thomasr
|
Haha mriek oke dan! zou 10 voor de zekerheid meenemen, als ik de kans heb neem ik altijd alles mee, je weet nooit wat de wind doet! morgen kan ik waarschijnlijk alleen 1 kite meenemen vanwege een fietstochtje wat ik eerst moet maken... hahah hijo del viento het concept is nu al gepatendeerd en mn vader houdt het alleen beschikbaar voor insider
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
zou 10 voor de zekerheid meenemen, als ik de kans heb neem ik altijd alles mee, je weet nooit wat de wind doet!
Idd Mriek luister naar deze weize man.
|
|
|
thomasr
|
nja weize man... heb al vaak genoeg gehad dat ik of alleen een te grote of alleen een te kleine kite bij me had,, en dat K U T gevoel wil ik anderen besparen... als je toch plek in de auto hebt zou ik hem er lekker in gooien hoor!
|
|
|
D@VE
|
he Mriek zorg je dat je footpads goed vast zitten dan . Die heb je morgen echt wel nodig hoor!!! @Dani ga je morgen ook nog naar autostrand, ik ben rond 14:00 uur klaar. Ik mocht nog eens op je boardje varen. Kijken of die echt lekker vaart door de chop van Oostvoorne.
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Morgen ga ik naar de brouwersdam.
Ik rijd weg om half 9 (ja, 's ochtends) en kan langs bijvoorbeeld centraal station.
mocht er iemand mee willen, tot 12 uur kun je me pm'en. (ik heb plek voor 1, max 2 met weinig gear ivm klein wagentje :-)).
ow, ik ga terug als de wind weg is en neem een 6 en 10 mee
|
|
|
thomasr
|
fotos van vanmiddag zonder een centje golfslag
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
hijo del viento,
De tip voor Mriek van Sergi over de footspads is er ook 1 voor jou.
Ik wil je morgen niet weer jankend langs de kant zien staan, haal eerst anders effe een potje loctite, gaan ze voorlopig niet meer los!!!!!
Iedereen veel plezier morgenochtend, deze stumper gaat eerst even werken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Leuke foto's thomas! Idd. kun je strapless veel low-end uit een waveboard halen. Uit de mijne ook, maar met voetbanden erop is het knudde Waar gaan we morgen heen jongens? Er zijn wat mensen die de Zeeko willen testen, dus ik overweeg playa... Maar Slufter is beter met West morgen hoog om 8:55u, laag om 15u
|
|
|
D@VE
|
Hijo del viento, spaanstalig?? @Cult(ure) boy. Gebruik je echt locktietuh of draai je ze gewoon goed aan? K'wil morege toch echt een backroll loop proberen, ken ik beter een backroll combineren met een downloop of met een echte loop?? Denk dat morgen de mildere variant beter is om te proberen, aan de andere kant NO PAIN NO GAINE (spel ik dit goed?_)
|
|
|
|
hans
|
ik hoop er morgen ook een uur of 3 er te zijn
|
|
|
D@VE
|
Mart, zolang je die leading edge maar niet op m'n hoofd klettert vind ik het best
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Mart, zolang je die leading edge maar niet op m'n hoofd klettert vind ik het best
Whaha zal er proberen op te letten
|
|
|
Jeroen89
|
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en ben sinds kort ook getroffen door het virus. Nu heb ik mijn lesjes gevolgd en wil ik zelf graag gaan beginnen. Heb inmiddels ook een set aangeschaft en hoop hiermee morgen het water op te gaan op het oude autostrand in Oostvoorne. Het enige waar ik me nu druk om maak is dat ik alleen nog maar een 12 m2 heb van Nobile. Ik zag dat in de middag de wind wat ging afnemen dus misschien kan ik dan nog wat metertjes proberen te maken.
Is dit volgens jullie echt te groot of moet het kunnen? ennnn gaan er morgen nog meer mensen richting Oostvoorne, misschien kan ik dan voor wat tips en hulp terecht?? alvast bedankt!
Jeroen
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Hoi Jeroen, welkom. Het hangt van jouw gewicht af of jij morgen kunt gaan. Ik zou de morgen even vergeten, dan denk ik dat het vrij regenachtig zal zijn met aardig wat wind en vlagen. Eind van de middag, begin van de avond ziet er een stuk gemoedelijker uit en, aangenomen dat jij een kilotje of 75 - 80 bent denk ik dat het wel moet kunnen met je 12 morgenmiddag. Als je gaat: let gewoon even op wat anderen varen en vraag gewoon op t strand om tips, hulp en advies. check ook bijvoorbeeld www.actuelewaterdata.nl voor de actuele wind morgen. Enjoy :-)
|
|
|
Jeroen89
|
Hey thnks voor je mening, ik ben op het moment een kilootje of 87. Ik ga morgen wel gewoon richting Oostvoorne en kijk daar wel even wie waar mee vaart en beslis dan wat ik doe.
Laters
|
|
|
Mriek
|
Nou dat belooft een gezellige boel te worden morgen op Playa! Michiel, ik zou maar daarheen komen! Thomas, je hebt echt helemaal gelijk, maar 2 kites en board mee in de trein is zwaar arelaxed. Mensen moeten al zo lachen om 2 tassen op pootjes. Maar uiteindelijk komt het er toch op neer dat ik ze meesjouw, want langs de kant staan is inderdaad geen optie!!! Maarreh, op de fiets? Die hard! Hoever? Schroeverdraaier ligt paraat Sergi! Goed dat je't zegt, die zat in de verhuisdoos en heb geen zin om weer het hele strand af te struinen als schrewdriverbeggar. Tot morgen allemaal! @ Jeroen, 't is echt afwachten hoe sterk de wind gaat afnemen. Afhankelijk van je gewicht lijkt een 12 me wel erg groot voor morgen. Ik zou www.actuelewaterdata.nl even goed in de gaten houden. Edit: sow de postst volgen elkaar in rap tempo op en dat op dit tijdstip. Kan niemand slapen vanwege de voorpret? Maarreh Jeroen, met 87 kilo moet je het wel redden in de middag, maar dan nog, hou het verloop van de wind ff goed in de gaten. @ windjochie: goed om je heen kijken morgen, dan valt het kwartje wel.
|
|
|
dimitri
Gast
|
@ Sergie Zowel je Engels als Nederlands is knudde.
|
|
|
Spoon
|
het regent en het onweert buiten in schiedam..
hoop voor jullie dat tegen de tijd dat het licht is dat er minder regen en onweer in de lucht is..
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Nou, het is nu licht en ik moet zeggen: Het valt mij mee!
Ik had nu ook nog wel storm, regen en onweer, verwacht. Maar het is droog, actuele waterdata en buienradar zien er goed uit.
Dat wordt best een leuk dagje vandaag, veel plezier iedereen!
|
|
|
richard
|
Sooww, het gaat los vandaag. Wie gaat waar heen? MB, H2H ? Wordt weer een gezellig dagje. Overigens laatst ook een schroef uit m'n footpad losgesprongen . Weet iemand of ze bij eurofun loctite hebben. Had ik al eerder een tip over gehad. Dan schroef ik de boel eerst even goed vast voordat ik de plas op ga. Tot dadeljk dames. Ben er rond 13.00
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik denk dat ik maar eens ga spelen op autostrand. emmertje mee, zeefje mee, schepje mee.
|
|
|