Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Uhm jongens, ik denk dat ik dit totaal in het verkeerde topic doe, maar ik wil graag ook een plaatje bij mn naam.. Hahaha, had het al eens aan Thomasr gevraagd maar daar is niks van gekomen en zelf kan ik het niet echt vinden... Kan iemand helpen? Hoezo verkeerde topic? Als je wat wil weten is op dit topic alle kennis aanwezig... Even zonder dollen. Op je avatar naam klikken, dan onder "profiel weizigen", op "forumprofielinformatie" klikken, daar kan je een foto toevoegen onder "ik wil mijn eigen avatar uploaden", dan bladeren, foto kiezen, en onderaan "verander profiel" klikken. veel plezier ermeen.
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
mss nog een zomeravondsessie op de playa vnaaf...
In de namiddag ga ik er waarschijnlijk heen - liever kom ik er niet met deze windrichting - om wat materiaal te testen. Hopelijk blijft het zonnetje goed schijnen tegen de voorspellingen in voor lekker thermisch effect
|
|
|
Mriek
|
20 knopen met een 10m is zo'n beetje de lekkerste combi die er is!
Vind bier met een BBQ ook wel een goede lekkere combi Mwah doe dan maar een zwijmelfilm en heel veel chocola Have fun iedereen die gaat! Ik heb een date op de kinderboerderij.
|
|
|
Spoon
|
Have fun iedereen die gaat! Ik heb een date op de kinderboerderij.
...met een geit? neej hoor mriek. Hardstikke leuk! Als je in je leven erachter komt dat je eigenlijk al meer dan een jaar of 10 niet meer op een schommel heb gezeten of naar de boederij bent geweest om met een lammetje te knuffelen dan heb je toch echt wat gemist.. ik ben afgelopen dinsdag naar de sneak preview geweest en daar was "the proposal" met sandra bullock en een dude die alle meiden en homo's wel kennen bij naam en ik alleen van gezicht (is echt een feit ik was namelijk met drie homo's op stap ) maar het is wel een hele leuke film. (in de trand van zwijmelfilm/chickflick etc, etc.)
|
|
|
|
Eem
|
Uhm jongens, ik denk dat ik dit totaal in het verkeerde topic doe, maar ik wil graag ook een plaatje bij mn naam.. Hahaha, had het al eens aan Thomasr gevraagd maar daar is niks van gekomen en zelf kan ik het niet echt vinden... Kan iemand helpen? Hoezo verkeerde topic? Als je wat wil weten is op dit topic alle kennis aanwezig... Even zonder dollen. Op je avatar naam klikken, dan onder "profiel weizigen", op "forumprofielinformatie" klikken, daar kan je een foto toevoegen onder "ik wil mijn eigen avatar uploaden", dan bladeren, foto kiezen, en onderaan "verander profiel" klikken. veel plezier ermeen. Dankjewel! Het is gelukt haha..
|
|
|
richard
|
6,2 m/s en still rising.... Ik zie het positief in voor vanmiddag Welke check jij dan Michiel ? Op actuele waterdata maar welke meetpunt, hoek van holland ?? Denken jullie dat het nog zin heeft om vanmiddag rond 16.00 te gaan met de 14m2 (of 12m2) torch en een lang board ??
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
idd. HvH De wind neemt nog steeds toe, en het zonnetje laat zich hier geregeld zien in Delft Maar of het zin heeft richard is ook een stuk puur geluk, en welke spot je neemt. Op autostrand bijvoorbeeld komt de wind over land waardoor hij afremt. Je hebt dus meer m/s nodig als normaal om dan goed te kunnen varen. Op de noordzee (blokkendam bijvoorbeeld of Ouddorp) heb je wel wind van zee, die krachtiger zal zijn omdat er geen opstakels zijn die de wind daar af kunnen remmen. Maar daar moet je weer rekening houden met golfslag, chop en stroming die ook weer iets meer m/s vereisen als normaal op playa.
|
|
|
|
richard
|
Oke, ik check gewoon nog even om 16.00 en beslis dan wat ik doe. Zou nog wel 2 uurtjes mee willen pikken. Heb m'n shotje wind nodig want m'n hand begint al weer te trillen.
|
|
|
D@VE
|
vang je niet wat meer knopen op de slufter??
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
slufter met Noord? mwah... hooguit op het naaktstrand maar dan heb je wel meer powah nodig om door de golven te komen. playa = lekker vlak. ik ben helaas slachtoffer van vaderdag - de omgekeerde wereld!
|
|
|
D@VE
|
ik wou m'n vader nog verassen met goeie onvoorspelde wind. Moet wel gaan lukken, anders moet ik snel nog even een bloemetje halen bij de benzine pomp.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ik wou m'n vader nog verassen met goeie onvoorspelde wind. Moet wel gaan lukken, anders moet ik snel nog even een bloemetje halen bij de benzine pomp.
nee kijk het zit zo: ik BEN de vader, en er is een feestelijk maaltje voor me geregeld. mss daarna nog...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Blokkendam = Slufter Playa is idd. vlak, maar ook vlagerig en een stuk minder wind daar. Dus dat voordeel gaat niet op. Idd. check ik nu ieder uur de stand. Gezien het feit dat het zonnetje zo fijn schijnt denk ik dat het zeker moet gaan lukken van de middag/avond @ Rudo: die commerciele prut duurt niet tot na het eten? En op zondag moeten je dochters toch heeeeel op tijd naar bed?
|
|
|
D@VE
|
nee kijk het zit zo: ik BEN de vader, en er is een feestelijk maaltje voor me geregeld. mss daarna nog... Ben zelf ook vader, maar voor mij hadden ze hetzelfde cadeautje in gedachten als ik voor mijn vader. Hoe dan ook, ik hoop dat alle vaders en toekomstige vaders (niet vaders) nog een goeie sessie meemaken VANDAAG. (dit geld trouwens ook voor alle moeders en niet moeders, zoons en dochters en andere wezens die kunnen kiten)
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
@Mriek; Wat kan jij boos kijken zeg Vrijdag kwam ik net aan (+/- 17:30) en toen gingen jullie weg........ Was het gister nog een beetje te doen @ the playa? Was nog even wezen kijken op de motor , maar zag niet veel beweging op het water.... (wel veel kites in de lucht) Vrijdag was wel top; 17:30 tot dat de wind op was.... Voor het eerst een frontroll geland! Woehoe!!!
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
@Mriek; Wat kan jij boos kijken zeg Dat kun je haar niet echt kwalijk nemen, ze zat met ons opgescheept die dag.
|
|
|
Eem
|
Idd. check ik nu ieder uur de stand. Gezien het feit dat het zonnetje zo fijn schijnt denk ik dat het zeker moet gaan lukken van de middag/avond En als de wind vanavond blijft, waar gaat u dan heen?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ik ga iig geval naar playa, want heb een beginner mee. Zonder beginner zou ik daar niet heengaan, maar lekker naar de Noordzee (scheveningen, ouddorp, hoek van holland) waar de wind lekker clean van zee komt. Ik ben er ws. om een uurtje of 1930 Op dit moment over de 8,2 m/s Op scheveningen wordt al hard geboekt http://www.scheveningenlive.nl/beach1.html
|
|
|
Eem
|
Oke dankjewel! Ziet er lekker uit op die webcam! Nog even leren voor de toetsweek en dan ga ik ook denk ik maar even
|
|
|