Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
weet niet of het wat wordt morgen avond Michiel, overdag kan ik niet.... vrijdag ziet er nog wel goed uit...
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Naam: Jelle (26) Lokatie: Moordrecht Vervoer: Auto Spot: Autostrand Wanneer: s'avonds en in het weekend Niveau: Beginner Gear: Best Kahoona 11.5 m '09 + Oujia board
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
weet niet of het wat wordt morgen avond Michiel, overdag kan ik niet.... vrijdag ziet er nog wel goed uit... Flikker toch een eind op met je vrijdag! Morgen lijkt niets meer te worden.... Welkom Jelle! Eindelijk een Best Kahoona in ons midden tussen al die Warootjes
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Haha, is warroo de favorite kite hier? Ik heb de kahoona gekocht omdat die iets meer voor beginners is. Tot nu toe bevalt hij prima ook al heb ik geen vergelijkings materiaal.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Nee, ik vermoed dat iig op het autostrand 60% van de mensen daar Waroo vaart. Kahoona's zie je nog niet zoveel
|
|
|
Mriek
|
wwaaahh, de wind gaf me een leuk cadeautje voor me vierjardag van gisternn. Gefeliciteerd nog Jesse!! Beter cadeautje bestaat niet!
|
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Was vandaag op Texel daar ging het in de middag helemaal los, stond met de 11m goed gepowerd!! Paal 17 is een goeie spot en volgens mij hebben ze daar geen idee wat er een drukte is in het zuiden (autostrand/brouwersdam) Er waren max 6kites tegelijk aan het varen en dat was daar blijkbaar normaal ! Ik ga naar Texel verhuizen denk ik morgen ochtend kijken of het op de slufter te doen is.
|
|
|
martijn
|
Michiel, oostvoorne/sluf is nu 14 knopen, ochtend sessie? de wind is nu al harder dan voorspeld en volgens knmi kan hij alleen nog maar toe nemen: WIND: ZUIDELIJK, VAN HET WESTEN UIT GELEIDELIJK ZUIDWESTELIJK 6-10 KN, IN DE TWEEDE HELFT VAN DE PERIODE ENKELE KN TOENEMEND. AAN DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 12-20 KN.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Michiel, oostvoorne/sluf is nu 14 knopen, ochtend sessie? de wind is nu al harder dan voorspeld en volgens knmi kan hij alleen nog maar toe nemen: WIND: ZUIDELIJK, VAN HET WESTEN UIT GELEIDELIJK ZUIDWESTELIJK 6-10 KN, IN DE TWEEDE HELFT VAN DE PERIODE ENKELE KN TOENEMEND. AAN DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 12-20 KN.
He Martijn, ik wil dolgraag kiten, maar ik zie nergens die 14kn terugkomen. HvH is nu geen goede referentie, de wind is ZZW en komt derhalve over de container terminal alvorens het het meetstation van AWD bereikt. Ook hier in Delft krijg ik niet de indruk dat het waait
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Je moet in het noorden zijn zie ik al. Ijmuiden al 10+ m/s
Brouwershavense gat ook 10+ m/s Maar op de stranden nog niet. Ik wacht nog even af...
|
|
|
martijn
|
volgens vliegerweer staat er nu 15 knoopjes, ik ga even op slufter kijken zo.
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
kom op met die wind:)
Hij is wel aan het toenemen, ik ga denk ik zo wel ff kijken op HvH als hij richting 8,0 m/s gaat (op zoek naar lege hulsen )
|
|
|
@LaurenS
|
Ijmuiden rulez,22 knuts.Vraag me alleen af hoelang.Snel mijn biezen pakken....
CU
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm bdam staat wel hoog, grote kans dat het dus knallen is op sluf...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
hmm bdam staat wel hoog, grote kans dat het dus knallen is op sluf...
Daar zat ik ook aan te denken, maar de overige strandmeetstations zeggen anders...
|
|
|
|
surfing28
|
Ik zet toch maar mijn knaken in op morgen
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hoek is weer aan het stijgen, maar bdam staat ook nog maar op 8,2ms..vind het ook een zwaar twijfel geval..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik sta op het punt om in de auto te stappen....kakt hij weer in. Hij was even 10 m/s gem op HvH (op het strand, niet het meetpunt AWD)
|
|
|
|