richard
|
Goedemorgen slaapkoppen (of staan jullie al op het strand ??) Gisteren om 18.00 even op scheef gestaan in vlagen van 35. Man wat zij die golven hoog. Bij terugkomst naar de kant klein stuurfoutje gemaakt en gepakt door zo'n enorme breker. Wat een kracht zit er in die golven. Denk ik wel een minuut onder water geweest. Maar goed, heb er vanmorgen weer zin an. Ontbijtje erin en gaan met die @Michielpunt: mooie setje zo bij elkaar gekocht. Waar ga jij heen als het niet playa wordt ? Sluf @H2H: Wow, mooie plaatjes dat Naxos. Moet ik ook een keertje doen. Enjoy! Tot zo all
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Goedemorgen slaapkoppen (of staan jullie al op het strand ??)
Slaap koppen? mannn, ik ben er al om 3:50 uit gegaan en heb tot half 8 gewerkt! kga om 9uur richting het strand. @ jesse stond jij je OR op te ruimen om een uurtje of 16.00? Dan heb ik bij die naam ook weer een gezicht!!
Jajaj, dat was ik! maaar hoe was dan de trouwerij? Zie ik je vandaag ook nog? (ik was gisteren avond vergeten me pak binnen te leggen, en ik kan zeggen! 'Voelen' dat het flink heeft geregent! )
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@Michielpunt: mooie setje zo bij elkaar gekocht. Waar ga jij heen als het niet playa wordt ? Sluf Ik geloof dat wij als enige wakker zijn op dit moment Slufter is gezien de getijden zeker een optie, maar ik ben bang weekend = xtreem druk. Ik denk dat ik ergens anders heen ga Wind is nu goed. Heel ff wat boodschappen doen en dan op weg
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
mag ik weten waar je zit in griekenland ziet er top uit namelijk....?
Naxos Richard was je al voor Staat er geen wind? Moet je niet kiten? Ik ga zo naar het water om de 10m2 2010 te testen, de wind is net iets te weinig voor de 7m2. Maar wie weet gooi ik die ook wel ff op
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@Jesse
Dat is een mispoes, dat is Stefan met donkere krullen lang. Ik was die stresskip die om 16.00 uur aan kwam lopen en zsm het water op wilde. Zwart/donker blauwe Helix 7
Ik zal je vanmiddag opzoeken
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
mag ik weten waar je zit in griekenland ziet er top uit namelijk....?
Naxos Richard was je al voor Staat er geen wind? Moet je niet kiten? Ik ga zo naar het water om de 10m2 2010 te testen, de wind is net iets te weinig voor de 7m2. Maar wie weet gooi ik die ook wel ff op Vandaag is er jammer genoeg niet zoveel wind, kan ik even bijkomen , heb echt spierpijn in mijn voorarmen en handen van die bar vasthouden voor een aantal dagen achter elkaar . Vind het wel even best zo, vandaag is een mooi dagje om te snorkelen het water is spiegelglad. Moet jij niet eens gaan kiten met die nieuwe kites van je ? Dat nieuwe gekraak moet van die kites af dude! Veel plezier vandaag dude's(ette)!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@ H2H: Tip: "achter" Mikri Vigla is een klein baaitje waar de locale Naxos-anen graag vertoeven. Daar is het aflandig en retevlak water en superhelder, en daar zie je veel vissen. Ik reed er heen met de huurauto, geen idee of het loopbaar is van je appartement. Op Kefalonia bizar goed kunnen snorkelen voor Griekse begrippen. Zicht was daar "Egypte niveau" op sommige kiezelstranden. Helaas mis je dan een koraalrif, wat in Europa niet voorkomt jammer genoeg
|
|
|
Mikey_mike
|
wie gaat er vandaag naar autostrand?
|
|
|
Dennuzzz
|
Yupz, binnen 15 minuten ga ik naar autostrand, zal wel vreselijk druk worden en ook leuk met NW wind....
|
|
|
|
Dennuzzz
|
WNW is niet heel fijn op autoplaya, wel te doen...
Liever op autostrand, dan niet kiten Ben nog niet toe aan rakjes op zee
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Nouja, omdat het zo druk wordt blijf ik wel thuis goed.hebben jullie de ruimte....en steek ik niemand aan.....dus lekker op de bank naar de wind kijken en ondertussen mijn hoofd zoveel mogelijk ontdoen van een groenwordende substantie... Waarom heb ik dat altijd in een goed wind weekend?
