,2 Mpx) - Canon 1000D (10,2 Mpx) - Nikon D60 (10,2 Mpx) - Olympus E-520 (10,2 Mpx) Idd. ook voor kitefoto's. Aangezien het niet waait, lekker off-topic Wie o wie heeft wat zinnigs te zeggen hierover?
|
|
|
martijn
|
Michiel, Thomasr zn tweeling broer Martijn is fanatiek fotograaf. (en ja, ook voor het maken van dikke kitefoto's). Hun kunnen er vast genoeg over vertellen
|
|
|