El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
20 knopen is niet weinig, dan kan je heerlijk rossen met de 10! (ik dan.) winguru deelt ook 3 sterren uit.
|
|
|
To
|
20 knopen is een top windje gaat er morgen nog iemand naar zee? en waar
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
rudo swaaaa, deze keer moet je gewoon gelijk hebben! afgelopen week zat je ons steeds lekker te maken van van die plaatjes en kwam het niet uit:( Anders ga ik een klacht bij windguru indienen!
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
20 knopen is een top windje gaat er morgen nog iemand naar zee? en waar Nee, 20 kn. is zeker een mooi windje. Ik geloof dat het al naar boven bijgesteld is. Morgenmiddag wel lekker raggen met N-32 kn! Ik ga naar de Br. Dam, waarschijnlijk helemaal links bij Perry's, zullen echt geen wandelaars zijn morgen...
|
|
|
|
El Rudo
|
wha jij ziet jezelf al beulen op die tekening! knap dat Cabrinha over 6 jaar ultraflats maakt met 4 lijnen zonder bridle!
|
|
|
dimitri
Gast
|
20 knopen is een top windje gaat er morgen nog iemand naar zee? en waar Wil er morgen een ochtend sesie tegen aan gooien. Slufter lijkt mij wel optie.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
denk een uurtje of 12 sluf..daarvoor is de wind nog wazig en later wordt het HOOg + knalharde wind..
|
|
|
El Rudo
|
sluf met pal N? da's aflandig of je moet de klotsbak in... ben wel in voor een goeie spoeling. Mõggel ff aankijken.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ladies, voorzichtig, gaat heeeeeeelemaal los morgen 30-40 knoop met sneeuw, hagel en de hele mofo zooi. dus hou elkaars handje even vast.
|
|
|
dimitri
Gast
|
sluf met pal N? da's aflandig of je moet de klotsbak in... ben wel in voor een goeie spoeling. Mõggel ff aankijken.
Zoals El Rudo al zegt "Moggel ff aankijken" Is wel zo verstandig.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Zoals El Rudo al zegt "Moggel ff aankijken" Is wel zo verstandig. Zo is het maar net.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ouddorp is morgen denk ik wel GOEDD, maar wel stuk rijden...inderdaad sluf de klotsbak in, maar het is sowieso hoog water..
|
|
|
dimitri
Gast
|
Lauw,
Mij maakt Oudorp niet zo veel uit, kom uit Hellevoet dus is voor mij 10 minuten verder dan de Slufter.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Is trouwens wel een uitgelezen kans om de nieuwe Helix 7 mtr uit de tas te trekken
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
13:00 Br. Dam bij De Kous, om 14:30 hoogwater, dus waarschijnlijk het hele strand vol met vlak water......
|
|
|
dimitri
Gast
|
13:00 Br. Dam bij De Kous, om 14:30 hoogwater, dus waarschijnlijk het hele strand vol met vlak water...... Om 14:30 ben ik onderweg naar mijn werk, helaas. wordt voor mij toch echt een ochten sesie.
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
holy, hij komt eerder en harder (gasten dit is windkracht 10 in de vlaagjes).
Als het idd zo blijft zoals het staat is Woensdag een betere optie.
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Als het idd zo blijft zoals het staat is Woensdag een betere optie. Een klein vliegertje en gewoon douwen Bob
|
|
|
dimitri
Gast
|
Als het idd zo blijft zoals het staat is Woensdag een betere optie. Een klein vliegertje en gewoon douwen Bob Roudouwen!!!!!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
noord 7-8...gaat me weer ff te ver..mjah ik kijk morgenochtend wel ff..
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
@#@@!!%&*! Morgen dacht ik lekker vrij te nemen is de wind morgen negens te vinden Voor 15 knopen ga ik dus even geen vrij nemen en voor het weekend ziet het er ook al niet best uit.
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Morgen ziet er prima uit toch? (ff plaatje van El Rudo uit ander topic geplakt )
|
|
|