|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
dudes nu 10,4 m/s hvh, waar komt opeens die wind vandaan??? veel plezier! ik werk nog effe door :-(
|
|
|
|
martijn
|
nu al met zn 3/4e. en je ziet af en toe het zand zelfs stuiven?!
|
|
|
Spoon
|
ze moeten wel hoogte "lopen" ...
pff. ik zit weer domme school documenten te typen en vanavond ga ik naar budgetjongerentv
|
|
|
dimitri
Gast
|
De windsnelheid 10m. op 01 april 2009, 16:20 uur is 9.6 m/s De windstoot op 01 april 2009, 16:20 uur is 11.2 m/s
|
|
|
martijn
|
tja wat wil je nog meer zeg...
|
|
|
|
Hard2Handle
|
ben net langs TH gereden, was daar toch in de buurt voor een klant. waren wel een aantal gasten bezig, maar het was hard werken(sinusen) om hoogte te houden. Lauw en Theo waren niet te bekenen.
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Gaat echt prima met je kiteboard en zo vaak ga ik niet wakeboarden om een wakeboard te kopen. Dat heb ik dus drie jaar geleden wel gedaan....heel veel wind, weinig dus op de kabelbaan. Moet a.s. vrijdag een dikke laag stof van dat board halen Groeten uit Drenthe! @ Enjoy: wat een bizar verhaal! Gelukkig kan je het nog navertellen. Idd. de komende maand hopelijk een beetje opwarming, zodat de schoentjes e.d. weer uitkunnen. Maar Thaise warmte komt misschien als de broeikassen toenemen. Zie dat niet snel gebeuren ben ik bang
|
|
|
Hard2Handle
|
slaapstrandhuisjes? Ik had zoiets gehoord - wordt lachen met die recreanten op de surfspot, dag en nacht kleine kinderen op het strand... http://www.slaapstrandhuisje.nl/lache... dus als het een weekeind goed waait hoef ik niet meer naar huis, gewoon daar overnachten.
|
|
|
Elevation
|
wel dikkedulle, waar komt dit nou vandaan.. Piet P voorspeld WZW 3 tot 5, wat krijgen we.. NO 5 tot 6 zowat.. raar, ga toch me spulletjes weer in de auto gooien, ben zo ergens aan zee op wat ooit een rustige kiteplek was :-)
|
|
|
Elevation
|
en die spellingscorrectie, ik zeg geen dikke dulle, ik zeg W E L V E R D O M M E !!
|
|
|
thomasr
|
Gaat echt prima met je kiteboard en zo vaak ga ik niet wakeboarden om een wakeboard te kopen.
ik krijg als het goed is binnen een week een setje overjarige, 'doch' nieuwe LF boots binnen.. 50 euros incl. verzendkosten! nu eerst 1,5 week tentamens, daarna hoop ik weer ff van dit weertje te gaan genieten!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ben net terug van scheef. Op de kant was het niet veel maar als je goed ver naar buiten ging was de wind wel lekker alleen heel erg vlagerig. Hoogte lopen ging makkelijk als je maar ver genoeg de zee op ging. Handschoenen, cap en schoenen waren vandaag niet nodig .
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Voor de mensen die vandaag niet konden met een beetje geluk morgen herkansing
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@ Elevation: ik weet wel welke spot dat is. En helaas komt dat niet door dit forum heb ik begrepen....Het is erg balen, en beloofd wat voor als het wel mooi weer wordt. Vond het deze winter daar al relatief druk @ ThomasR: LF bindingen zijn de bom. Die waren toen niet te krijgen jammer genoeg. Heb een jaartje met wakeboots gevaren, was wel fijn. Maar het is wel een enorm gedoe als je hard op je bek gaat en er een voet uitschiet. En dat kan met de beste bindingen gebeuren, zo groot als de krachten zijn bij een crash @ O: Wat deed jij in Scheef? Dat is wel erg ver van je natuurlijk habitat
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Mannen, enige idee wanneer het weer een beetje te doen is zonder het gebruik van (hand)schoenen?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hopelijk ergens in mei. Als het weer zo blijft warmt het water weer lekker op. Maar het mag van mij ook weer 12°C worden en 6 Bfrt
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Misschien toch maar is schoentjes kopen. Vind zo'n cap maar niks.... Was het vandaag trouwens nog een beetje? Zag er nog wel een paar gaan op het autostrand, maar die hadden moeite om hoogte te houden. Zonnetje was wel erg chill!
|
|
|
|