|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
KNMI Woensdag overdag hebben vooral het noorden en noordoosten nog met regen te maken. Elders zijn er opklaringen en blijft het meest droog. De maximumtemperatuur komt uit op ongeveer 15 graden en het waait nauwelijks.
|
|
|
hengelooooos
|
@ Ron en michiel.
Geen vriendinnetje ron, heb een lat relatie met een zeehond die daar rond hangt, en wat mot ik met z zo op autopalenschijtlessersveeltedrukstrand als ik heel roky voor me alleen heb!!! Ik geef toe met jullie erbij is het natoerlijk veel gezelliger, volgende keer kom ik naar de sluf... tot de winter geen auto.....strand meer! En michiel komt binnenkort wel ff naar rokanje om mijn konijn te testen!
Latex!!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Haha inderdaad MB , maar ik heb al drie zaterdagen en gisteren toch lekker gekite met Z - O - en N wind .. idd ff hopen op wind, anders heb ik voor niks vakantie.. IK heb ook een aantal keren kunnen varen, en gisteren geen tijd. Maar als ik het vergelijk met een aantal sessies deze winter (ondanks de temperatuur) vond ik het niet zo heel erg best (kritisch, kritisch ) Wordt gewoon weer tijd op een heerlijke Wester of ZuidWester. Dat zijn toch de beste richtingen met de lekkerste wind en omstandigheden! @ Hengelooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooosss, Als het ooit nog gaat waaien kom ik zeker je konijn bevruchten op rokkie En idd. is dodenpalenmayhem prut in het weekend nu de kitescholen massaaal die 3 cm2 in het "wegvaargebied" met z'n allen moeten delen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
"ding dong" "Dag meneer El Rudo hier is uw MAKO 140x40" "Aaah bedankt, ik ga een intekenlijstje op kitehigh zetten" "goedemiddag" "goedemiddag"
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Goed plan zo'n lijstje! Volgens de theorie is de Mako prettig voor de knieen omdat hij door de chop sliced en je met ongeveer gelijke druk op beide benen vaart.. Mocht dat kloppen dan wil ik hem zeker eens proberen
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
rudo, intekenlijstje? vertel meer, is dat de make freestyle? zo ja, its mine next time I see u!!!!!
|
|
|
|
|
Spoon
|
ik sla hem denk ik maar over
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
In de golven wil ik hem zeker weleens aan de tand voelen Rudo Nu nog ff hopen op wind. Ga ff rondjes rijden met je 2.0 diesel zonder roetfilter. We moeten meer opwarming van de aarde hebben voor wat wind geloof ik
|
|
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
"ding dong" "Dag meneer El Rudo hier is uw MAKO 140x40" "Wilt u even tekenen dat u beloofd het boardje zo spoedig mogelijk aan THe O af te staan." "ja natuurlijk en bedankt, ik ga een intekenlijstje op kitehigh zetten" "goedemiddag" "goedemiddag"
|
|
|
El Rudo
|
"ding dong" "Dag meneer The O hier is uw MAKO 140x40" "Oh, maar die had ik niet besteld hoor, ik ben gewend dat me van alles beloofd wordt" "Nou ja dan neem ik 'm weer mee" "goedemiddag" "goedemiddag" "? wat was dat nou weer"
|
|
|
El Rudo
|
"ding dong" "Dag meneer The O hier is uw MAKO 140x40" "Oh, maar die had ik niet besteld hoor, ik ben gewend dat me van alles beloofd wordt" "Nou ja dan neem ik 'm weer mee, zal ik hem naast uw drysuit leggen?" "Ok" "Ok" "goedemiddag" "goedemiddag"
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
"ding dong" "Dag meneer The O hier is uw MAKO 140x40" "Oh, maar die had ik niet besteld hoor, ik ben gewend dat me van alles beloofd wordt" "Nou ja dan neem ik 'm weer mee, zal ik hem naast uw drysuit leggen?" "beste meneer stop eens met iedere keer aan te bellen en al die van de vrachtwagen afgevallen goederen bij mij achter te laten, mijn schuur staat ook al vol met gevonden voorwerpen en die raak ik ook al aan de straat stenen niet kwijt" "Ok" "Ok" "goedemiddag" "goedemiddag"
|
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Michiel.......niet zo lopen janken want het heeft gister heerlijk gewaaid! En je weet het........het gaat pas weer waaien als ik geen vakantie meer heb, dus aanstaande maandag kan je weer los.
|
|
|
JO'Neill
|
Lijkt erop dat je gelijk gaat krijgen Arjen...
|
|
|