richard

|
Heeft last van winddepressie. Zit weer aan de Fukitol. 
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Er is een kansje voor vandaag in de middag. Ze geven 5 Bfrt op (tijdelijk)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik zit al start klaar! Heb wel verdomd veel zin om ff te varen zeg.
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Anders ik wel. Heb hier een nieuw board staan wat hoognodig ontmaagd moet worden  Ik kan vandaag helaas niet, maar zal voor jullie duimen op wind. Ik denk zondagavond meer kans overigens... Zie de kansen somber in dat ik snel weer een kans krijg je 10m2 te testen, Le@n 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zie de kansen somber in dat ik snel weer een kans krijg je 10m2 te testen, Le@n  Dat gaat echt wel goedkomen Michiel! En als het zover is hebben we hopelijk veel wind en is uit een normale richting. Ben benieuwd naar je bevindingen van het board als je weer los kunt. Moet me eigenlijk ook gaan fixeren, want mijn pro-x board begint uit elkaar te vallen na jaren van trouwe dienst.
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Er is tegenwoordig veel meer comfort beschikbaar in boards dan een jaar of 2 a 3 geleden, zonder in te leveren op low-end en snelheid. Vooral dat we nu steeds vaker moeten varen in chop en op zee is dat wenselijk. Ik hoop daar wat licht in de duisternis te kunnen maken  Overigens heb ik even Lauw's Youri Zoon van Brunotti kunnen bevoelen (een langere periode van diefstal kan Lauw snel tegemoet zien ), en dat is ook niet verkeerd, om maar bij je vertrouwde merk te blijven 
|
|
|
Spoon

|
iemand nog een 12 volt electromotor liggen? Die Bazaki winch is toch een mooi apparaat.. kunnen we toch je boardje testen michiel 
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
iemand nog een 12 volt electromotor liggen? Die Bazaki winch is toch een mooi apparaat.. kunnen we toch je boardje testen michiel  Wollebrand is 15min van mijn huis. Dat is een heel veel pk's electromotor. Maar wel een maf ding van die Bazaki boys. Nadeel is dat je hem iedere keer moet uitrollen. Dat hebben ze bij de Wollebrand beter aangepakt  Als het volgende week niet waait zie ik weer een Trefpunt Rotterdam wakeboard treffen aankomen.... (dit keer neem ik geen foto's  )
|
|
|
Spoon

|
Wollebrand is 15min van mijn huis. Dat is een heel veel pk's electromotor.
jah hallo!! zoveel geld heb ik niet hoor om elke keer te gaan  bovendien heb ik het nog nooit gedaan dus op een een of andere manier vind ik het dan weer zonde omdat ik toch meer in het water lig dan aan de kabel..
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Wat dacht je dat een accu kost die die motor van de bazaki's kan aandrijven? Daar kun je rustig een jaarabbonement voor kopen 
|
|
|
The O

Logs: 0 | 68 uur
|
Ik zit al start klaar! Heb wel verdomd veel zin om ff te varen zeg. nee, gasten dit wordt een Danspas weekend om even af te kicken van je sport. Examen feesten aflopen en gewoon naar binnen lopen als of je iemand ken, festivals bezoeken en natuurlijk voor velen credit punten bij vrouw\meisje verdienen. @le@n, die 5bft moet wel snel komen anders wordt het file rijden
|
|
|
Spoon

|
Wat dacht je dat een accu kost die die motor van de bazaki's kan aandrijven? Daar kun je rustig een jaarabbonement voor kopen  tuurlijk niet  ik werk bij irado! het KGA (klein gevaarlijk afval) depot staat vol met accus.. van vrachtwagen tot heftruuk.. keuze zat  ...
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
@le@n, die 5bft moet wel snel komen anders wordt het file rijden
De bewolking komt teveel onze regio over, waardoor het gewenste thermische effect niet echt kan opbouwen ben ik bang. Op AWD blijft de windopbouw ook hangen  @ Spoon: en die zijn nog goed, die accu's? 
|
|
|
Spoon

|
meetsal kwestie van gedistileerd water bijvullen  tuurlijk zitten er accus tussen die minder goed werken  maar dat is daar het voordeel.. je pakt een weekje later zo een andere  ..
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Oke, top!
Dat is wel een project overigens. Ik vraag me af waar ze die motoren vandaan hebben.
|
|
|
|
R.B.

|
Hallo zie ik daar dat mijn wakekunsten weer vertoond moeten worden. HAHAHAHAHAHAHAHAHa
|
|
|
rocket man

|
Hallo zie ik daar dat mijn wakekunsten weer vertoond moeten worden. HAHAHAHAHAHAHAHAHa
best wel laf in zo'n situatie stok los te laten. Ging je voor de daily facial??
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
Hehehehe, blijft legendarisch die foto!  Robin, ik zou er 1 laten printen en inlijsten. wordt trouwens weer houtje bijten komende tijd.  Hopen dat het niet zo'n periode gaat worden van 6 weken geen wind of zo.... KNMI: Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit: donderdag 02 juli tot en met zondag 05 juli 2009 Aanhoud warm weer en 30-40% kans op een onweersbui.  %$#$% blazen mot ut!
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
Nou kom maar op met die wind, heb i.i.g. al genoeg credits opgebouwd bij het vrouwtje deze zomer, wat een k*tzomerwind.....
|
|
|
|
richard

|
Weer geen wind. Dan maar de Michael Jackson special om 22.00.
Z'n muziek blijft geweldig, vooral de ouwe nummers. Beetje tranentrekken voor de TV (wel vanuit de tuin uiteraard) met Corona erbij.
|
|
|
martijn

|
iemand nog een 12 volt electromotor liggen? Die Bazaki winch is toch een mooi apparaat.. kunnen we toch je boardje testen michiel  Wollebrand is 15min van mijn huis. Dat is een heel veel pk's electromotor. Maar wel een maf ding van die Bazaki boys. Nadeel is dat je hem iedere keer moet uitrollen. Dat hebben ze bij de Wollebrand beter aangepakt  Als het volgende week niet waait zie ik weer een Trefpunt Rotterdam wakeboard treffen aankomen.... (dit keer neem ik geen foto's  ) zoiets had ik pas ook, dat is echt niet goed voor je nek!! 
|
|
|
richard

|
Guys,
Wat is de beste low-end kite in de markt ? Ik heb nu een 10m2 banditdos. Superkite, alleen als er echt weinig wind staat, zeg 11/12 knopen, dan is het net te weinig.
Is er één superkite die mijn quiver nog aan zou vullen ?
Banditdos 14m2 ? (zelfde bar) waroo 13m2 ? (goedkoop) of iets anders ?? de zeeko ??
|
|
|