Veel plezier!
|
|
|
Dennuzzz
|
Nouja, omdat het zo druk wordt blijf ik wel thuis goed.hebben jullie de ruimte....en steek ik niemand aan.....dus lekker op de bank naar de wind kijken en ondertussen mijn hoofd zoveel mogelijk ontdoen van een groenwordende substantie... Waarom heb ik dat altijd in een goed wind weekend?
Veel plezier!
Nou veel beterschap dan! Het verschil van 1 persoon op autostrand zullen we alleen niet echt merken:P
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
He beterschap JB! Maar wist je dat zout (zee) water goed is tegen die groene shit? Met bakken eruit. Doe wel een groene boardshort aan zodat die druipers niet zo opvallen
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zelf ook 2 keer een echte loop er uit gegooid de rest van de dag het oude kadaver met rust gelaten.
Moet je hem nou horen! Die loop die je er uitgooide was knetter t,was bijna een dubbele man haha Was echt gaaf om te zien vet hoor in die condities! Paar keer wel flink uit de lucht geflikkerd zeg, bij de laatste sprong dacht ik bijna echt dat ik mijn enkels zou breken. Ik schrok ook echt even. Aardig gekke sessie hoor gister! groet, een trouwe fan van Olten Zo en nu maar weer is richting strand!
|
|
|
Spoon
|
..en waarom wordt het morgen nou weer niets ??
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
omdat ik niet kan. en ik ben de beheerder van de grote almachtige windschakelaar en morgen staat die dus uit.
|
|
|
Lex
|
dat was weer even lekker op playa! sinds wanneer geef jij ook buggyles olten?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Was ook ff op het water, de nieuwe 10m2 Notus testen. Maar helaas was ik net te laat, wat een kort vlagerige wind. Af en toe zakte hij onder de 10kn, waarna hij weer dik over de 16kn aan ging Wel al het een en ander kunnen testen. Ziet er echt naar uit dat ze wat verbeteringen hebben aan kunnen brengen, en het was al niet klagen in 2009
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
dat was weer even lekker op playa! sinds wanneer geef jij ook buggyles olten?
@lex af en toe, maar meestal ben ik op het water. Wat een rust in de ochtend, lekker windje water bijna voor mij alleen (kan eigenlijk zeggen voor mij alleen want iedereen bleef uit mij buurt) en dan komt iedereen te gelijk (de grote middag drukte), gelukkig ging ik net van het water. Na de grote drukte nog even paar rakjes trekken om af te leren en onder tussen naar joey en co kijken met hun hp's en overige tricks.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Wat een rust in de ochtend, lekker windje water bijna voor mij alleen (kan eigenlijk zeggen voor mij alleen want iedereen bleef uit mij buurt) en dan komt iedereen te gelijk (de grote middag drukte), gelukkig ging ik net van het water.
Ging ik zo snel dat je mij neit zag dan Over die buggy les, waarom hebben die mensen geen sayftysysteem op die nasa`s? @lex, ey man.. wow ik zag je ffies bij olten staan, had je wel willen spreken! kheb je namelijk niet eens gezien vandaag? kzag dat je een 11 en 7 mee had! ik me 8 en 11, maar alleen me 8 gebruikt! jij je 11? lex waarom liep jij zo ver door? tege de kant van Rock.. leek het egt super druk te zijn? @michiel. was jij er? was jij dan ook zo ver of niet autostrand?,
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Jesse, een beetje jammer dat je me aanzag voor hijo del viento, lees het nu pas. Die stress-kip staat trouwens wel met een mooie 2-0 voor als het om kite-gear koppen gaat. Vandaag een mooie gele Cabrina op z'n pannetje gehad. John ik verlies niet graag, maar hierin zie ik jou graag als mijn meerdere.
Was trouwens vandaag niet heel lastig om gezellig samen te crashen en onder 2 vliegers te hangen, wat een drukte zeg.
Weet trouwens iemand hoe het met die jongen gaat die afgevoerd is, had die nou een snee in zin keel? IIG heel veel beterschap en ode aan de gasten die hem geholpen hebben. Goed te zien dat mensen op het strand elkaar helpen.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@ jesse safety is los laten want je zit nergens aan vast, ik heb jouw niet gezien want iedereen moet schuiven als ik er aan kom ga je downwind van mij kiten dan hou je van Russische roulette, want een kite normaal sturen kan ik niet @ Le@n ik had zelfde als jouw af en toe hard geland doordat de wind weg viel, strap ook los geschoten gisteren en liep van morgen nog mank naar het strand, maar dat koude water doet wonderen . Vanmiddag ook weer een groep van 10 man zo ver in het natuur gebied dat is echt niet nodig, zo gaat het strand snel dicht. Een keer kan gebeuren een beetje niet erg maar waar hun zaten en bleven was niet normaal ver.
|
|
|