The O
Logs: 0 | 68 uur
|
haha, ik weet niet eens of ik dan al thuis ben van stappen dus dat gaat zo wie zo al niet werken.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Jajaj..dat wist ik ook al...maar ik had nu 2007..dus zeker beter....Ben wel benieuwd naar de verschillen, heb 2008 ook nooit gevaren... Uurtje of 11 op Slufter dan maar morgen! Ja, morgen moet het gebeuren! Ff de 2009 Waroo uittesten!
Ik zal je wat verklappen, bijna het zelfde als 2008 Dat had ik hem al gemeld, daar ik het van de grote alwetende O had gehoord Wel mooie kites om te zien. Morgen wordt het de dag!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Voorspellingen zien er niet goed uit mannen voor Slufter morgen. Of heb ik het mis?
|
|
|
martijn
|
gaat denk ik druk worden morgen op slufter...
|
|
|
Mriek
|
WTF de voorspelling op WSW is opeens van 19 naar 13 knopen gezakt terwijl KNMI van 4 naar 5 BFT is gestegen! Wat moeten we daar nou weer mee? Iemand Windguru Pro?
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
dam hij is ganz völlig und volletig hineinsgekäckt. sjade doch mörgen ueben koekulieren danmal
|
|
|
martijn
|
meen je niet Rudo, helemaal ingekakt?
|
|
|
sjorsie
|
was op de slufter vandaag wel aardig btje vlagerig...en de wind stond een btje gevaarlijk,er dreef nog een kiter de zee op..weet niet hoe dat afgelopen is maar is zag wel de reddingsbrigade nog voorbij varen..
deze gemaakt toen ik wegreed
|
|
|
El Rudo
|
meen je niet Rudo, helemaal ingekakt? KNMI: De wind draait van oost naar zuid tot zuidwest en neemt toe tot matig of vrij krachtig, 4 a 5, aan de kust en op het IJsselmeer tot krachtig, 6. het gaat weer alle kanten op dus, morgen andermaal koekn!
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Slufter was lekker, van half zes tot 19h goed kunnen varen, power genoeg. Alleen op het einde was de wind op! Wel lekker kunnne uitwaaien:d
|
|
|
ItsMe.Erik
|
was op de slufter vandaag wel aardig btje vlagerig...en de wind stond een btje gevaarlijk,er dreef nog een kiter de zee op..weet niet hoe dat afgelopen is maar is zag wel de reddingsbrigade nog voorbij varen..
Leuke foto's. Het was inderdaad wat vlagerig. Er zaten ook flinke windloze stukken tussen, maar daar in tegen ook flinke stoten waar je hele mooie spongen in kon maken. Die mooie fuel op de voorgrond ben ik. Normaal val ik van de foto af , dit keer gelukkig niet. Heb je nog meer foto's? Overigens ik heb maar 1 kiter zien drijven. Deze had een gele kite. Ik 'hield h'm voor de zekerheid in de gaten, maar ik zag al dat er wijnig kon gebeuren. Hij dreef naar het puntje stand af wat in zee loopt . Daar kun je al weer lopen en ik zag dat ie ook z'n boardje bij zich had. Ik zag nog een schone dame foto's maken en een gozer op het stand. Wie weet hebben die nog leuke plaatjes, want het was een pracht miiddag.
|
|
|
Robert H.
|
Pff, snap echt niks van het weer de laatste tijd man , windguru heeft het over max 13knopen en knmi zegt dan weer 4-5bfr, iemand een idee hoelaat de wind gaat draaien ongeveer? Ik kan alleen morgen ochtend gaan, vrees dat ik maar de wekker ga zetten om te kijken wat de wind is!
|
|
|
Robert H.
|
Leuke foto's. Het was inderdaad wat vlagerig. Er zaten ook flinke windloze stukken tussen, maar daar in tegen ook flinke stoten waar je hele mooie spongen in kon maken. Die mooie fuel op de voorgrond ben ik. Normaal val ik van de foto af , dit keer gelukkig niet. Heb je nog meer foto's? Overigens ik heb maar 1 kiter zien drijven. Deze had een gele kite. Ik 'hield h'm voor de zekerheid in de gaten, maar ik zag al dat er wijnig kon gebeuren. Hij dreef naar het puntje stand af wat in zee loopt . Daar kun je al weer lopen en ik zag dat ie ook z'n boardje bij zich had. Ik zag nog een schone dame foto's maken en een gozer op het stand. Wie weet hebben die nog leuke plaatjes, want het was een pracht miiddag. Hmm, ik voer met een gele Yarga, ben niet echt in problemen geweest hoor voer gewoon net wat lager en ja ben nogal vaak gevallen!!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
guru.PRO zegt kiten in de namiddag, meeste kans op wind (volgens mij gerelateerd aan buiigheid)
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
pro zegt :....................................... .................. 1400: u 19kn 1600: u 22kn 1800: u 14kn
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
dat zijn de windstoten jah;) ach we zien het morgen wel:)
|
|
|
sjorsie
|
Leuke foto's. Het was inderdaad wat vlagerig. Er zaten ook flinke windloze stukken tussen, maar daar in tegen ook flinke stoten waar je hele mooie spongen in kon maken. Die mooie fuel op de voorgrond ben ik. Normaal val ik van de foto af , dit keer gelukkig niet. Heb je nog meer foto's? Overigens ik heb maar 1 kiter zien drijven. Deze had een gele kite. Ik 'hield h'm voor de zekerheid in de gaten, maar ik zag al dat er wijnig kon gebeuren. Hij dreef naar het puntje stand af wat in zee loopt . Daar kun je al weer lopen en ik zag dat ie ook z'n boardje bij zich had. Ik zag nog een schone dame foto's maken en een gozer op het stand. Wie weet hebben die nog leuke plaatjes, want het was een pracht miiddag. nee ik heb niet meer foto s gemaakt..helaas !was zo n super gezicht,moest ik gewoon ff plaatje van maken!nee die kite die de zee op dreef was een groene waroo volgens mij een 11m2....een duitser met een gaastra kite probeerde nog te helpen maar was te link zei die later... ik merkte zelf nou ook een x hoeveel stroming daar kan zijn op de slufter niet normaal...je ben je board zo kwijt
|
|
|
|
|
|
martijn
|
WIND: EERST OZO 8-12 KN, AAN ZEE EN BOVEN HET IJSSELMEER 12-18 KN. IN DE LOOP VAN DE PERIODE VAN HET ZUIDEN UIT RUIMEND NAAR ZZO, IN HET ZUIDEN Z EN 3-5 KN TOENEMEND. KANS OP UITSCHIETERS 10 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND.
zal dus een middag/avond sessie worden
|
|
|
El Rudo
|
ik zeg playa, 16:00 hoog rond 13:00 ruimt de wind naar ZW , "De wind draait van oost naar zuid tot zuidwest en neemt toe tot matig, 3 a 4, aan de kust en op het IJsselmeer tot vrij krachtig, 5." (KNMI)
|
|
|