martijn
|
De windsnelheid 10m. op 26 augustus 2009, 14:50 uur is 9.6 m/s De windstoot op 26 augustus 2009, 14:50 uur is 13.7 m/s
bijna 7bft in stoten, wordt straks nog een 7m avond sessie joh. Michiel, slufter? vanavond, morgen ochtend?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Mijn voorkeur gaat uit naar morgenochtend. Maar een avondsessie sluit ik ook niet uit. Vrijdag en Zaterdag kan ik nl. niet Inmiddels weer ingekakt onder de 8,0 m/s Zojuist leken bij mij in de tuin de bomen eruit te vliegen wat een vlagen
|
|
|
Mriek
|
Oef, ik zit thuis te werken en de neiging om te spijbelen wordt met de minuut groter. Hier langs de Maas vliegen de vlagen me om de oren! Ik kijk uit op de vlaggenparade op de Boompjes en dat zijn verdomd veel vlaggen om te zien wapperen Spoon fijne vakantie!! Kites mee?
|
|
|
|
martijn
|
sluffff wind zit vast even in een dipje
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik denk het niet martijn, klopt aardig volgens de voorspellingen
Ik zet mijn zinnen op morgen 3W?
|
|
|
Mriek
|
Even aankijken maar. Vrijdag ziet er nog steeds het beste uit met kans op een avondsessie. Morgen alleen overdag wind. Helaas zijn mijn vakantiedagen er al zo goed als doorheen.
|
|
|
Mriek
|
Hij trekt weer aan...
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Ik hoop iig vrijdag mn werkdag iets te kunnen inkorten, en rond 1600 op het water te staan
|
|
|
martijn
|
Michiel, krijg net een sms van jesse die op oostvoorne is, wind zat in een dipje en is nu weer vaarbaar daar. stond net 17 knoopjes op de teller;)
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Was toch wel lekker hoor vandaag, vanaf 12 tot 16 uur goed powered gestaan.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Was toch wel lekker hoor vandaag, vanaf 12 tot 16 uur goed powered gestaan.
Dat klopt ook met AWD, was die periode gemiddeld boven de 8,0 m/s, top dus voor je 10.5m2 Deutsche Delta Morgenochtend als het goed is nog iets meer! Voor nu is de wind echt op
|
|
|
Naishie
|
Acces?Heb ik niet gehad! Enkel een reclamefolder van F-One.....
|
|
|
Naishie
|
Volgens nos tt 704 voor donderdag W5 dat staat voor veel wind,en windguru geeft 9 knopen af
|
|
|
NZkiter
|
Heeeeeeerlijk middagje op Autostrand!! Niet te druk, Goed gepowered met de 12m (vlaagjes tegen de 25 knp) en lekker zonnetje van tijd tot tijd.........Wie had dat gedacht! MORGEN WEER, please!?!?!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
? Alleen tussen 12 en 3 neem ik aan?
Ik hoop dat de regen vrijdagavond meevalt...dan een avondsessie!! Scheelt natuurlijk in de drukte!
@Mriek: Ik woon ongeveer 500 m hemelsbreed van de vlaggenparade...
|
|
|
Mriek
|
? Alleen tussen 12 en 3 neem ik aan?
Ik hoop dat de regen vrijdagavond meevalt...dan een avondsessie!! Scheelt natuurlijk in de drukte!
@Mriek: Ik woon ongeveer 500 m hemelsbreed van de vlaggenparade...
Hihi heb je een verrekijker? Dan kunnen we zwaaien
|
|
|
sjorsie
|
Volgens nos tt 704 voor donderdag W5 dat staat voor veel wind,en windguru geeft 9 knopen af heb je bij wrf9 km gekeken?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
word morgen ook weer niet veel.. vandaag precies een half uur gepowered gevaren en toen was het over met de pret:(
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Vrijdag eind van de middag en begin avond ziet er toch echt nog steeds goed uit. Ik denk mischien zelfs een 7m sessie.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
wwaaahh, de wind gaf me een leuk cadeautje voor me vierjardag van gisternn. Heerlijk gevaren van 12 tot 4 uur, Daarna chillen, sms met tijn, maar een kleine 30min later was alles weg... Tog nog lkkr over powerd gevaren met de 11mtr! stoten tot over 20 knopen op Oostvoorne gehad! Was egt ziek! zoiezo vlagerig maar ging lkkrrr! NU geeft guru voor morgen: tussende 16 en de 21 knopen. en dan kaktie in aan het eind..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
word morgen ook weer niet veel.. vandaag precies een half uur gepowered gevaren en toen was het over met de pret:( Hoe laat dan? Beetje tegenstrijdige berichtgeving hier....of ze hebben het over gigantisch grote maten (zoals 10 en 12m2 bijvoorbeeld )
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Morgen is de voorspelling op wfsf ingetrokken, guruPRO blijft volhouden dat het in de ochtend vaarbaar moet zijn.
Kijken of ik een afscheidsessie kan doen met de 10m2
|
|
|