R.B.
|
morgen hoop ik er ook weer ff bij te zijn om te ijskiten. De locatie is in ieder geval goed.
|
|
|
martijn
|
stond er woei dan?
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
En voor de mensen die door de week kunnen, aan de kust weer 7°C+ woensdag Wie heeft mij wakker gemaakt of kan ik weer terug in winterslaap.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
O gozorrrrr! Wat je wilt, je kan ook slapen ik ben er maandag bij op de sluft. Wie nog meer? Ennehhh morgen rond 13:00 trekt de wind een beetje aan op de krabbeplas (knoopje of 11).
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
ik ben er ook om 1300 ff frisse neus halen... sluf ???? zeg uuhh stelletje kluners... gaat er morgen nog wel iemand op WATER kiten of....... Denk er wel over na maar het is wel ECHT koud morgen. Laat ieder geval weten of je gaat want een uurtje moet te doen zijn. als ik ga is het vanaf een uur of 13:00 dan is de temperatuur waarschijnlijk het "warmst" volgens de berichten 1 a 2 graden boven nul. dus moet kunnen. we houden contact.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
maandag gaat ik nog ff checken..wel zuurtjes dat het steeds in de middag hooooog water is, misschien ga ik wel gewoon naar wassenaarse slag, daar ben ik morgen toch.. moet ie alleen wel wat meer zuidwest worden!
|
|
|
martijn
|
Waarom niet met zn alle opstappen op de sluf en naar playa varen?
|
|
|
The O
|
O gozorrrrr! Wat je wilt, je kan ook slapen ik ben er maandag bij op de sluft. Wie nog meer? Ennehhh morgen rond 13:00 trekt de wind een beetje aan op de krabbeplas (knoopje of 11).
Ik wil wel gaan maar kan niet zo ver rijden met de auto tot dat hij naar de garage is geweest.
|
|
|
The O
|
Owja DWD heeft een zogenaamde uit verkoop Fikse kortingen in de Shop
De uitverkoop in de Shop bij DWD is alweer bijna begonnen! Vanaf dinsdag 13 januari krijgt iedereen 70% korting op alle kleding! We hebben kleding van O'Neill, Quiksilver, Roxy, The North Face, Ace Nike en DC. Ook op schoenen en zonnebrillen krijg je korting van maar liefst 40%! Schoenen zijn er van DC, O'Neill en Roxy, zonnebrillen zijn er van Von Zipper en Sinner. Hieronder nog een aantal kortingen op een rijtje:
- Mystic surfschoentjes, handschoentjes en hoofdbanden 40% korting - Playstation spellen 50% korting - Doc's oordopjes 30% korting - Tagger tassen 40% korting - Skateboards inclusief tas 50% korting - Eastpack tas klein 20 euro - Eastpack tas groot 25 euro - Bij aankoop van een Essboard, een Essboard tas gratis! - Bic surfboard heren 7.9 incl wax en lease 269,- euro - Bic surfboard ames 7.3 inlc wax en lease 249,- euro - Tribord shorty's 19,95 euro- Jobe lycra's 9,95 euro'
|
|
|
|
martijn
|
Evan, woon jij in dordrecht? . nooit geweten man! even kijken met de wind enz.. Olten, waar zit die shop?
|
|
|
hans
|
misschien dat ik ook nog even het water gaat ik heb er wel zin an
|
|
|
|
martijn
|
tanks Olten, dwd = dus dutch water dreams
|
|
|
Micky
|
stond er woei dan? als je hard genoeg schaatst wel... Was er al bang voor.... Ben dus maar naar Nieuwkoop gereden en moest 4 man/vrouw met noren bij blijven op mijn hockey schaatsen.... Ze waren wel aan het ijszeilen...gaat ook hard... maar voor kiten was er gewoon te weinig wind en te druk met ijszeilers. Morgen ff kijken op de Rottemeren....
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
wie vandaag kiten op WATER? Sluf of Autostrand? s'middags wel hoog water. wind ZZW, rond de 20 knoop, volop zon. wie o wie
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik ga naar de Krabbeplas, daar zullen R.B. Rudo en H2H ook zijn volgens mij.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ik ga naar de Krabbeplas, daar zullen R.B. Rudo en H2H ook zijn volgens mij.
Waar is die krabbeplas dan? ik kan zo snel niks op de kaart vinden....
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Tussen Maassluis en Vlaardingen, naast de A20 richting Hoek van Holland Zojuist contact gehad met Rudo, wij zijn er rond 13:00 uur
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zo ver weg gaat helaas niet lukken vandaag, niemand die dichterbij gaat?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zo ver weg gaat helaas niet lukken vandaag, niemand die dichterbij gaat?
Waar woon je dan?
|
|
|
|
|