El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
vrijdag wordt niks. het is NU of 4 weken niks. Wtf. Olten, Michiel, Rudo, Spoon zitten jullie ook op hete kolen of zouden we voor niks gaan naar East Fornik lake. geen wind dan maar pilsje pakken daar op terras. wha gaan we dreigen... waar ga je heen? achter bij urofeun of eentje verder?
|
|
|
Mr the Emperor
|
Count me in!!!
Parkeerplaats bij Eurofun???
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
tis nog te karig helaas..7,8ms en dan op het weer..hou je niets meer over..
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
grote maten en boarden mee dan is de wind meer dan genoeg
Nadeel van Oost is het vlagerige karakter, iets wat je kan missen als kiespijn voor een low-end sessie. Waveboard gaat iig wel mee. Wie o wie durft het aan om te gaan rijden?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik wacht ff na overleg met O Straks meer kans op thermische ondersteuning van het windje wat er nu staat
|
|
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
we kunnen ook carpoolen en in zeeland checken? met z'n alle bij vlaardingen afspreken en dan door naar een juiste spot??
|
|
|
Spoon
|
vrouwenpolder oid? ik heb de beschikking over een bus en woon dicht bij vlaardingen
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
ik ga even mij retro spullen thuis halen, lauw bel me over kwartier of zo als we niet naar euro gaan
|
|
|
Lauw
Administrator
|
jah vrouwenpolder ofzo:) dus als we spoon allemaal wat money pasen, kunnen we met z'n alle naar VP:)
|
|
|
Mr the Emperor
|
Jongens allemaal wel leuk en aardig dat vrouwenpolder maar daar is het nu 5m/s.
|
|
|
Spoon
|
ik heb ook een frisbee
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ik heb ook een frisbee haha tja die komt meer tot zijn recht vandaag
|
|
|
Mr the Emperor
|
Ga mijn spullen in de auto leggen, om toch O-meer te proberen. De bomen gaan hier in R'burg al aardig tekeer.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
damn, HVH (johnswind.nl) nu 9.2m/s ik stap nu in..rijd vast richting Eurofun als het anders wordt hoor ik het wel
|
|
|
Spoon
|
hehe leuk ding hoor! is het record mee gegooid.. maar goed.. jah? nee? misschien? soms?
|
|
|
|