Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zeg andere schone slaapsters, zijn we al wakker voor wat aktie of hangen we nog aan moeders tiet? Vannacht maar liefst 5 1/2 uur slaap gehad aan een stuk, gaat de goede kant op Slufter is met Noord-noord-west (20gr) een no go. En de blokkendam is dan ook niet fijn Playa is dan wel een optie, maar de wind is al richting 7 m/s gezakt :'( Dan moet ik mijn enorme grootste megakite gaan oppompen van 10m2
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Brouwersdam zeker een optie voor laat in de middag ivm hoogwater. Echter de windvoorspelling is niet zo heel goed dat ik zover wil gaan rijden En wil er zo rond 11 uur op de spot zijn Tevens branding met zulke slechte voorspellingen niet echt handig
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
slufter kan toch gewoon?? hij is nu laag en pas om 17.00 ongevoor hoog..playa is nu ook niks aan en michiel die andere spot gaat dus vanmiddag werken met de kans dat de wind dan weg is..ik zeg gewoon sluf..pool moet net kunnen..
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
aaah wtf, ik rijd NU gewoon naar sluf, ben er rond 11:00
MICHIEL , ik bel je voor die tijd nog wel ff.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Volgens mij net niet te doen met 20gr N naar W Op google earth is de poel dan vol met vuile wind. En er is vanwege de winderige afgelopen dagen flink wat opstuwend water te verwachten bovenop het astronomisch tij Top Ron! Moet eerst ff die kleine van mijn arm krijgen (typt ook lastig met een hand )
|
|
|
Lauw
Administrator
|
zit nog een beetje in twijfel..eind van de middag te gaan of nu..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
bij mij ook twijfel echter ik moet het water op. zodra mijn vriendin klaar isan die kleine van mijn arm, dan gaat deze papa papa-ron achterna
|
|
|
d@ni
|
Nu sneeuwt het als een gek hier in schiedam. Ik wil ook in de middag gaan. Ik kijk nog wel ff of ik vrij neem.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
al weg jongens?? wind is naar 6,2 teruggezakt..kan weer thuis uit mijn neus gaan peuteren...
|
|
|
dimitri
Gast
|
Zit nog steeds achter m`n vissenkom..... wind blijft maar inkakken
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Nu weer 8,0 m/s, en hij draait over 25gr van NNW naar NNO en weer terug.
Zojuist Ron gesproken, die is er rond 11:30 uur op de Slufter. Ik twijfel nog sterk, maar wil wel ff gaan kijken gezien dat het weer best ok is
|
|
|
Lauw
Administrator
|
michiel, het is heerlijk weer, alleen is de wind net te weinig om de grote klotsbak van sluf in te gaan...autoplaya zou kunnen, maar daar is hij weer erg vlagerig en minder hard..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Je hebt gelijk Lauw, hij zakt alweer in. Idd. moet je nu lekker vlak water hebben, en dat is het op zeker niet op de Sluf, want de poel is niet goed bevaarbaar door de hoek van de wind tov het strand.
Ron is zo ter plekke en zou mij bellen. Ik zal hier zijn observaties posten
|
|
|
dimitri
Gast
|
Anders toch maar 10 minuten verder door rijden naar de BD??
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
10 minuten? Hoe doe jij dat?
Maar idd. misschien beter, alhoewel het pas vanmiddag laat hoog water is daar
|
|
|
Lauw
Administrator
|
jah bob de douwer, voor ons is dat niet echt 10min verder..eerder 20min of nog meer..ik rij zo de snelweg op..1 rechte weg naar de sluf..brouwerdam/oiuddorp is over die enorm trage N57..
|
|
|
d@ni
|
10 minuten? Hoe doe jij dat?
Maar idd. misschien beter, alhoewel het pas vanmiddag laat hoog water is daar
Wel risico op minder wind laat in de middag... Ik hou nog even mij opties open, ik hoop dat we vanmiddag nog ff kunnen knallen. Playa is ook een (vlagerige) optie vanmiddag.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ron stond op de Slufter, de poel was nog droog en de wind te aflandig om daar lekker te kunnen varen. Hij is nu op weg naar de Brouwersdam! Dus mensen die willen gaan, er is nu iemand. Ik haak af gezien mijn thuissituatie @ Bob de Douwer: je hebt pb!
|
|
|
d@ni
|
Waar op de Brouwersdam kunnen we terecht michiel? Ik heb daar nog nooit gevaren.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Waar op de Brouwersdam kunnen we terecht michiel? Ik heb daar nog nooit gevaren.
Gewoon naar de dam rijden, en parkeren aan het strand op de dijk. Je zult daar meer auto's zien. Met je rug naar de dijk en kijkend over zee wordt er aan de rechter kant (zuidelijk) gekite.
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Bij strandtent De Kous moet je zijn. Dat is nu de beste plek om op te stappen.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
jongens het is 6ms, heeft weinig zin vandaag..
|
|
|