Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@H2H, lauw Hoe laat willen jullie morgen gaan?
in den ochtend? uurtje of 11!
uurtje of 11 lijkt mij een goed plan!
|
|
|
martijn
|
heeee mijn post was ook weg.
miss ben ik er ook bij morgen:)
|
|
|
martijn
|
wie morgen slufter?
als het doorgaat ik om half 1 ong:), moet eerst nog even werken enzo.
nog meer rotterdames?
|
|
|
d@ni
|
mijn posts zijn ook weg en ik kon de hele middag niet inloggen. Ik ben wsschnlk zondag @ sluf!
Jij ook zondag martijn?
|
|
|
|
martijn
|
mmm, denk dat mn 10 dan wat te groot is . maar er komen snel nieuwe kite's. ik hoor alleen net dat de autoruit van mn maatje/vervoer is ingeslagen dus wass ben ik er weer niet bij :'(
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Michiel Je gaat dat rete hete draaiende north logo toch niet weg doen??? ja ja, de bandit rocks, maar zo'n mooi logo...kan je toch niet wegdoen.. groet North rocks nog steeds, the Dude Echter ik heb er niets meer van in mijn collectie
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@H2H, lauw Hoe laat willen jullie morgen gaan?
in den ochtend? uurtje of 11!
uurtje of 11 lijkt mij een goed plan! Ik ben ook van de partij! Zondag wordt ook top, ZW rockt nog meer als Z, en temperatuur lijkt ook nog iets beter (en zonnetje tussen de wolken door)
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
zondag ook heerlijk veel regen;) morgen eerst maar eens kijken!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
zondag ook heerlijk veel regen;) morgen eerst maar eens kijken!
Zondag middag opklaringen, nagenoeg even harde wind als zaterdag maar ook nog eens ZW ipv Z. Alleen in de ochtend hele harde (7m2) wind met bakken regen. In de zomer of herfst zou ik dan mijn 7m2 zeker uitlaten in die regen, met deze temperaturen niet
|
|
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hmm dat wordt nog een moeilijke, morgen de 7m of 9m pakken:D helaasch moet ik het wel doen met mijn gare oude trapeze die jochen meeneemt aangezien mijn geliefde firestarter is uitgescheurd
|
|
|
milamber
|
He lauw heb nog een firestarter van 2007 liggen maat medium. Niet mijn ding. Mail maar effe als je interesse hebt
En Michiel, die DOS is echt de gaafste kite die ik tot nu toe heb gehad. Ik moet dan zondag ook echt het water op....
|
|
|
Lauw
Administrator
|
milamber, helaas had ik maatje xs, dus een medium gaat never nooit passen, maar bedankt voor het aanbod;)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
En Michiel, die DOS is echt de gaafste kite die ik tot nu toe heb gehad. Ik moet dan zondag ook echt het water op....
Hmmm, je kunt ook lekker bij de kachel zitten. Schoonmoeder erbij. Veel beter als in het koude water liggen @ Lauw: WTF is dat dan? Ik scheur af en toe door splinternieuwe barren heen, maar een trapeze? Je kunt nu een clubje met Ron beginnen, die is ook trapeze-uitscheur-veteraan. Die deed het middenin een jump. Heb jij er nog een mooi verhaal achter?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
nee geen apart verhaal helaas. Haalde hem twee weken geleden uit de auto en zag dat mijn spreaderdown strap (zit op mystic trapeze's om je spreaderhaak naar beneden te laten drukken) uit de trapeze was gescheurd. Heb nu met bijbetaling een nieuwe warrior 2 gekregen, maar blijkbaar de verkeerde maat dus kan ff gaan omwisselen, maar dat doe ik wel als er geen wind staat:P
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
nee geen apart verhaal helaas. Haalde hem twee weken geleden uit de auto en zag dat mijn spreaderdown strap (zit op mystic trapeze's om je spreaderhaak naar beneden te laten drukken) uit de trapeze was gescheurd. Heb nu met bijbetaling een nieuwe warrior 2 gekregen, maar blijkbaar de verkeerde maat dus kan ff gaan omwisselen, maar dat doe ik wel als er geen wind staat:P
gelukkig maar, ik kom liever ook van het imago van lijnenbreker af, want echt fun was het beide keren niet als dat tijdens het kiten gebeurd. Beter dat je het op tijd zag
|
|
|
Lauw
Administrator
|
dat lijkt me ook veel vervelender, lijnen breken lijkt me echt naatje. Maar hoe laat ben jij op het strand michiel? Wel gezellig met zijn alle:)
|
|
|
|
|
|