El Banditos
|
nauticlink geeft aan dat rond 14:00 de wind weer zou moeten aansterken en dan heb je rond 17:00 een BFT5.
Nu maar hopen dat het klopt
|
|
|
martijn
|
iig nog geen windje om vrij te nemen nu
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mss morgen: (KNMI) Overdag schijnt geregeld de zon en vooral in de ochtend kan er in het noorden en oosten van het land nog een enkele bui vallen. Het wordt ongeveer 17 graden. Er staat een matig tot vrij krachtige west-noordwestenwind, kracht 4 of 5, bij de Wadden af en toe krachtig, kracht 6.
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Oostduinkerke
volgens mij komt er een front met opklaringen en wind van frankrijk, momenteel bereikt het onze kusten...
oostduinkerke belgium
Laatste update: 13:08 uur
Windsnelheid: 19.8 knopen (10 m/s, 5 Bft) Windstoten: 19.8 knopen (10.2 m/s) Windrichting: 270 graden (W) Buiten temperatuur: 15 °C Watertemperatuur: 15.6 °C Waterstand: -88 cm NAP Zon op: 05:42 uur Zon onder: 21:5
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Er wordt hier wel een beroep gedaan op mijn flexibiliteit zeg? Komop met die 26 knopen die ons eerst beloofd waren! Dit hoeven we niet te pikken hoor? Ik ga het "weer" ontslaan als het zo doorgaat…
|
|
|
Spoon
|
lol... nou idd. is toch te erg voor worden.. zo veeleisend zijn we toch ook weer niet misschien kunnen we de bond erop aanspreken
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
en foetsie weg is de wind en de voorspelling..jammer:(
|
|
|
rocket man
|
alweer z'on vreemde constellatie dit keer van hoge druk gebieden, en als je ziet hoe ver die isobaren van elkaar weg zijn betekent dit een lauw luchtje
|
|
|
drifter
|
ik zie ook weinig isobaren bij elkaar in belgie, daar waait het 20 kn ofzo volgens de meting....
|
|
|
Spoon
|
is denk ik een belgische wind. die zijn sowieso anders
|
|
|
Wesley
|
is het nou wel of niet de moeite waard om rond 5 uur bij zee staan met een prima windje ofnie?
|
|
|
martijn
|
ook oostvoorne nu 12 knopen!
|
|
|
Spoon
|
moet dat met een uitroepteken martijn ??
|
|
|
martijn
|
jaaaaa! hopenlijk trektie door moet die vraag met twee vraagtekens ?
|
|
|
Spoon
|
touche Maar inderdaad, ik vroeg die vraag zo vragend dat 1 vraagteken niet voldeed ik hoop dat die aantrekt maar vrees hetb ergste .. " Beter een dag niet gekite als een jaar niet..."
|
|
|
El Banditos
|
als het goed is moet ie bij trekken volgens nauticlink, daar stond al dat hij rond 1400 uur even zou wegvallen maar daarna weer sterker zou terugkomen.
Let's hope
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
aantrekkende wind nu komt wss door de regenbui..
|
|
|
martijn
|
dacht ik ook al lauw, hij is nu weer weg
De windsnelheid 10m. op 11 juni 2009, 14:50 uur is 5.5 m/s De windstoot op 11 juni 2009, 14:50 uur is 6.7 m/s
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hij komt zo nog wel, ga lekker uitwaaien! Ik ga ook sporten, nl de avond4daagse . Hoop op morgen, dat het nog een paart knoopjes meer gaat doen.
|
|
|
R.B.
|
Rudo avond 4 daagse was gisteren toch al??? En ik heb me nieuwe board dus kom de uwe zo snel mogelijk brengen.
Vanavond 17 kn.
|
|
|
Spoon
|
r.b. tis toch een vierdaagse (m.a.w. 4 dagen lang )
|
|
|
|
martijn
|
Robin, welk boardje heb je:D?
ik ga de 09 zen ff testen en als het wat is kopen;)
|
|
|