martijn
|
en koop vooral niet teveel vuurwerk, ze geven dikke mist op
|
|
|
|
Mr the Emperor
|
Pas maar op, met een stompje wordt het kiten er niet makkelijker op.
|
|
|
|
martijn
|
dat is ook een optie Ron. Dan krijg je zo'n lekkere boost, vergelijkbaar met een geloopte rise.
|
|
|
thomasr
|
Was topevenement hoor jongens! niet gevaren, er waren wel twee of drie boten maar de wind viel steeds weg en dan trok hij weer even aan, dus stel dat je uitvaart met zn 25en en alle 25 vallen uit de lucht heb je met drie boten een probleem.. maar was wel echt leuk gezicht al die kerstmannen en toch nog een koud bad gehad door die rotbanaan die niet rechtop bleef er hebben nog wel wat mensen gevaren aan het eind,, en er werden enorm veel fotos gemaakt, NOS was er ook dus wie weet op TV binnenkort.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Jahooeoeoeoeoeoeoe ik heb nog wat gevaren! Mijn 5 seconds of fame! Was gezellig, mensen als Matjas de scharenkoning, Lorenz en dhr. Vinni ontmoet en uyteraard dhr. Micky aan de wijn gezien. Bovendien nog een prachtige dame nl. mw. Ilona die haar KH password vergeten was. NAJA!
|
|
|
kitedwerg
|
Pas maar op, met een stompje wordt het kiten er niet makkelijker op.
He Ron Gewoon vasthouden die lawinepijl dan heb je nooit meer last van koude handen.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Jahooeoeoeoeoeoeoe ik heb nog wat gevaren! Mijn 5 seconds of fame! Was gezellig, mensen als Matjas de scharenkoning, Lorenz en dhr. Vinni ontmoet en uyteraard dhr. Micky aan de wijn gezien. Bovendien nog een prachtige dame nl. mw. Ilona die haar KH password vergeten was. NAJA!
Hebben jullie nog gevaren? Toen was ik al weg! Was het nog wat of niet? Verder was t wel ff gezellig !
|
|
|
El Rudo
|
Ohja Robin en pimpoldi ook nog gezien. Het was kite-technisch 3x niks maar op ik ben jarig dus is alles leuk!
|
|
|
thomasr
|
El rudo volgens mij heb ik jou 5 seconds of fame gezien! welke kite? gefeli btw
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
super rudO:) ik wilde nog komen, maar op de webcam zag het er aardig dood uit, dus toch maar thuis gebleven..
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ohja Robin en pimpoldi ook nog gezien. Het was kite-technisch 3x niks maar op ik ben jarig dus is alles leuk!
Gefeliciteerd dude!
|
|
|
hans
|
morgen ochtend even bij grevelingendam kijken of het nog wat word maar zoals de voorspellingen eruit zien is het tegen beter weten in geloof ik
|
|
|
martijn
|
hehe tho das natuurlijk een domme vraag. een rise natuurlijk . Maar gefeliciteerd Rudo!
|
|
|
Alferink
|
R-r-r-r-rudooo
Gefeliciti-uwrd howrrr
|
|
|
thomasr
|
hehe tho das natuurlijk een domme vraag. een rise natuurlijk . Maar gefeliciteerd Rudo! haha oke een wit met oranje dan zeker? zelfde als plaatje Ron rodeo?
|
|
|
d@ni
|
Rudo gefeli!!
|
|
|
El Rudo
|
ik zeg thanks gasten, nu ff naar de Iggy Pop tribute. hier het bewijs, ik hing ergens onder de oranje witte rise 14m
|
|
|
Micky
|
Hee Rudo, nogmaals gefeliciteerd.... 3 baco's en nog een paar witte wijntjes om het weg te spoelen....geproost hebben we! Ach, was een leuke dag en idd, de Hardcore KH'ers hebben nog ff gevaren.... Was de kortste sessie ooit, jammer dat die windvlaag niet iets langer duurde....
|
|
|
|
Mriek
|
El kerstman van harte nog in het kader van beter laat dan nooit! Mmmmmmmmwah!
|
|
|
|
Ondabeach
|
ho...ho...ho gefeliciteerd dude.. Unieke foto's!
|
|
|