hans
|
denk morgenochtend toch maar eens tegaan kijken of er te varen valt
|
|
|
|
|
|
El Banditos
|
ja maar zijn ook wel spots waar het minder druk is
|
|
|
martijn
|
Ja Vrijdag word super enkel wat druk vrees ik op de slufter gewoon overal overheen loopen, zoals een echte hufter!
|
|
|
rocket man
|
las in de nieuwe access een verklaring waarom Kevin beter kite dan ik: omdat ie ook bij mindere wind altijd geprobeert heeft het water op te komen en zelfs als ie wist dat ie twee uur zou liggen te dobberen hij nog baat had.
Dus mensen op naar de spots, ook al waait het niet (maar ik hou het op vrijdag en mss donderdag)
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik heb mijn abbonement gestopt op de acces. Vind het allemaal hetzelfde.... reizen die onbetaalbaar zijn.....(hong kong??? WTF moet ik daar nou doen.) kites en boards die allemaal het beste doen en kunnen..... veel reclame..... als ik de laatste bladzijde dicht slaat ben ik niets wijzer geworden. en dat van kevin....... gast heeft verder weinig te doen dus is makkelijk om altijd op het water te gaan. je moet wat als je verder niets hebt. zelfs al het bijna niet waait. maarrrrrrr, knallen kan 'ie , respect voor zijn kunnen.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik betaal die access sowieso niet meer, want ik krijg heel onregelmatig dat blad, afgelopen twee keer niet op mijn deurmat en nu wel weer ineens. Zodra ik het bedrag zie worden afgeschreven van mijn bank storneer ik het meteen..
En inderdaad het is een zwaar kansloos blad aan het worden, tests die nergens over gaan, enorm veel promopraat verkapt in artikelen (banditdos/bandit3, anyone?)....
|
|
|
El Banditos
|
las in de nieuwe access een verklaring waarom Kevin beter kite dan ik: omdat ie ook bij mindere wind altijd geprobeert heeft het water op te komen en zelfs als ie wist dat ie twee uur zou liggen te dobberen hij nog baat had.
Dus mensen op naar de spots, ook al waait het niet (maar ik hou het op vrijdag en mss donderdag)
Ja dat vond ik echt een heel vreemd stuk, met andere woorden we moeten niet zeiken, maar ook als er geen wind staat gewoon met ze allen dobberen want daar leren we ook van :S :S wel veilig om een handlepass te oefenen zonder wind en vlieger, alleen een bar in je hand.
|
|
|
|
Spoon
|
wel veilig om een handlepass te oefenen zonder wind en vlieger, alleen een bar in je hand.
Nouw jah veilig. Dat is allemaal relatief! Ik bedoel een handle pass oefenen als er allemaal lijnen om jezelf heen gewikkeld zitten??? zijn genoeg ingrediënten om zonder wind te verzuipen.... Nouw doedes en doedettes! Ik ga jullie voor een weekje verlaten. Ik vertrek nu richting het noorden. Naar de zeehondjes en pondkoek, strandjutters en cranberry's .. c you.. en hopen dat de wind lekker aan blijft
|
|
|
El Banditos
|
Spoon het was ook niet helemaal serieus bedoeld, was ook niet echt van plan om zonder wind te gaan dobberen . Fijne vakantie man en veel wind toegewenst
|
|
|
|
martijn
|
lalala De windsnelheid 10m. op 26 augustus 2009, 12:20 uur is 7.6 m/s De windstoot op 26 augustus 2009, 12:20 uur is 9.9 m/s
|
|
|
martijn
|
umh pardon ik bedoel; De windsnelheid 10m. op 26 augustus 2009, 12:30 uur is 8.6 m/s De windstoot op 26 augustus 2009, 12:30 uur is 11.7 m/s
|
|
|
Lauw
Administrator
|
alleen brouwersdam blijft een beetje achter..gokje toch maar wagen?
|
|
|
martijn
|
ik ga nu even eten, blijft de wind gaan we wass even op sluf kijken (:
|
|
|
Jlte
|
Wieowie was gister in berkel op een weiland aan het vliegeren? Ik wou even komen kijken maar je was al weg Pm even dan kunnen we een keer samen vliegeren =D Jelte
|
|
|
Spoon
|
Spoon het was ook niet helemaal serieus bedoeld, was ook niet echt van plan om zonder wind te gaan dobberen . Fijne vakantie man en veel wind toegewenst thnx mate.. en mijn reactie was eigenlijk ook meer sarcastisch . zal er even een smiley achter zetten
|
|
|
martijn
|
lauw, gokje wagen?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hij zit te fukken die wind:P net stond hij weer op 7ms en nu is ie weer aan het stijgen...wat te doen>?
|
|
|
|
martijn
|
ik moet tot 4u wachten... maatje moet even wachten tot zn broertje thuis is, staat er dan nog steeds 8ms gaan we
|
|
|