Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
conclusie, morgenochtend meeste wind, dus als je gaat zou ik morgenochtend gaan?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Pfff, zie die chill-factor temperaturen. -7°C zelfs zaterdag Ik kom wel platen schieten, sla ff een dagje over op het water, dit is gewoon te gek
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik zie net dat de kerstmannenrace doorgaat. Vreemd dat de leiding van dat event ergens NO als windrichting ziet staan (die is net te doen in Noordwijk, klein beetje aflandig) Echter guru.PRO en windfinder superFC geven vol Oost op
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
@michiel, dat vond ik ook al, ze pakken 1 voorspelling (weer.nl?) en die zegt NO, terwijl in werkelijlkheid iedereen O zegt en dat met ongeveer 15knopen gemiddeld, betekent dat je niet eens weg gaat komen.. njah ze moeten het zelf weten..
@sebas, met deze temperatuur zie ik meer iets in snowkiten jah:P
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik zie bij wg.pro en wfsf toch echt dikke Oostelijke wind staan voor het hele weekend. In de zomer is dat al met volgboot (1x gedaan) hardstikke lastig, laat staan in de winter!
Waar wordt er dit weekend gekite?
|
|
|
R.B.
|
Zuid- Afrika/ Brazilië/ etc. Ik zou wel willen dit weekend maar vnaaf f stappen dus moren ochtend wordt hem niet . Maar rudo windguru pro is denk niet echt betrouwbaar met temperaturen als ik zo die voorspelling zie. Mocht het zondag waaien kom ik misschien ook wel, maar dan alleen voor de soep die jullie meenemen whahaha.
|
|
|
martijn
|
alsnog allemaal fijne dagen dude's! ik wil na mn examen ook weg, zit te denken aan een lastminute egypte ofzo... ik ben waarschijnlijk toch niet bij de kerstmannen en vrouwen race, aangezien ik opeens geen vervoer meer heb...
|
|
|
Lex
|
Lekker doen martijn! Scheelt een boel als je nie tin de vakantie naar egypte gaat, en is daar echt paradijs!
|
|
|
martijn
|
ja idd, maar ik heb nog niet echt toestemming van mn ouders . en anders nog even een jaartje wachten en dan gelijk naar brazilie!
|
|
|
martijn
|
indien goede wind, wie morgen even een uurtje knallen op oostvoornse meer?
overigens moet voor 2009 de 500 pagina's vol !
|
|
|
Lauw
Administrator
|
helaas heb je voor oostvoornse meer echt wel wat meer wind nodig dan die 16knopen die voorspeld is..was net even rondje lopen op het strand en wat is het KOUD..mij niet gezien:)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
helaas heb je voor oostvoornse meer echt wel wat meer wind nodig dan die 16knopen die voorspeld is..was net even rondje lopen op het strand en wat is het KOUD..mij niet gezien:)
Ik kom ook net van het strand, en de wind was schuin aflandig. Er was nog iemand met een fuel aan het testen (2006 model volgens mij, of nog ouder). En k..k..k.oud! Idd. Oostvoornse verbodenmeer heb je minstens 16kn in de voorspellingen nodig. Daar ziet het er nu nog niet naar uit. Overigens waaide het zonet hard genoeg voor het meer, maar zelfs te koud voor de droogpakken posse volgens mij Net de verwarming weer een slinger gegeven, hoop dat de voorspellingen uit gaan komen dat eind volgende week die kou weer weg is
|
|
|
Alferink
|
Ik hoop dat de kou doorzet; Dan zie ik; Brielse meer Schaatsen 3m matrasje of nog beter; sneeuw en een mooi open veld óf gewoon weer 12 graden, dat mag ook.
|
|
|
thomasr
|
aaah jongens, stel je niet aan, het is maar voor een halfuurtje voor degenen die naar de kerstmannen gaan! en daarna is er rum WIE O WIE is daar morgen uit dit topic?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
aaah jongens, stel je niet aan, het is maar voor een halfuurtje voor degenen die naar de kerstmannen gaan! en daarna is er rum WIE O WIE is daar morgen uit dit topic? Gezien dat de voorspellingen dat de wind schuin aflandig zal zijn, kom ik niet kijken. Denk dat er nl. niet gevaren zal worden. Anders had ik wel gekomen
|
|
|
thomasr
|
ik had zelf het idee dat ze bootje(s) hadden geregeld? als die er niet zijn ben ik benieuwd wat het alternatieve plan is... ga denk wel kijken voor de gezelligheid!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ho Ho Ho Hoooo de voorspellingen zitten tussen 14 en 19 knopen, in het laatste geval wordt er zeker gevaren, anders zal er wel wat te wake boarden zijn oid... We zullen het zien! tot morgen!
KNMI: # Verwachting van 01:00 tot 13:00 uur :
Vlissingen Hoek van Holland IJmuiden Texel Harlingen IJsselmeer Marken oost 4-5. zicht goed.
Zierikzee oost meest 4. zicht goed.
Rottum Delfzijl oost 4-5, afnemend 3-4. zicht goed.
# Verwachting van 13:00 tot 01:00 uur :
Vlissingen Zierikzee Hoek van Holland IJmuiden Texel Harlingen IJsselmeer Marken weinig verandering.
Rottum Delfzijl oost 3-4. zicht goed.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Goedemorgen,Idd Rudo. volgens mij maak je vandaag de meeste kans op de beste wind. Ligt nu al rond de 8-10 m/s ONO de wind is misschien wel wat vlagerig als het schuinaflandig is maar toch...blijft een leuke happening. Jammer dat ik niet kan komen, veel plezier!
|
|
|
thomasr
|
Het gaat gewoon goedkomen vanmiddag!!
weet er iemand of ze bootjes hebben of iets dergelijks?? anders is het misschien voor mij een beetje onverantwoord:P
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Justin op HL riepte dat er een bootje is, het lijkt me niet zo'n probleem voor ze om er een paar extra klaar te zetten... het is uiteindelijk wel Noordwick...
|
|
|
thomasr
|
oke gelukkig, dan kan ik met een 'gerust hart' gaan varen:P
|
|
|
Lauw
Administrator
|
wie gaat nog meer de riders in nerdwijk aanmoedigen en plaatjes schieten??
|
|
|