Spoon
|
wth is een smacker? maar je boardje bevalt dus wel? of heb je er zelf nog niet op kunnen varen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
smacker = meer plamuur dan stahl. Nee joh tof zo'n 4tje, 1:16 en hard rond zweven! Ik heb zeker wel even op mn boardje gevaren... no worries!
|
|
|
Micky
|
dudes...
bij deze een sneakpeak van mn nieuwe surf waggie! ennuh.. ik ben er of morgen of dinsdag ook bij...
moet ff kijken hoe het gaat met mijn verkoudheid :S...
Vet bakkie, Spoon...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
dudes...
bij deze een sneakpeak van mn nieuwe surf waggie! ennuh.. ik ben er of morgen of dinsdag ook bij...
moet ff kijken hoe het gaat met mijn verkoudheid :S...
Zozo Spoon! Gaat ie gelijk voor een classic (lekker wegenbelastingvrij ) Mooi bakkie, en wees zuining op zo'n stukje historisch automobiel erfgoed Het zijn leuke bakkies die je niet veel meer in het straatbeeld ziet.
|
|
|
thomasr
|
Ik kom vanmiddag misschien nog even naar sluf, ben vervoer aan het regelen maar dat lukt nog niet helemaal.. morgen laatste dag vakantie, dan proberen tijn en ik er zowiezo bij te zijn!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik kom vanmiddag misschien nog even naar sluf, ben vervoer aan het regelen maar dat lukt nog niet helemaal.. morgen laatste dag vakantie, dan proberen tijn en ik er zowiezo bij te zijn! Morgen zeker wind Thomas, beter wacht je daar op. Vandaag misschien aan het eind van de dag, dus dan moet je lang wachten
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
wie gaat er woensdag vanaf een uur of 16:00?? tot zonsondergang? de hele avond laag water dus feesie bouwen op sluf? woensdag wordt overigens beter dan dinsdag, volgens mij.
|
|
|
martijn
|
Woensdag beginnen mijn examentrainingen. maar ik moet eerst leren van mn ouders voordat ik mag kiten . Als ik vandaag en morgen ga leren heb ik een grote kans dat ik woensdag middag/avond wel mag... dan sowieso slufteeeeeeeeeeeeer. maar even afwachten
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
wie gaat er woensdag vanaf een uur of 16:00?? tot zonsondergang? de hele avond laag water dus feesie bouwen op sluf? woensdag wordt overigens beter dan dinsdag, volgens mij. Ik kan eigenlijk niet want ik heb het enorm druk met werk..... ...maar gister ook niet geweest en mijn 7m2 brand in de tas.... Ik ga het proberen, lekker idd. tot zonsondergang. Heeerlijk!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
dik filmpje rudo!!! heb meteen zin om met een wave boardje de golven in te duiken:D
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
wie gaat er woensdag vanaf een uur of 16:00?? tot zonsondergang? de hele avond laag water dus feesie bouwen op sluf? woensdag wordt overigens beter dan dinsdag, volgens mij. Ben er om 16.00 en ga pas weg als het licht uit gaat!
|
|
|
R.B.
|
woensdag kom ik dan denk ook wel even buurten. Moet tot 16.30 werken maar denk dat ik dan eerder naar ter heijden of s'gravenzande ga.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Kijk, met jullie kan ik praten. woensdag lekker in de ballenbak tot het licht uit is. wordt gezellig..... borrelnootje mee?
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zit hier met longonsteking hoop dat ik Woensdag weer mag. Schiet niet op zo.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Geeft Guru Pro eigenlijk op voor een Woensdag?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
He Rudo, leuk filmpje, maarre kan daar voortaan een verrekijker bij? NEE want dan zie je dat het een jetski is! Geeft Guru Pro eigenlijk op voor een Woensdag?
ja man gaat het al wat beter? woensdag:
|
|
|
JO'Neill
|
Gaan er morgen nog meer naar B'dam??
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Balen man, vorige week ook dikke griep gehad Beterschap @ Thomasr: wind trekt aardig aan voor vandaag, wie weet heb je wel prijs Misschien dat ik morgen een gaatje heb, ff kijken of ik dan toch ga kiten, of werk vooruitschuif zodat ik woensdag kan
|
|
|
Spoon
|
ik ga iig morgen...
woensdag moet ik werken..
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Balen man, vorige week ook dikke griep gehad Beterschap @ Thomasr: wind trekt aardig aan voor vandaag, wie weet heb je wel prijs Misschien dat ik morgen een gaatje heb, ff kijken of ik dan toch ga kiten, of werk vooruitschuif zodat ik woensdag kan thx. ach we doen ons best! Is kijken of ik fit ben een Woensdag dank voor het overzicht Rudo!
|
|
|
TtHoM@s
|
Jow, boyzss van kitehigh,
k weet niet of jullie het door hebben maar er begint langzamerhand een windje op te steken, eind van de middag varwacht ik toch wel een 20 knopen,
maar waar hange jullie uit ?
groetolss T
|
|
|
thomasr
|
@ thomas ik ben er misschien op slufter vanaf 5 uur tot vanavond...
|
|
|
Ron Rodeo
|
Een zeebriesje is goed voor de longetjes.
|
|
|