|
Spoon
|
zware rugblessure?? pas je wel op, RR! tsjah.. ik moest toch werken...bah... ik weet niet wanneer ik wel kan.. als ik kan dan waait het nie .... maar goed.. misschien even wachten tot het iets minder koud is... bovendien wie vanavond tijd over heeft? Ik mag met mn bandje spelen in cafe de hommel in vlaardingen... vanaf 20:00 uur... ..
|
|
|
martijn
|
ik wil oooook hakken! het is gewoon al een maand geleden
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
N...N... nee niet echt....of toch wel... hmmmm wat zal ik zeggen...tja... nee zonder dollen, het vrouwtje werkt op de zaterdag (heeft kledingzaak) dus ik ben zaterdags de lul om op te passen, lees: thuis te hangen want ik moet mijn zoon van 9 in de gaten houden. hoe ouder hoe ondeugender. Ja. en als het dan 6 bft waait op zaterdag dan baal je weleens. dat is het enigste nadeel aan de sport, je bent en blijft afhankelijk van die wind hé.... nog 2 jaar dan sleep ik 'em mee naar het strand en kan 'ie aan de bak! Die rugblessure heb ik overgehouden na afgelopen maandag na een beul sessie in 2 graden. Ik loopte mij kite en lande net verkeerd (board horiziontaal op water, knieen niet ver genoeg gebogen) beginners foutje.... dit was dus een flinke klapper, ik voer wel gewoon verder (crashte niet) maar mijn rug heeft gewoon een dreun gehad. dus ff een poosje rust en dan gewoon weer hakken ende rammen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik voorzie ook een dergelijk lot Ron, vandaar dat ik net als Rudo op door de week ga gokken. Dan zijn er nl. de schoonmoeders en het kinderdagverblijf Sterkte met je rug, dat klinkt niet goed! Zeker niet gaan kiten met zulke lage temperaturen, voor pijnlijke gewrichten is het extra slecht natuurlijk.
|
|
|
Alferink
|
Net ff paar foto's wezen trekken op sluf, veeeel te koud,
Kom ik terug op de parkeerplaats, is er iemand met z'n vin langs m'n auto aan gegaan... Een diepe kras van 40cm lang op m'n linker voorscherm.
Iemand die hier meer over weet?? Gaat om een groene Mazda 323f.
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
30kn nu in vlagen, top windje dus Echter temperatuur onder de -5°C chillfactor dus oppassen geblazen. Wordt tijd voor een spraytop (en nieuwe kites ) ff copy paste uit spraytop topic: Zo, wat een top-ding is dat zeg! Vanmiddag op Schellinkhout wezen varen en hij houdt echt bijna al het water buiten en nog belangrijker geen last van windchill!! Na krap 2 uurtjes varen toch van het water gegaan omdat mn broer een lekke handschoen had en het echt niet meer trok, maar ik had het nog niet echt koud. Het was wel koud, want bij het opruimen moest ik het ijs van mn kite vegen
|
|
|
CHRIZZZZ
|
@ alferink Nog vette foto's gemaakt?? Was met die bruine torch... nog nooit zulke vette loops gemaakt als vandaag. En nog goed te doen met die kou
|
|
|
Mriek
|
Zoooo je merkt wel dat koude wind meer power heeft zeg! Hield m'n 10 bijna niet terwijl ik ook wel eens sessies gehad heb waarbij deze windsnelheid prima te doen was.
Maar wat was het lekker zeg, ook al was het een klotsbak en ging het ruk. 't heeft echt wel wat zo in deze omstandigheden. Charming! En de kou viel reuze mee! Omkleden na afloop is wel even fris, maar heb het verder totaal niet koud gehad. Hulde aan O'neill!
't was nog behoorlijk druk op de Slufter. Behalve Sebas heb ik geen bekenden gezien, maar in die zeehondenpakkies is niemand herkenbaar.
Alferink, waar stond je auto t.o.v. die containers?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@alferink klote van je auto man, ik heb je auto wel zien staan maar geen kras gezien en ook niemand er langs zien lopen.
heb je de foto's nog ergens geplaatst?
was wel weer effe lekker op het water maar het was wel f*cking koud zeg. iemand nog een tip voor goeie handschoentjes, die van mij(Mystic) vind ik toch wat tegen vallen?
|
|
|
Mriek
|
Maui Magic
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
fuck alferink, wat een pech man:( was ook niet mijn dag helemaal, koud, klotsbak, kon niets timen, desondanks was het gezellig:)
|
|
|
Alferink
|
Ja baal er ook flink van...
Er stond een donkere auto naast me toen ik aankwam, maar die was weg toen ik weer boven was. Daarnaast stond een witte T4.
Ik stond aan de Noordkant van de containers.
Foto's heb ik nog niet op me pc gezet, wat ik zo snel gezien heb zaten er wel een paar loop foto's tussen met kite er ook op. Maar ook mijn vingers vielen er ook bijna af dusja ik verwacht er niet weinig van. Ga ik nu niet meer redden, morgen werken dus morgenavond (laat) op ze vroegst, excusé
|
|
|
|
jeroen90
|
niks man Alferink, altijd maar jou auto,,, Inbreken, Total loss, kras door vin.
|
|
|
DENNS
|
eindelijk word t wat warmer
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
jullie gaan mooie dagen tegemoet veel plezier en loop er eentje voor mij.
|
|
|
|
|
Tsss
|
Gaat het woensdag niet beter waaien? Zo ja, dan ben ik er iig bij!
|
|
|
|
Tsss
|
Ziet er goed uit! Zelfs de temperatuur werkt mee Ik moet werken tot 1200, dus kan rond 1300 bij de paalya/sluf zijn
|
|
|
|