|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@MB, yep ziet eruit als 7m part dos voor mij. denk dat ik een uurtje of 10 ga rijden, hoe eerder hoe beter, vanmiddag regen.
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@MB, yep ziet eruit als 7m part dos voor mij. denk dat ik een uurtje of 10 ga rijden, hoe eerder hoe beter, vanmiddag regen.
Waar haal je dat van die regen vandaan? Juist tussen 11 en 13:00 uur geven ze regen op, daarna droog En zo rond 14-15:00 uur gaat de gem. wind naar de 25kn, dus nog lekkerder. Beter ff wachten nog
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hier de buienradar, dan zie je hem aankomen. Tijden kloppen dus wel aardig:
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Waar haal je dat van die regen vandaan? teletext: vanmidag regent het van tijd tot tijd ik ga nu rijden, vanmiddag weer optijd terug, moet nog wat dingen doen eind volgende week naar Gerlos een weekje boarden in Oostenrijk.
|
|
|
|
|
|
hans
|
have fun jongens , ik ga morgen
|
|
|
thomasr
|
hahah wees niet bang, ze heeft 5, 7, 9 , 12 meter kites
|
|
|
Spoon
|
damn.. een 4 kite quiver.... hoe bedoel je geld teveel ... lol... ( ik heb er maar 1 )
|
|
|
thomasr
|
haha ze werkt er hard voor hoor!
|
|
|
Spoon
|
jah geloof ik graag! Als ze er maar plezier van heeft mijn geld gaat uit naar vaste lasten.. geloof me, ga pas op jezelf als de tijd rijp is en niet omdat je vriendin dat zo graag wilt
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
jah geloof ik graag! Als ze er maar plezier van heeft mijn geld gaat uit naar vaste lasten.. geloof me, ga pas op jezelf als de tijd rijp is en niet omdat je vriendin dat zo graag wilt Of je had beter je best op school moet doen!
|
|
|
Spoon
|
hehe, ik zit dus nog op school dude
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
hehe, ik zit dus nog op school dude Ah......inderdaad niet gaan samenwonen als je nog aan het studeren bent. Waarom sta jij vandaag niet lekker op het water dan?
|
|
|
Spoon
|
omdat ik dus aan het werk ben voor die centjes ... ach jah.. maandag en dinsdag ben ik vrij.. ik hoop dat t dinsdag een beetje gaat woeien.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Ach....en dan heb je genoeg centje heb je weer een stel kids waar je voor moet zorgen. Ik sta in iedergeval morgen op Slufter en hopelijk ook dinsdag
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
alvast een berichtje voor morgenmiddag van KNMI In loop van de ochtend trekt de regen naar Duitsland weg en klaart het vanuit het westen op, in de middag kan nog een enkele regenbui tot ontwikkeling komen. De middagtemperatuur komt uit op ongeveer 7 graden. De wind draait in de loop van de dag naar zuidwest tot west en neemt af naar matig tot vrij krachtig, aan de kust naar krachtig, 6. lekkerrrrrr morgenmiddag Sluf en dinsdag ben ik er ook
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
alvast een berichtje voor morgenmiddag van KNMI In loop van de ochtend trekt de regen naar Duitsland weg en klaart het vanuit het westen op, in de middag kan nog een enkele regenbui tot ontwikkeling komen. De middagtemperatuur komt uit op ongeveer 7 graden. De wind draait in de loop van de dag naar zuidwest tot west en neemt af naar matig tot vrij krachtig, aan de kust naar krachtig, 6. lekkerrrrrr morgenmiddag Sluf en dinsdag ben ik er ook Heb er zin an en probeer er ook dinsdag bij te zijn!
|
|
|
milamber
|
Mooi windje om mijn 9 in te wijden. Hoe laat gaan jullie ongeveer?
|
|
|