Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
(^%#$%^((*&^%$#@#$%^&* tis voor zaterdag en zondag weer vet naar beneden bijgesteld. als het eenmaal zo ver is staat er weer 10 knoop. potjandosie!
|
|
|
Spoon
|
Nou, de wind die gisteren zou komen is ook geweest, wie heeft hem gepakt? HIj was boven de 8,0 m/s tussen 3:00 en 6:00 uur vannochtend. Jammer als je het gemist hebt Helaas zijn de voorspellingen van het weekend naar beneden bijgeschroefd. maar voor nu lijkt het wel of je kunnen gaan kiten, maar wel met grote maten. Ga bijna richting twee weken niet op het water. Wat een nationale ramp! Michiel!! Denk maar zo! er is altijd baas boven baas Helaas is dat voor mij bijna 2 maanden ipv weken
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
(^%#$%^((*&^%$#@#$%^&* tis voor zaterdag en zondag weer vet naar beneden bijgesteld. als het eenmaal zo ver is staat er weer 10 knoop. potjandosie! komt goed makker, komt goed. djeez wat een gehuil allemaal hier.
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Ik heb gister gewoon gevaren op playa hoor! 3 rakjes downwind met de 16m2 vegas '06 van mn broer Ik was er met een maat om hem de 1e beginselen uit te leggen, dus het was opzich okay. Toen de wind ietsje aantrok kon ik eventjes varen, en door de tips van mn broer heb ik mn 1e backroll transition geland Dus ik kijk toch tevreden terug op gister
|
|
|
El Banditos
|
is echt om simpel van te worden deze voorspellingen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Het lijkt wel hoe vaker ik kijk naar de voorspellingen, hoe slechter ze worden. Ik ga gewoon niet meer kijken tot vrijdagavond
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Het lijkt wel hoe vaker ik kijk naar de voorspellingen, hoe slechter ze worden. Ik ga gewoon niet meer kijken tot vrijdagavond mmm dus jij bent de oorzaak!
|
|
|
El Banditos
|
Het lijkt wel hoe vaker ik kijk naar de voorspellingen, hoe slechter ze worden. Ik ga gewoon niet meer kijken tot vrijdagavond dat ga jij nooit volhouden
|
|
|
bigsteef
|
zatrdag zondag staan nou weer lekker gaan er nog mensen naar mirns die dagen ´
|
|
|
|
El Banditos
|
zatrdag zondag staan nou weer lekker gaan er nog mensen naar mirns die dagen ´
ze stonden beter hoor, véél beter. Zondag werd echt hak weer opgegeven maar dat is helaas weg. Desalniettemin zal er zondag wel lekker gevaren kunnen worden en dat telt.
|
|
|
Mriek
|
Het móet wel gaan waaien dit weekend, want deze kersverse, nu officiele, Rotterdammert moet nodig alle verf ff van zich afspoelen.
|
|
|
El Banditos
|
hee mriek ik neem dus aan dat je huisje helemaal af is? Gefeliciteerd, en hoe voelt dat dan om nu echt rotterdammer te zijn dan. Enne die verf moet er niet afspoelen maar afwaaien
|
|
|
|
rocket man
|
leuk, got two to blame (ben weer terug van vakantie, blijkens niet veel gemist de laatse twee weken)
|
|
|
El Banditos
|
sterker nog, je hebt niets gemist
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Had maar nog langer weggebleven, er is geen reden om thuis te komen. ...ik heb toch de voorspellingen weer bekeken, had ik beter niet kunnen doen...
|
|
|
El Banditos
|
ja zou tot vanavond niet kijken michiel, nu hebben we echt iemand om de schuld te geven hahaha.
Nou ja WFSF geeft toch nog wel wat op, weet alleen niet of het net als met windguru is dat je er nog 2 knopen bij kan tellen of dat deze wel accuraat is.
|
|
|
|
Mriek
|
Geen slecht idee O! hee mriek ik neem dus aan dat je huisje helemaal af is? Gefeliciteerd, en hoe voelt dat dan om nu echt rotterdammer te zijn dan. Enne die verf moet er niet afspoelen maar afwaaien Haha nou heb zo weinig gekite lately dat het toch wel spoelen zal worden En dat huis, helaas nee, nog ff niet, heb de klus wat uitgebreid dus zit nog wel een paar weken in eigen huis en puin. Maar Rotterdammer zijn voelt als herboren Jongens morgen gaat er gewoon lekker ouderwets met de grote maten gevaren worden. Komt goed!
|
|
|
El Banditos
|
zou het morgen nou nog te doen zijn op de playa of niet?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
dat wel. je bent alleen samen met 567.987 andere kiters.....
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
dat wel. je bent alleen samen met 567.987 andere kiters..... En neem je shorty maar mee, want 26°C voorspeld aan de kust Ik heb nog hoop voor zondag, dan lijkt er genoeg wind te staan......
|
|
|