Dennuzzz
|
Volgens mij zijn de eerder genoemde weersvoorspellingen alweer flink ingezakt? Ik zie nu nog maar 17/18 knopen voor het weekend:O
Nog mensen die zometeen naar Autostrand gaan?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
vandaag is gewoon gecancelled... morgen mss? ik zeg niks meer over windverwachtingen...
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Zie toch nog echt goede windverwachtingen en waait hier nu zelfs al goed.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
windje ff draaien en dan gaat ie wel los denk ik:) en anders weer goed nieuwe tricks oefenen:)
|
|
|
El Banditos
|
zie voor komende week wel weer leuke voorspellingen, helaas dat ik waarschijnlijk niet kan, tenzij blessure dan al weg is
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Het ziet er overal toch goed uit voor een strakke sessie op de Playa als ik op de Guru's en de vliegerweers check!!
Wie gooit nog meer zijn haren los vanmiddag op de Playa? Ik val om een uur of 15 op de klep!!
Roept u maar.....
|
|
|
Matthijs?!
|
Geloof mij maar luister niet naar de verwachtingen maar kijk eens naar buiten er staat nu al wat wind hier ik gok een knoopje of 16 dus knoopje of 18 zeker bij autoplaya. Ik ben er vandaag te zien of er moet tussen nu en een uur tijd een gigantische regenbui komen;)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
vandaag is gewoon gecancelled... morgen mss? ik zeg niks meer over windverwachtingen...
De wind is vanmiddag pas vanaf 14u stabiel. Dat geeft je eigen guru.PRO ook aan Of bedoel je dat je vanmiddag niet kunt kiten (hier nog een )
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Looks nice!
@ H2H: ik zeg: inleveren! Wat een mooie kite En altijd lekker om te zien die fabriekskreukeltjes in het doek van de eerste keer opvouwen en transport gefeliciteerd H2H. Ik ben benieuwd naar je 1ste ervaring.
Dankje, dankje, het is idd een mooie kite, echt een mooi disign. Nix inleveren Michiel.. Je mag haar alleen even testen. Henk Jan ik ben ook erg benieuwd naar de eerste ervaring, de 9m had zo´n goede eerste ervaring dat ik er gelijk 1 wilden kopen, dus het komt vast wel goed.
|
|
|
|
Lex
|
Word een mooi weekend
|
|
|
ozdakiteman
Gast
|
H2H Hele mooie kite m'n vriend Kan zien waar het geld zit... Ben benieuwd hoe die CKoe bevalt.
|
|
|
R.B.
|
Moeeeeeeeeeeeee
|
|
|
|
R.B.
|
eerst ik even daarmee vandaag haha
|
|
|
Hard2Handle
|
Wat een lol hier weer op het forum... @Michiel, Robin (of iemand anders) nog naar da noordzee na het werk vandaag. @Ozdakiteman ben zelf ook wel benieuwd, hopelijk vandaag testen.
|
|
|
Hard2Handle
|
Heb in alle verhuisdrukte weinig meegekregen hier de laatste tijd,
@Mriek wanneer ben je over in je nieuwe huisje dan? Post hier je adres maar komen we even een feestje bouwen daarzo.
|
|
|
Mriek
|
Komen sjouwen mag je! 1 augustus! Maarreh, jullie zijn welkom hoor. Dan laten we voor mijn deur onze kites op en varen we onder de Erasmusbrug door. Staat stiekem op mijn wensenlijstje, maar daar zal het ook wel altijd op blijven staan. Ben vanavond van de partij @ playa! Wie nog meer?
|
|
|
Spoon
|
ik heb ook al een paar keer de neiging gehad om een stuk van de schie of van de waterweg te gaan kiten.
Bij de maasboulevard aan de overkant heb je zo'n zieken eiland. Mensen met een ernstige of besmettelijke ziekte werden daarop gedropt. Zou ik wel is naar toe willen kiten.. maar jah.. open vaarwater he :S.. wordt vast niet op prijs gesteld.
|
|
|
|
|
Hard2Handle
|
Het weekeind mag ik ook rossen van de baas dus dat komt allemaal goed. Maak je maar geen zorgen, geld hebben we niet maar wel veel spullen...
|
|
|
|