|
Mriek
|
Dank je Martijn! Die had ik ook al, is ook mijn vaste rijtje, maar de bulletins checkte ik nooit. Handig!
|
|
|
rocket man
|
MB waneer zijn juliie met z'n drie'en ?
|
|
|
|
thomasr
|
@Martijn hoe krijg jij alles zo snel kapot?
hardcore rocken
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@ H2H, hoe bevallen je handschoenen? @ Ron, handschoentjes zijn idd echt goed! veel beter dan die mystic hs. echt lekkere warme handen, alleen helemaal aan het eind kreeg ik wat koude wijsvingers. ga denk ook maar schoentjes kopen van drylock. @Poor geen probleem , wel moeilijk met twee boardjes kiten , misschien effe een keer oefen in de zomer ofzo. @MRK gefeliciteerd met je theorie! ik zou kijken bij knmi, die kopen de sensoren bij ons, erg goeie kwaliteit. @MB dat sukkie waar jij het over hebt ging idd hard, over dat glade water, jij ging net zo hard. was een lekker dagje!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
nja, het was dat het waaide...
Hey Martijn, dat was ff dik balen, ik zag je vertyfd ronstappen zonder kite, depowerkoord gebroken dus. En de kite een paar honderd meter verder op het strand. Je hebt pech met die kite! Je zag er ook een beetje koud uit aan het eind. ff tentamens doen, spullen weer voor elkaar en over een paar weken weer het water op man. @ MB geniet er maar van want als die kleine er is: kilos erbij, bandits onder een laag stof, wallen onder de oogjes, aan de drank, ik wens je een fijne tijd toe! Dus: Ride like there's no tomorrow dude!!!! balen Martijn
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
verhaal: na 2 maanden ging het echt klote niets lukte. dus ik sprong wilde een loop gaan trekken zit al aan die bar te rukken opeens BAM kite weg. Depowerkoord gebroken. Was erg koud in het water . dat heb ik dus vorig jaar ook gehad. mijn kite stalde bij transition, pakte plots een bak wind en schoot naar 12 uur en m'n kite kreeg toen enkeltje duinen aangeboden van mij.....pats. depowerkoord gebroken. Conclusie? te laat vervangen. zodra het iets begint te rafelen gewoon vervangen. ik bestel er altijd 2 tegelijk bij Wouter, heb altijd een reserve bij me. Oh ja, vandaag 11:00 Sluffie. lekker die 8 mtr billekoek geven.
|
|
|
Mriek
|
Hmmmmm... 10m of 6m?
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Hmmmmm... 10m of 6m? Je moet toch op het strand kijken, voelen en meten maar zoals het vandaag er uit ziet 10m.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
beneluxtunnel is afgesloten..kakzooi, ik reed er heel fijn heen en plop na 2 minuten op de snelweg kon ik niet verder..moest ik helemaal omrijden om verder te gaan:(
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
beneluxtunnel is afgesloten..kakzooi, ik reed er heel fijn heen en plop na 2 minuten op de snelweg kon ik niet verder..moest ik helemaal omrijden om verder te gaan:(
Volgens mij is hij weer open. De lusinfo is nl. weer wit ipv grijs (buiten werking) Snap alleen niet waarom beide buizen dicht waren. Er is niets van te vinden op het net. Afijn, bui op buienradar lijkt weg te zijn, en de wind trekt weer aan, nu weer 11,5 m/s (7m2 weer ) Wie o wie gaat er nog (behalve @rjen?)
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
michiel, er zijn al wat mensen op het strand..dus hij kan losgaan..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Was wel gezellig druk en iedereen liet elkaar de ruimte om z'n ding te doen He Erik, heb helaas diverse anderen ook gesproken dat er nu een paar figuren tussen varen die werkelijk schijt aan alles hebben. Die zijn ook nieuw, die zijn er de laatste tijd pas. Ik merk ook dat veel beginners die een beetje heen en weer kunnen varen nu toch doorvaren, en het autostrand mijden. Slufter is veel te gevaarlijk voor deze groep surfers @ Martijn: balen man van je depowerkoord Nu snap ik waarom je zo vergriept boven kwam. Neem contact op met Wouter, want dit is geen normale slijtage. Wie weet komen ze uit dezelfde fabriek als F-one @ Rocket-man: nog met zijn tweeen, maar nog een week of twee volgens de artsen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
michiel, er zijn al wat mensen op het strand..dus hij kan losgaan.. Dan ga ik zo mijn spullen pakken en rijden
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
met wie kan ik vanaf schiedam of zo mee rijden dan ga ik ook nu van huis weg en ben ik daar in 15min
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik wil a la minuut weg kunnen vanwege de thuissituatie, anders had je zeker met mij mee mogen rijden O
|
|
|
|
Naishie
|
Was lekker op de slufter alleen mijn mistic handschoenen vergeten Als iemand ze gevonden heeft bel me alsjeblieft op 0627652601 of stuur me een mail.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik vond het een beetje tegenvallen! Ik ben er heen gereden met de overtuiging dat ik met mijn 9 kon varen maar bij aankomst bleek de 12 de beste maat. Al met al toch wel lekker gevaren.
|
|
|