|
d@ni
|
Ja man, dat zijn wel de mindere berichten! Sterkte aan je zus. (en jij en de rest ook natuurlijk)
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ja MB-D eerst mijn opa, dan mijn studievertraging toen nog die verbouwing die nu al 6 weken duurt (daarbij ook nog de auto kapotski), lekkage en dan dit ook nog er even bij. Ik heb mijn portie voor dit jaar al gehad! Hoop toch ergens in Augustus te gaan kiten en aankomende week(en) veel foto's te verkopen.
|
|
|
d@ni
|
@ Snackyman : Lijkt altijd wel alsof die klote dingen altijd tegelijk komen vind ik. Idd maar hopen dat je nog ff kan kiten om weer wat afleiding te geven. Dudes en dudette, vanavond nog playa gangers?? Buiten lijkt het te waaien maar geen 7m wind zie ik. Ik heb ook alleen de 11 bij dus das macht nichts. Ik kijk het ff aan, misschien na het werk...
|
|
|
madvisionz
Gast
|
Wat denken jullie, rond 4en nog de moeite om richting playa te gaan? Ik twijvel nog......
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Wat denken jullie, rond 4en nog de moeite om richting playa te gaan? Ik twijvel nog......
Als ik jouw was had ik het wel geweten! JA, met ene 8je of 9tje of iets groter. Lekker rossen man, misch. wel regen maar boeie! Ik had het zo mooi geregeld, dat ik zo naar Ouddorp vertrek, maar ja nu wel zonder kite omdat ik tog geen boardje meer heb.. Nu een kwestie van wachten op me nieuwe Skywalker ogja! Kan ik tot dinsdag lkkr even uitrusten, en blijven zoeken voor me Pro-x @ ouddorp!
|
|
|
d@ni
|
het waait iig prima!! Ook voor 11m
|
|
|
|
Helix12
|
Was vandaag super dagje op de Bdam!! Stond echt een lekker windje, beetje veel duits volk alleen..
|
|
|
Wouter
|
Zo...ondanks mijn kleine formaat voelde ik me vandaag een sterke kerel en ik dacht ik doe is gek en laat de diablo 12 even uit... Ben 20 cm langer en heb tijdens 3 dubbele lifts tot aan kijkduin precies gezien waar de duinen eventueel nog wat opgespoten moeten worden voor een goede kustwering. Die Zeekoe van H2H valt ook lekker op. Ik wou je nog even gedag zeggen maar de verleiding om die kite weer de andere kant op te klappen was elke keer te groot.
|
|
|
El Banditos
|
@jesse: nice man, welke skywalker heb je besteld? Ik heb sinds 2 weken mijn skywalker binnen en is echt een top board.
|
|
|
Lex
|
Mm veel plezier vrijdag dudes en dudettetje, ik ga lekker werken De meeste gaan 's avonds Herr Lex Ik heb gewerkt van 6 uur sochtends tot 8 uur s'avonds frau Michielke Morgen weer lekker playa
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Die Zeekoe van H2H valt ook lekker op. Ik wou je nog even gedag zeggen maar de verleiding om die kite weer de andere kant op te klappen was elke keer te groot.
Was goed gepowerd met de 11m Notus , had beter m'n 7m kunnen gebruiken , maar moest met m'n nieuwe kite rossen. Zag ook in de verte een Rodeo maar wist niet of jij het was, anders was ik effe naar je toegekomen. Was een lekker avondje met dat zonnetje. Wie morgen waar!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
playa was weer goed! je zal maar om 5 uur zijn weggegaan.. daarna ging de wind echt aan! hoorde dat een zekere Sjoerd nog wat leuke plaatjes heeft geschoten? weet je nick niet. hopelijk lees je dit ff..
|
|
|
|
thomasr
|
Jongens jongens wat heb ik een lekker daagje gehad zeg!! ik ben een gelukkig mens.. lekker kunnen loopen met de 8 en oo wacht hard gecrasht helaas. Leon ook lekker aan het rammen zag ik, heb je nog lekker gepowerd gevaren nadat ik wegging of wat?
|
|
|
|
Lex
|
jaa was ook maar 1 dagje zo extreem, anders werk ik nu in de vakantie 23 uur per week, dus valt wel mee . Zie je morgen!!
|
|
|
thomasr
|
Veel plezier morgen! ik ga bij mn oma de tuin doen...
|
|
|
Spoon
|
kiten??
wat is dat?
|
|
|
richard
|
Is iedereen al op het water ? Sta net op en zie dat AWD nu nog op een mooie 8m/s staat maar met een duidelijke knik naar beneden.
Zou het nu nog zin hebben ? Op de beachcam scheveningen zie ik ze heel veel sinussen om weg te komen.
|
|
|
Lex
|
Hij word zeker goed vandaag, mark my words
|
|
|
thomasr
|
Ik zit hem flink te verbijten hier
|
|
|
R.B.
|
Hij was zeker lekker en had absoluut geen spijt dat ik me 11 had opgezet. Ook de uitgehaakte 720 gingen makkelijk had er misschien wel 1480 van moeten maken. De golven waren idd lekker gisteren op de sluf die kwamen wel heel mooi binnen zeg.
En Michiel ik was het gisteren vergeten en zo te zien iedereen hier maar nog gefeliciteerd. Hoe voelt dat nou ouwe???? kusje hahahaha
|
|
|