Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Bij je profiel kun je zien wat je 2ehands hebt aangeboden. Vast kun je daar dan op klikken, en de boel verwijderen. @ R.B. idd. balen. Vorig jaar was dat een topsessie daar met veel ZO wind. Ook een lekkere temperatuur! Dat hebben we nu ook, alleen de wind laat het gigantisch afweten. Vrijdag maar weer wakeboarden (voor mij voor het eerst in 2 jaar )
|
|
|
ton
Geen avatar
|
haha jaja ron zal me niet snel meer gebeuren!!
heb het toch voor mekaar is effe zoeken.
|
|
|
sjorsie
|
word het zaterdag maybe nog wat? wil dat ding weer een x oppompen
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Nou.........bedankt allemaal voor dit fantastische cadeau voor mijn verjaardag!!! Jullie hadden toch op zijn minst 20 knopen kunnen geven omdat ik alweer 38 ben geworden.
|
|
|
martijn
|
Gefeliciteerd Arjen!
|
|
|
NIELZZZZ
|
gefeliciteerd en zo te zien geef je een aardig feest op je verjaardag drescode oranje zeker ;-)
|
|
|
|
thomasr
|
Gefeliciteerd Arjen,, ik heb nog steeds hoop voor maandag en zaterdag, dinsdag wordt zowiezo wel wat denk ik..
|
|
|
d@ni
|
Felicidades Arjen!!!
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
gefeliciteerd. eneh.... mensen die jarig zijn die moeten niet vragen maar geven. dus........waar zijn die 30 knopen?
|
|
|
Lex
|
Traktereeeen ! Gefeliciteerd!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Gefeliciteerd @rjen! En ik moet weer afhaken voor het wakeboarden. Sinds gisteravond weer met stevige koorts in bed, net als de vorige keer Maximaal wordt ik een keer per jaar overvallen door de griep, maar dit jaar al drie keer
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
toch niet net terug uit mexico? beterschap en Arjen gefeli:)
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Gefeliciteerd @rjen! En ik moet weer afhaken voor het wakeboarden. Sinds gisteravond weer met stevige koorts in bed, net als de vorige keer Maximaal wordt ik een keer per jaar overvallen door de griep, maar dit jaar al drie keer het vaderschap eist zo zn tol ghehehe. I told you, your life is over... wacht maar tot ie op de crèche zit, dan krijg je alle virii van heel Delft en omstreken te verwerken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
wacht maar tot ie op de crèche zit, dan krijg je alle virii van heel Delft en omstreken te verwerken.
Daar gaat hij al een aantal weken heen..... @ Lauw: ik heb er wel de symptomen van
|
|
|
thomasr
|
so hee precies toen ik met mn gat in het zand plofte vandaag heeft er blijkbaar een of andere teringmongool 5 mensen doodgereden...
wtf bezielt die mensen tegenwoordig joh!
ik moet morgen werken dus weet niet of ik nog ga wakeboarden..
|
|
|
Steven A.
|
Als jullie nog gaan wakeboarden waar gaat dat dan worden? wollebrand? ik ben van plan morgen te gaan wakeboarden, word mijn eerste keer even kijken hoe het is. Je moet toch wat te doen hebben als het niet waait Toch nog maar hopen op wind anders komt die nieuwe 7m pas in de herfst uit de tas
|
|
|
d@ni
|
Jammer Michiel van morgen, beterschap !
@ Steven A. : Ik ga iig naar de Wol, uur of 17.00 present. Ik weet niet wie er nu nog meer gaan.
|
|
|
thomasr
|
ja wollebrand inderdaad.. maar ik krijg net aangeboden om morgen misschien mee te kunnen achter een boot, dus ik denk dat ik daar dan voor ga...
|
|
|
d@ni
|
Boot is idd iets leuker als de baan, heb ik afgelopen zaterdag gedaan. Ondanks de onverwachte wind..
Waar ga je varen, op de Kil? Of vlakbij de zuidhaven in Dordt.? Daar heb je heerlijk de ruimte.
|
|
|
thomasr
|
Als het doorgaat gaan we bij de Benedenmerwede ofzooets, zegt dat je wat?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
met enige gepaste vreugde....... maandag, dinsdag én woensdag eindelijk weer eens wind.
|
|
|