|
thomasr
|
Veel plezier bij Wollebrand jongens!
ik heb net mijn boots binnen, maar ze passen niet op de inserts van mijn kiteboard :S terwijl de verkoper zei van wel, misschien is het een misverstand..
weet iemand of het mogelijk is om nieuwe inserts bij te maken op je kiteboard??????
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
jeetje, rudolf jij hebt nu ook een quiver waar je u tegen zegt.. Juist Laurens Jan, een enorme pijlenkoker met vliegers - die 14m gaat terug. blijft over: 8 10 12 mss morgen uitteschten
|
|
|
JO'Neill
|
@ Rudo: Wat zegt guru pro dan over morgen??
|
|
|
richard
|
Ik kom net terug van een middagje Wollebrand en dacht ga weer es kijken op KH of iemand nog as woensdag gaat knallen. Zie ik dat Wollebrand dé KH stek blijkt te zijn bij windkracht 1. Het hele forum was dus op de plas.
Ik weet niet wie er was maar er waren maar 2 gasten die echt leuk bezig waren met gave sprongen. De rest deed op z'n dooie akkertje z'n rondje. No offence want ik ben ook geen hoogvlieger maar puur vanuit 'terrasperspectief' gesproken.
Bier was overigens heerlijk koud....
|
|
|
richard
|
@JO'neill: Guru pro zegt morgenochtend 15-18 knopen ZW, morgenmiddag (vanaf 13h) 13-16 knopen ZW op playa.
Ik zit te twijfelen of het de moeite waard is om vroeg uit de veren te gaan. Zoniet zal ik tot woensdag moeten wachten. Dan pas gaat er weer een poeierhard windje waaien.
|
|
|
martijn
|
woensdag laatste schooldag, hopenlijk kan ik deze week ook nog een keer kiten!
|
|
|
Mauro
|
Opzich wel lekker om morgen ff op het strand te hangen.. Met geluk pikken we nog een zeewindje mee
|
|
|
Elevation
|
tja michiel... je verspreekt je wel eens, maar dan nog, hoop niet dat die spot wordt verprutst door deze en gene.. heb er altijd met veel plezier gevaren.. ben er nu al tijdje niet geweest en hoop dat ik er snel weer eens kom..
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Joe! Het kan zomaar meer zijn: (KNMI)
Morgenochtend zijn er is het nevelig met vooral in het westen lokaal mist. Er zijn wolkenvelden, maar de zon breekt af en toe door en in het oosten kan een bui voorkomen. De middagtemperatuur ligt tussen een graad of 12 aan de kust tot lokaal 17 graden in het oosten. De zuidwestenwind neemt toe tot matig, kracht 3 of 4, aan de kust vrij krachtig, 5. 's Avonds klaart het van het westen uit op en neemt de wind wat af. vrijdag 03 april 2009 17.53 uur
afgaand tij op de sluf, wordt je mooi upwind getrokken
|
|
|
d@ni
|
Ik kom net terug van een middagje Wollebrand en dacht ga weer es kijken op KH of iemand nog as woensdag gaat knallen. Zie ik dat Wollebrand dé KH stek blijkt te zijn bij windkracht 1. Het hele forum was dus op de plas.
Ik weet niet wie er was maar er waren maar 2 gasten die echt leuk bezig waren met gave sprongen. De rest deed op z'n dooie akkertje z'n rondje. No offence want ik ben ook geen hoogvlieger maar puur vanuit 'terrasperspectief' gesproken.
Bier was overigens heerlijk koud....
Die 2 gasten zijn vaste wakeboarders, zag er zeker gaaf uit! Ik hield het bij ollies en een paar x transition. Maar al met al was het heerlijk! Helaas is het biertje er niet van gekomen maar ik was ook best wel op moet ik zeggen.
|
|
|
|
Nicolas
|
netjes, al het zo maar waait morgen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
tja michiel... je verspreekt je wel eens, maar dan nog, hoop niet dat die spot wordt verprutst door deze en gene.. heb er altijd met veel plezier gevaren.. ben er nu al tijdje niet geweest en hoop dat ik er snel weer eens kom..
Ik schrok me vorige keer echt kapot daar, gewoon dik 10 man met temperatuurtje van 6°C Idd. zie ik alleen de fuels van Lauw daar in de lucht hangen, die van jou al een tijdje daar niet gezien. Een tijdje terug zag ik je wel weer voorbij varen op de Sluf! Heren kitehigh-wakeboardtuig. Idd. een aantal leuke sequences geschoten van enthousiaste pogingen het luchtruim in de komen Zijn nu nog 417 foto's die ik moet filteren en ontwikkelen. Z.s.m. hier te zien... @ Richard, was jij diegene met de Brunotti board?
|
|
|
|
Mauro
|
Ik zie het ook nog niet echt zitten voor morgen... morgenvroeg maar actuele waterdata in de gaten houden
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Idd. Mauro Van de 417 nog maar 196 over. En dat zijn er naar mijn smaak nog teveel. Morgen weer verder...
|
|
|
Nicolas
|
Volgens mij wordt het wel iets!
|
|
|
richard
|
@h2h: kwas er rond een uurtje of 4, maar heb gelijk een koude pils ter hand genomen.
M'n dame wilde ergens wat drinken en stelde Wollebrand voor....en ik was helemaal vergeten dat die kabelbaan daar lag anders had ik wel m'n wetsuit en board meegenomen. Volgende keer beter, maar terras was ook heerlijk.
@MB: nee, stond niet in de plas. Vaar zelf met zwarte Naish thorn, Fanatic eastwood (lightwind) of custom made boardje van Eddy (extreme) in knalroze..ook mooi ;-) Ben benieuwd naar je foto's met die powerlens van je (ben niet jaloers)
@all: alle gear ligt in de auto. Morgenochtend wekkertje gezet om even wind in de gaten te houden. Als het niks is, gaat wekkertje weer uit en wordt het uitslapen.
|
|
|
JorritPi
|
Volgens mij wordt het wel iets!
juistem! Positief blijven denken en de wind zal komen....maar neem voor de zekerheid bier mee! zijn d'r nog meer mensen die naar Playa gaan morgen?
|
|
|
martijn
|
nu al 14-17 knopen. ik ga eerst even werken en kijk daarna wel.
|
|
|
richard
|
Moggel! Paar sites gechecked maar kan er geen touw (of ander materiaal) aan vast knopen. KNMI houd het er stug op dat het 5bft gaat waaien aan de kust. Mischien dat iemand ze kan bellen en vragen of ze het geheimpje willen verklappen waar dan precies, want ik zie het iig nergens. Guru Pro geeft een laffe 12 knopen op, maar ja, kunnen er naast zitten natuurlijk. Ik ga eerst maar even ontbijten en wachten tot de rest van het forum ook z'n roes heeft uitgeslapen om wat verstandige weeruitspraken te doen. Zo, eerst een jus en een banaan..
|
|
|
R.B.
|
staat nu 9m/s op hvh zou het dan toch gaan waaien vandaag?
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
juistem! Positief blijven denken en de wind zal komen....maar neem voor de zekerheid bier mee! zijn d'r nog meer mensen die naar Playa gaan morgen?
Ik denk dat ik wel die kant op ga zometeen..
|
|
|