El Banditos
|
zou het morgen nou nog te doen zijn op de playa of niet?
dat wel. je bent alleen samen met 567.987 andere kiters..... Ja I know, dus twijfel want waar ik normaal ga zal het wel vol met badgasten liggen. Wat denk jij Michiel is de steen te doen morgen? Gewoon kwestie van ver doorlopen denk ik.
|
|
|
Lucasss
|
Naar de wadden dit weekend Strak Plan!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ff wat anders, deze morgen voor het eerste de bladder van leading edge vervangen en wat denk je? gelukt! na 2 uur was de kite nog keihard (vorige liep dus langzaam leeg) Voor diegene die er ook ooit voor staan om te vervangen, het viel erg mee. ben uurtje bezig geweest maar is goed te doen. je bespaart toch lekker € 100,=
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zooo vandaag nog laatste dagje knallen hier op Tarifa dan weer nach hause.............na 2 wkn. En nu pas echt aan vakantie toe pfff
Laat het maar weer gaan waaien in de R'dam hoek vanaf zondag!!!
|
|
|
martijn
|
zo dudes ben ook weer terug na een maand zeeland. jammer genoeg heeft het bijna niet gewaaid, maar als het waaide wel 7m weer. hopenlijk gaat het van het weekend weer waaien
|
|
|
d@ni
|
morgenochtend ziet er ook al goed uit!
|
|
|
|
ROBST3R
|
Eeeeek, ben gisteren op een schorpioen/steenvis gaan staan en ik kan jullie vertellen dat dat geen pretje is!!!
|
|
|
Spoon
|
gadver..
wat is het?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Eeeeek, ben gisteren op een schorpioen/steenvis gaan staan en ik kan jullie vertellen dat dat geen pretje is!!!
Geen van allen, het is een Pieterman, zie nieuws & discussie! Ze zijn gesignaleerd in Wijk aan Zee, dus ik ben benieuwd waar jij erin bent gaan staan. En met kiten was je iig niet bezig met dit noodweer van de afgelopen twee weken! Bizar dat de windvoorspelling van 3 uur geleden compleet weer verandert is. Zondag zag er vanochtend goed uit, en nu is dat zaterdag. De lekkere bak wind voor maandag is helemaal verdwenen. Augustus als windmaand zuigt hard! Voortaan maar een vakantie in plannen
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Geen van allen, het is een Pieterman, zie nieuws & discussie! Ze zijn gesignaleerd in Wijk aan Zee, dus ik ben benieuwd waar jij erin bent gaan staan. En met kiten was je iig niet bezig met dit noodweer van de afgelopen twee weken! Bizar dat de windvoorspelling van 3 uur geleden compleet weer verandert is. Zondag zag er vanochtend goed uit, en nu is dat zaterdag. De lekkere bak wind voor maandag is helemaal verdwenen. Augustus als windmaand zuigt hard! Voortaan maar een vakantie in plannen Robster zit volgens mij nog in Bonaire dus vandaar de scorpioen/steenvis. En Michiel je zou toch niet meer naar de voorspellingen kijken... Op deze manier verpest je het voor de rest dude.
|
|
|
martijn
|
heel de zomer zuigt hard qua wind. dan morgen maar knallen als de voorspellingen niet weer gaan veranderen.
|
|
|
Spoon
|
godverdeniks...
ik kon zondag :S....
|
|
|
El Banditos
|
tja nu is het weer morgen, is echt om helemaal knettergek van te worden. Ik kijk gewoon niet meer, morgenvroeg ff snel om te beslissen of ik ga of niet en verder niet meer.
|
|
|
|
ROBST3R
|
ja ik zit nog op Bonaire vandaar die schorpioen/steenvis
|
|
|
El Banditos
|
En ZW Sid, dus geen steen
Ok, ik ga wel, zal een flinke wandeling worden om bij badgasten uit de buurt te blijven
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ja ik zit nog op Bonaire vandaar die schorpioen/steenvis En daar is zeker ook wind
|
|
|
ROBST3R
|
ja waait vandaag t/m 25 knopen, maar ik heb een stijve nikspoot
Voorspellingen voor volgende week 8 knopen whahahaha, wordt tijd om de herfst in nl op te gaan zoeken over een maand
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
windguru heeft zondag weer een beetje in ere hersteld, 17-18 knoop, vlaag 22 en veel zon!
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Wat denken jullie dat morgen het beste wordt, ochtend of de middag ?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
weet je dat zeker? ik bedoel dat het een schorpioen- of steenvis was? Het was denk ik geen steenvis want dan was je niet meer in de mogelijkheid dit bericht te plaatsen, zijn zeer gevaarlijk en meestal dodelijk. schorpioenvissen zijn wat milder, geven hevige pijnen en slechts enkele zijn gevaarlijk die verlamming kunnen veroorzaken of dood tot gevolg. heb je alleen een stijf been of.....
|
|
|
|
ROBST3R
|
Je hebt gelijk Ron, het moet een schorpioenvis geweest zijn! Steenvissen zijn dodelijk!
|
|
|