Mriek
|
Hm ziet er beter uit dan verwacht. Benieuwd of ie blijft hangen. Misschien na werktijd toch nog even spelen... gaan er nog meer mensen eind van de dag?
|
|
|
Mr the Emperor
|
Jongens help mij eens. Twijfel een beetje tussen Rockanje en de Slufter. Wie gaat er naar Rockanje?
|
|
|
|
d@ni
|
MrtheEmperor : Ik ga zo naar Rockanje rijden, auto parkeren bij tweede slag. Ik vaar een Oranje Waroo 11m, zie je daar.
|
|
|
TtHoM@s
|
goede vrijdag... met een zonnetje en 20 graden... je bent zowie zo niet aleen op rockanje k ga miss vamiddag nog ergetns kijke
|
|
|
richard
|
Even de oogjes uitsteken aan de makkers van KH: Vandaag 20 knopen in zuid-spanje, vlakbij Cadiz met klein ploegje van 15 man het strand onveilig maken. 22 graden, strak blauwe lucht, heldere, azuurblauwe zee, fijn zandstrand, mooie golfjes als ideaal springplankje. Hééérlijk, kortom. Binnenkort weer met de voetjes in de blubbie, oostvoorne smurrie, maar voor nu even genieten. Veel plezier in Holandia, dat het maar genoeg mag waaien vandaag. Un saludo
|
|
|
|
Mr the Emperor
|
Vertrek nu naar Rockanje.
Rood/Witte Switchblade III
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Mannen, We hebben hier bij ECT (Maasvlakte) een weerstation op het dak gezet Hierbij de info van 10-04-09 om 11:18:50: Wind: 5,0 m/s Beaufort: 03 Stoot: 6,7 m/s Beaufort: 4,0 Temperatuur: 17.1 %C Luchtdruk: 1007 mBar Vochtigheid: 54 %
|
|
|
Gewoon_Mart
|
Datum: 10-04-09 - Tijd: 12:21:51
Wind 8,2 m/s Beaufort 05 Stoot 9,9 m/s Beaufort 5,0
Temperatuur 18,7 %C Luchtdruk 1006 mBar Vochtigheid 50 %
|
|
|
Mriek
|
Ik hou het sowieso voor gezien hier. Maar nog ff kiten zou heel fijn zijn. Kan ik vanaf een uur of half drie (of later) met iemand meerijden??
|
|
|
Gewoon_Mart
|
Shit shit shit shit shit, had niet verwacht dat het nog zo goed werd zoals nu! Windje is goed en zonnetje is perfect! Omdat het vanmorgen er niet zo naar uit zag heb ik alles thuis gelaten! BAH!!!
|
|
|
Mriek
|
Balen Mart! Ik ook! Geen lift geregeld en nu is iedereen al weg :'( Dan maar gewoon naar het strand, ook lekker...
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Pff....helaas een mooie dag gemist....ok..ik zat er naast.... Maar ben net thuis...en de wind is nu echt op...baalde enorm dat ik mn spullen niet mee had naar het werk, maar dan was ik nu op het strand geweest en was de wind ook op geweest....dus al met al...gewoon balen dat ik moest werken...maarja...
Kom maar op met die mooie verhalen!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Mannen, We hebben hier bij ECT (Maasvlakte) een weerstation op het dak gezet Hierbij de info van 10-04-09 om 11:18:50: Wind: 5,0 m/s Beaufort: 03 Stoot: 6,7 m/s Beaufort: 4,0 Temperatuur: 17.1 %C Luchtdruk: 1007 mBar Vochtigheid: 54 % kan er nog een webcammetje op gemonteerd worden?
|
|
|
|
ton
Geen avatar
|
Mooie verhalen!! Tja... Was zeker wel weer effe lekker. Ben toch wel een mooi weer kiter. Alleen het omkleden was al lekker. Gewoon op het gemakkie en niet zo snel mogelijk. Kwa wind was het best lekker af en toe viel die dan wel effe weg maar dat viel in het algemeen wel mee. Al met al een heerlijk daggie heb er veels te lang op moeten wachten. Al was woensdag ook wel heel erg lekker alleen die regen joh. krijg er pijn in me bek van. Geef mij maar vandaag!!
|
|
|
R.B.
|
Zowww wat een topdagje zeg. Echt een goede vrijdag. Heb heerlijk gespeeld op de slufter. Voor het eerst weer zonder schoentjes cap handschoenen maar was no problemo. Ik voel nu al een beetje me buikspieren en dat betekent dat ik veel de lucht in ben geweest. Dit gevoel heb ik de hele winter niet gehad pfffffffff.
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Zoo was lekker, wind was idd met periode goed en dan weer net niet. Maar al heb toch lekker de hele dag kunnen klooien, van 11 tot 16h of de slufter geweest wat lekker. Vond het vooral s'ochtends erg fijn omdat er echt geen golfslag was!!
|
|
|
martijn
|
zoooooooooooooooooo slufter was goeeeed! van 11 tot 4 geknald, toen was de wind opeens weg en moesten we een eindje lopen niks geen zo, was gewoon z-zw. dikke zon, lekkere wind (soms wat harder, soms wat zachter) en heerlijk vlak water! lekker zonder schoentjes gevaren, en met mn pak boven mn knie. was heeeeeeeeerlijk. nu te erge spierpijn
|
|
|
|
|
martijn
|
niet zomaar, maar echt keiharde! hopenlijk nog meer van zulke dagen!
|
|
|
d@ni
|
Amen
|
|
|