EDIT: "De regen trekt zondagochtend verder oostwaarts en aan het einde van de ochtend wordt het van het westen uit droog en klaart het op. Het wordt ongeveer 9 graden. De wind draait naar een westelijke richting en neemt nauwelijks in kracht af." (KNMI)
« Laatste verandering: Maart 07, 2009, 11:30:43 door Mriek »
vanmiddag kan je al het water op als je het echt niet kan laten.
Beter zie ik niemand in breken, want ik bind hem gewoon de hele dag vast aan een van die palen. Dat kunnen ze toch nooit bewijzen als je een dief koek geef klaagt hij je straks nog aan dus als je het doet beter op zijn ribben, lever en andere plaatsen waar je het niet direct kan zien want dan kan de dief bijvoorbeeld gevallen zijn of heeft dat op gelopen tijdens inbraak.
Het zal me een worst wezen als zo`n kl**tz*k aangifte zou gaan doen. Als iedereen blijft volhouden dat we die gasten nog nooit hebben gezien is het zo klaar als een klontje als iemand er overheen komt met een aangifte van inbraak. zo`n paardel*l geeft nagenoeg zich zelf aan, scheelt de cowboys weer zoeken naar een verdachte
Ik denk niet dat een politie agent jou een bekeuring kan geven als jij je rijbewijs niet kan tonen omdat hij gestolen is. Kunnen ze nagaan aan de hand van jou aangifte.
Het is natuurlijk niet zo dat je nog weken zonder kan rijden, spreekt voor zich natuurlijk.
Iig ben ik Maandag van de partij, morgen andere dingen te doen.