|
d@ni

|
Vrouwenpolder??
|
|
|
|
|
|
d@ni

|
Idd wel beter in de buurt. Zaterdag ziet er beter uit qua temp. als zondag. En droog!
|
|
|
martijn

|
+ ozo is aflandig op vrouwenpolder
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
@ Ron: op het Grevelingenmeer geld een verbod, behalve wordt het gedoogd op de dam.
Ik denk dat Rockanje wel een optie is, eerst wel ff de getijden checken. Is lekker met afgaan tij, net als Sluf
|
|
|
d@ni

|
My bad. Gaan jij en Thomasr ook?
|
|
|
d@ni

|
Ik kan ook zaterdag niet maar zondag kan ik wel dus als iemand een goede spot weet hoor ik het graag!!
Zondag geven ze wel meer regen op, jammer dat je niet op zat kan.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik kan ook zaterdag niet maar zondag kan ik wel dus als iemand een goede spot weet hoor ik het graag!!
Zondag geven ze wel meer regen op, jammer dat je niet op zat kan. Zondag regen????????????????//Waar zij jij voorspelling met regen?
|
|
|
d@ni

|
Correctie, dat was bewolkings percentage(op windguru).. 
|
|
|
martijn

|
My bad. Gaan jij en Thomasr ook? ik waarschijnlijk niet, moet werken en heb uitstapje met mn werk  of Thomasr gaat weet ik niet, heeft denk ik geen vervoer 
|
|
|
martijn

|
Mijn tentamens gaan ook lekker, en volgende week vrijdag de nieuwe kites ophalen  ! Wanneer kreeg jij ze nou Martijn? weet nog niet Lexie, eerst even wachten tot mn verjaardag heb ik wass genoeg centjes 
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Oostvoornse meer is met Oost de beste optie denk ik. Tot zondag 
|
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Is dat ijsvrij? Weet eigenlijk niet of het zoet of zout water is. Beide, nl. brak. Kans dat er ijs in de ondiepe gedeelten voor de dammen ligt. Dus schaatsen ook mee! 
|
|
|
martijn

|
@ MB, is mn mailtje nog aangekomen? 
|
|
|
hans

|
morgen iemand die gaat
|
|
|
thomasr

|
My bad. Gaan jij en Thomasr ook? Weet nog niet, bovendien heb ik momenteel geen boardje...
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
@ MB, is mn mailtje nog aangekomen?  Absoluut. Echter ben bezig met FEM (sterkte) bereking om het jullie duidelijk te maken wat er verbeterd kan worden. Dat duurt ff, druk bezig. Wanneer gaan jullie weer verder met hamertje tik aan dat ding?
|
|
|