jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
whawhaha.. kzit van uit ouddorp, met een mobiel, te typen. dang wat een techniek! kan alleen de "enter" niet vinden. gisteren op de foto met aaron hadlow, haha hij s net zo lang als mij. niet egt spectuculaire op b'dam. khoop zat. of ma. beetje wind voor me 11! wind sites werken niet egt goed van af me buurmeisjies mob. yoo! kga pitten, mzz
|
|
|
Lex
|
Lex wanneer kan je weer varen? Kunnen we misschien binnenkort samen kneuzig gaan kiten. volgens mij begint de warmte te stijgen hier op kantoor want er komt weinig nuttigs meer uit mij of mijn collega's. pfffffffffff
Ik mag over een weekje weer het water op , maar ik moet eerst helaas 2 weken in chersonissos verblijven. ik vertrek maandag al
|
|
|
d@ni
|
Veel plezier daar Lex! Dudes, ik zie voor morgenochtend vroeg een kleine 16knp aankomen!! Zou het dan toch?
|
|
|
El Banditos
|
yo waar zie je die staan dan? ga ik ook eens voorzichtig gluren voor hij weg gaat
|
|
|
d@ni
|
ik zag het op windguru maar dt is nu weer naar beneden gesteld, nu staat er weer voor zondag avond iets.
Morgenochtend vroeg maar ff kijken wat ie doet.
|
|
|
El Banditos
|
ja het is drama, het veranderd om het half uur. Ik denk dat we gewoon komende week even niets moeten verwachten.
|
|
|
|
d@ni
|
dudes nu op hvh :
De windsnelheid 10m. op 07 augustus 2009, 16:20 uur is 7.2 m/s De windstoot op 07 augustus 2009, 16:20 uur is 8.4 m/s
|
|
|
|
|
jesse.
|
@ron rodeo, nou dude! tege de avond op b'dam ging het zand stuiven!! dan is het tog 5bft? lkkr gerostt heel me handen zijn open.. morgen misch. weer? voor de rest was het s ochtens ffies wat enstorte weer, Maar tegen de middag werd het tog een knoop of 13 minimaal dacht ik. danng, veel gekke dingen gezien; -ventjes van net 10 met 12mtrs die gingen varen, en hun zusjes uitscheld met niks tievus wijf, waar van de papa er niks van zij. etc. kites uit 1999 of ouder. kmoet wel zegge dat ik ben weg gestuurd uit de pool, maar het was er gewoon bijna zaliiiggg! (en er waren geen tot egt amper badgaste). wel veel golven, ook een kunst om daar in te varen... mzz
|
|
|
jesse.
|
dang kzie wat domme fouten. maar buiten de pool stond aardig golf slag(bedoelde ik)! kwou ng ffies vragen: als k wakestyle trick, kbedoel unhoockdd moet ik tog me safty aan me chickn loop ffies (aanvast) doen?!!
|
|
|
Lex
|
nee tuurlijk niet, is nergens voor nodig. Alleen als je gaat paasen is het makkelijk omdat je dan niet naar beneden dondert, al is dat met die sle kites toch wel zo als je de stopper niet gebruikt haha . Ik heb hem laatste tijd gewoon aan de safety, hij is dan sneller herstart dan aan de CL bij mij, omdat die al naar de hoek drijft als je hem binnenhaald.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Ze hebben de windmolen weer aan gezet, a.s. woesdag en vrijdag zijn er windjes in NL!!! Nu nog hopen dat het iets meer wordt!!!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@ron rodeo, nou dude! tege de avond op b'dam ging het zand stuiven!! dan is het tog 5bft? lkkr gerostt heel me handen zijn open.. morgen misch. weer? voor de rest was het s ochtens ffies wat enstorte weer, Maar tegen de middag werd het tog een knoop of 13 minimaal dacht ik. danng, veel gekke dingen gezien; -ventjes van net 10 met 12mtrs die gingen varen, en hun zusjes uitscheld met niks tievus wijf, waar van de papa er niks van zij. etc. kites uit 1999 of ouder. kmoet wel zegge dat ik ben weg gestuurd uit de pool, maar het was er gewoon bijna zaliiiggg! (en er waren geen tot egt amper badgaste). wel veel golven, ook een kunst om daar in te varen... mzz
vriend, ik bedoelde ook vandaag. het waait niet. gisteren wel. fijn voor je natuurlijk. en waar heb je leren schrijven man, is dit msn taal of zo? je berichten zijn irri om te lezen, je bent toch niet dyslecties of zo? sorry, maar moest dit toch even zeggen.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
vriend, ik bedoelde ook vandaag. het waait niet. gisteren wel. fijn voor je natuurlijk. en waar heb je leren schrijven man, is dit msn taal of zo? je berichten zijn irri om te lezen, je bent toch niet dyslecties of zo? sorry, maar moest dit toch even zeggen. @ron We gaan oud worden denk ik!! Al zit ik nog in de ontkenningsfase... @Mart wat lul je nou man ;-) om 14 uur gaat hij hier weer aan hoor!! Ik zit aan een dagje rust te denken!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Er is gisteren gekite tussen 18-21u, geheel onverwacht. Ik was af en gebroken van werken (overleg) + 500km over neerlands snelwegen jakkeren met de airco op de hoogste stand
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Er is gisteren gekite tussen 18-21u, geheel onverwacht. Ik was af en gebroken van werken (overleg) + 500km over neerlands snelwegen jakkeren met de airco op de hoogste stand Klopt! Ben ook nog even geweest, maar was niet heel veel soeps. De wind kwam op het playa niet echt goed door uit die richting, maar is een bekend gegeven.
|
|
|
Spoon
|
Er is gisteren gekite tussen 18-21u, geheel onverwacht. Ik was af en gebroken van werken (overleg) + 500km over neerlands snelwegen jakkeren met de airco op de hoogste stand Normaal zijn m?'s berichten overgoten van enthousiasme en gedrevenheid. Normaal kom je ook niet van hem af met 2 regels Normaal begrijp ik zijn berichten ook,, maar dit bericht heb ik 3 keer gelezen en snap m nog steeds nie . (geintje he M?. kan je wel hebben toch? Moet wel want je hebt vaker gekite dan ik )
|
|
|
|
El Banditos
|
het was inderdaad niet veel, maar op Rock was het wel te doen Michiel, al hoewel je wel wat verder zee op moest om hem goed te pakken. Al met al was het leuk om mijn nieuwe 12 even te testen, maar moest wel wat harder werken . @michiel: al contact gehad met Xander over de Notus voor woensdag? Hij staat te springen om hem te testen haha
|
|
|
|
El Banditos
|
ja heb heb vanavond nog gesproken en begreep dat we elkaar woensdag op rock gaan treffen waar jij ook ff onder de jekyll wilt hangen?
|
|
|
R.B.
|
Ik dacht vrijdag even een strandwandelingetje te gaan maken en te kijken naar een mooie zonsondergang. Komen we op het strand staat er gewoon en poeier wind. Barry dan ook even op de foto gezet met de nieuwe OR 2010 stuff.
Trouwens wel grafhonden in HvH dacht dat na 20.00uur gratis was het parkeren, nou fout moesten gewoon €5,- betalen. Dat geld tot 23.00 uur.
|
|
|