Mriek
|
Wat doen we onszelf toch aan eigenlijk... Ben rond 14.00 op Playa. Eind van de dag misschien herkansing van gisteren. Stiekem hoop ik het.
|
|
|
|
|
|
Mriek
|
Mart dat is gewoon... tja... geloof niet dat daar een woord voor is... Herkansing van't weekend? Morgen 5 Bft.
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Balen mart, ben ook eens mijn harnas vergeten, echt heel vervelend als je daar staat terwijl er super chille wind is! Hoop voor je dat je morgen nog kan!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@mart, lol lekker gevoel is dat he. Ach links en rechts wat lenen en knallen op het water. Als je op het water ben ben je alles weer vergeten . Misschien vanmiddag ook wel even sluf of playa checken om even te ontspannen na het speelparadijs van gisteren.
|
|
|
The O
|
Haha! Ik sta inderdaad op het punt even naar de supermarkt te lopen Werkt chocola bij mannen ook zo dan? @Mriek chocolade vervolg: Chocolade zonder calorieën De smaak van chocolade in je mond zonder dat je je zorgen hoeft te maken over calorieën? Het kan! Harvard professor David Edwards ontwikkelde samen met een aantal studenten de chocolade puffer ‘Le Whif’. Ze stelden vast dat over de eeuwen heen steeds kleinere porties gegeten worden die elkaar alsmaar sneller opvolgen. Eten zou dan ook meer en meer op ademen beginnen te lijken. Inhaleren De logische conclusie leek hen dan ook de twee te combineren met ‘Le Whif’ als resultaat. Le Whif bestaat naast de pure smaak van chocolade ook in combinatie met munt, framboos en mango. Of we het gaan gebruiken als vervanger van de bonbon bij de koffie weten we zo net nog niet, maar de verpakking mag best gezien worden op de koffietafel.
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
De werking van chocolade komt niet vand e geur maar van een bepaade stof die erin zit. Jammer genoeg zullen we dus nog steeds bonbons blijven eten
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
De werking van chocolade komt niet vand e geur maar van een bepaade stof die erin zit. Jammer genoeg zullen we dus nog steeds bonbons blijven eten Jammer genoeg zullen we dus nog steeds bonbons blijven eten??............................. Iedereen moet vooral chocolade en bonbons blijven eten want anders kan ik geen kites meer kopen. Mijn schoorsteen moet ook blijven roken dus.......................ETEN!!
|
|
|
The O
|
weinig mensen hebben 3m dus als je als skeletor of olijfje door het leven gaat is je maat in ieder geval altijd aanwezig. Mijn 20m is nog steeds te koop omdat ik toch alleen maar kite wanneer het net als gisteren waait. Ik eet nog steeds iedere dag 1 of 2 repen omdat ik het lekker vind. Maar goed wie wat waar vanmiddag
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ach Mart een dingetje heb je altijd toch....
Je hebt vanuit je kantoor een prachtig uitzicht over de Noordzee en een windmeter op het dak dus zie het als je taak ons een beetje te informeren en dat soort dingen!!
We hebben ook nog iemand nodig voor de foto's en video's dus gewoon naar die playa!!
Morgen staat er ooknog wat woei man en check your mail!!
|
|
|
The O
|
Pas op met andere door middle van je board (spree) nat te maken. Het water komt soms dermate hard aan dat het meer dan genoeg is om een gat in iemand zijn oor\trommelvlies te veroorzaken. Daar wordt niemand blij van.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Lekker windje...spullen vergeten gebeurt je altijd wel 1x...daarna meestal niet meer..
Ziek thuis zitten is ook weer niks...vrees dat ik paar daagjes niet kan....
|
|
|
Mriek
|
Tijd om te gaan! Al die chocokilo's eraf en eindelijk al die adrenaline uit m'n lijf kiten! Jochen, balen joh, beterschap in elk geval! De rest (die naar playa komt) tot straks!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik hoor een ongeduldige Helixje 7m2 gillen in mijn auto!!
Kan nog niet weg........
pfff zo'n dag als gisteren is niet goed voor je gemoedsrust...
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik ben terug van een winderige vakantie Gelukkig geen kiter of windsmurfer gezien om het leed nog erger te maken dan het al is Kreeg bericht uit Naxos dat heren H2H en TSSS top omstandigheden hebben met de doeken van plezier in het hete Griekenland En ik vond een pakket bestaande uit 3 splinternieuwe kites in de brievenbus (naja, af te halen dan). Heb hier nu Zeeko Notus 10,9 en 7m2 liggen! Banditdossen gaan de deur uit! @ Ron: heb je al onder de Diablo's kunnen hangen c.q. aangeschaft?
|
|
|
martijn
|
wat een sessie gister avond!
|
|
|
Spoon
|
michiel...
een 10, 9 en een 7?
voor testen of omdat je geld teveel hebt? wat een gekke comtri..
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Een 10, 9 en een 7? Deze zijn eigendom, wat niet wil zeggen dat mensen ze niet mogen testen uiteraard, in tegendeel 10 en 7m2 is de combo die ik wilde hebben, net als ik die van de Banditdos heb. Echter heb 8 sessies met de 9m2 gevaren....en dat is zo'n lekkere maat. Dus idd. veel teveel overlap, maar laten we het maar houden op geld teveel Overigens zijn dit de 2010 modellen!!! Met dat ERA herstart systeem.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ok, laat de servers maar weer dubbele diensten draaien....MB is terug...maar heet voortaan MZ....
Ik heet vanaf nu gewoon Michiel. (die punt omdat er een of andere onverlaat recent zich met mijn naam heeft aangemeld, kan ik dus niet meer nemen ) Jongens, ik ga misschien vanavond ff de 7m2 uitlaten. Maar morgen ook lekkere dikke wind opgegeven 3W?
|
|
|